a co z tematem

Data: 2011-03-27 09:27:17
Autor: apr...
a co z tematem
zatoki meksykańskiej, strajkami w londynie i końcem japonii, dlaczego sprzedajne mendia fałszują rzeczywistość, czy te dziennikarskie qwy nie mają już sumienia i odrobiny odpowiedzialności za mówienie prawdy, czy wpływy tzw. nwo są już tak ogromne, że zostanie nas tylko 500 mln na planecie ?

Data: 2011-03-27 05:00:46
Autor: zbig
a co z tematem
On 27 Mar, 11:27, " apr..." <aprecja...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
zatoki meksyka skiej, strajkami w londynie i ko cem japonii, dlaczego
sprzedajne mendia fa szuj rzeczywisto , czy te dziennikarskie qwy nie maj
ju sumienia i odrobiny odpowiedzialno ci za m wienie prawdy, czy wp ywy tzw.
nwo s ju tak ogromne, e zostanie nas tylko 500 mln na planecie ?

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Szczerze mówiąc, mam w dupie zatokę meksykańską i strajki w Londynie.

Data: 2011-03-27 10:03:10
Autor: apr...
a co z tematem
 apr... <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

http://tiny.pl/hd1wl
jest to co prawda link do strony urbasia uwikłanego w jakieś dziwne fundacje ale komentarz internauty jest również moim sądem:
"W świetle kolejnej akcji depopulacyjnej nazistowskiego rządu światowego (Japonia)nie wiem czy jest sens na tak bezowocne spory..Mi  to coraz bardziej przypomina ostatnią heroiczną akcje ratowania zatoki przez BP z tym ,że teraz GE jest tu głównym graczem.Jeszcze wcześniej próbowała nas ratować PIG Pharma. Wspólny mianownik :globalne korporacje i masowe skażenie + medialno szondofy kamuflaż. W skład licznika wchodzą nieprzeliczone rzesze marionetek banksterów -czyli polityków,,nocnikarzy,naukofców + rosnący dług upadających państw niby przypadkiem z podstawowym remedium - wzrostem danin bez jakiegokolwiek szukania przyczyn i prawdziwych rozwiązań.  Ach zapomniałbym o humanitarnych nalotach do budowania społeczeństwa obywatelskiego w państwach zasobnych w rope i źródła wody pitnej . "This is the war(world) we live in." Jak sie jakoś nie zjednoczymy nie dogadamy to sobie spokojnie umrzemy na jedna z wariacji celowego skażenia naszej planety przez satanisstyczne "elity"może nawet zgładzeni prze głodnego,chorego zdesperowanego sąsiada..."

Data: 2011-03-27 11:38:07
Autor: abc
a co z tematem
Wymagasz zbyt wiele. To dla nich zbyt abstrakcyjne. Każdy ma takie problemy,
jakie jest w stanie pojąć. Ich interesuje Biedronka, słupki w sondażach,
bezkarne szkalowanie Kościoła, itp.

Data: 2011-03-27 12:02:25
Autor: Polok_Prawdziwy
a co z tematem
abc wrote:

bezkarne szkalowanie Kościoła, itp.

Nojlepij bybyło stosy nanowo porozpolać, ty WATYKOńCKI ZŁODZIEJU...!!!

Data: 2011-03-27 12:54:02
Autor: Elvis
a co z tematem

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:immvtl$e6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakby sie tak porzadnie zastanowic to 90% problemow jakie
ludzie maja wynikaja z przeludnienia. Wiec 500mln jest OK.

Data: 2011-03-27 13:44:21
Autor: Pinocchio
a co z tematem

[...]

To o ile za dużo i kogo?

PD

Data: 2011-03-27 11:53:05
Autor: apr...
a co z tematem
Pinocchio <pinocchio@lorenzini.it> napisał(a):

> [...]
> nwo są już tak ogromne, że zostanie nas tylko 500 mln na planecie ?

odejmij tych, którzy żyją na Ziemi oraz tych, którzy to wymyślili to zostanie 500 mln, sądzę, że "onych" jest ok. 20 mln na świecie plus 480 mln niewolników.

--

a co z tematem