a contra-lifeowcy godzą się na zabijanie dzieci

Data: 2010-11-10 00:46:59
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a contra-lifeowcy godzą się na zabijanie dzieci

Data: 2010-11-10 03:37:56
Autor: Grzegorz Z.
Polska za życiem
Wrocławscy policjanci zatrzymali kobietę, podejrzaną o znęcanie się nad
swoją 2,5-letnią córeczką. Kobieta zostawiała dziewczynkę samą w
mieszkaniu, w zamkniętym na klucz pokoju. Teraz grozi jej do pięciu lat
więzienia. Jak poinformował Kamil Rynkiewicz z biura prasowego Komendy Wojewódzkiej
Policji we Wrocławiu, o znęcaniu się matki nad dziewczynką policję
zawiadomili zaniepokojeni odgłosami dochodzącymi zza ściany sąsiedzi.

- Dostaliśmy zgłoszenie o awanturze. Na miejscu, pod drzwiami mieszkania
policjanci słyszeli płaczące dziecko, ale nikt nie otwierał - powiedział
Rynkiewicz.

Ostatecznie, gdy zostały wyważone drzwi wejściowe, okazało się, że w
mieszkaniu nie ma żadnej dorosłej osoby. Była tyko dziewczynka, którą matka
zostawiła w zamkniętym pokoju.

- Dziecko zanosiło się płaczem. Na jej ciele policjanci zauważyli siniaki w
okolicach głowy i tułowia. Powiadomione zostało pogotowie, które zabrało
dziewczynkę do szpitala na obserwację - relacjonował policjant.

Dodał, że 28-letnia matka dziecka, gdy się ostatecznie pojawiła w
mieszkaniu, została zatrzymana i usłyszała zarzuty znęcania się nad córką.
Teraz grozi jej do pięciu lat więzienia.

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,8637139,Posiniaczona_2_5_latka_zamknieta_w_pustym_mieszkaniu.html

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 09:34:26
Autor: kochamspamWYTNIJTO
była za mało relgijna
A czemu znęcała się nad dzieckiem?
Czy dzięki kampanii obrońców życia?
Oczywiście że nie. Raczej dzięki kampanii proaborcjonistów!
Ale najpewniej była za mało religijna i odrzuciła przykazanie miłości - "a bliźniego swego jak siebie samego"
Gdyby co wieczór odmawiała "ale nas zbaw ode złego" ...

Data: 2010-11-10 14:28:06
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile straszą dzieci.

A czemu znęcała się nad dzieckiem?
Czy dzięki kampanii obrońców życia?
Oczywiście że nie.

Udowodnij.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 18:58:10
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Prodebile strasz± dzieci.

> A czemu znêca³a siê nad dzieckiem?
> Czy dziêki kampanii obroñców ¿ycia?
> Oczywi¶cie ¿e nie.

Udowodnij.

Grzegorz Z.

Zaraz ci udowodnię coś przeciwnego - że znęcała się nad dzieckiem WSKUTEK kampanii obrońców życia:

Ciąża była jej bardzo nie na rękę, ale nahalna kampania tzw obrońców życia przekonała ją, że skrobanka jest złem.
Urodziła zatem, ale później uznała że zrobiła głupotę i wyładowywała swoją złość na dziecku. Cóż - zwykła, całkiem usprawiedliwiona trauma.
A nie byłoby tego wszystkiego gdyby nie uległa fałszywej kampanii ProLife, której celem jest produkcja materiału dla księży-pedofilów.

Sądzę że pod powyższym z rozkoszą się podpiszesz.
Tak bowiem zazwyczaj rozumujesz.

Data: 2010-11-10 20:04:38
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile strasz± dzieci.

[...]

Udowodnij że ją przekonała że usunięcie ciąży to zło.

Znam kobietę która urodziła dlatego że nie było jej stać na skrobankę "po
godzinie 15".

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-10 21:41:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Prodebile strasz± dzieci.

Udowodnij ¿e j± przekona³a ¿e usuniêcie ci±¿y to z³o.

Znam kobietê która urodzi³a dlatego ¿e nie by³o jej staæ na skrobankê "po
godzinie 15".

-- "Z³a wiadomo¶æ: bóg nie istnieje. Dobra wiadomo¶æ: nie potrzebujemy go."

Zła wiadmość: buraki w tym roku nieźle obrodziły.
Dobra wiadomość: obejdę się bez nich.  --

Data: 2010-11-11 18:10:36
Autor: Grzegorz Z.
Prodebile strasz± dzieci.

[...]

Ot i doczekałem się logicznej argumentacji.

--
"Zła wiadomość: bóg nie istnieje. Dobra wiadomość: nie potrzebujemy go."

Data: 2010-11-11 21:27:55
Autor: kochamspamWYTNIJTO
udowodnij

znêca³a siê nad dzieckiem WSKUTEK
> [...]

Ot i doczeka³em siê logicznej argumentacji.

Udowodnij!

Data: 2010-11-10 23:58:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Prodebile strasz± dzieci.

<kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> 0ef8.00000479.4cdadd32@newsgate.onet.pl

Ciąża była jej bardzo nie na rękę,

O tym, czy ciąża jest jej na rękę, czy nie jest,
powinna była pomyśleć zanim poszła do łóżka. :)

Chyba lepiej pobić niż zabić. :)

Data: 2010-11-10 10:15:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Polska za życiem

"Grzegorz Z." 1dfijox572k9q$.hicjzgb8az2n$.dlg@40tude.net

Teraz grozi jej do pięciu lat więzienia.

Dobrze by było, gdyby ta groźba doczekała się swej
realizacji -- gdyby ,,słowo stało się ciałem''. :)

a contra-lifeowcy godzą się na zabijanie dzieci