a coż to za doradcy Euro Finanz Service Sp. z o.o.

Data: 2009-07-22 23:43:05
Autor: gmarek
a coż to za doradcy Euro Finanz Service Sp. z o.o.
witam

a zgłosił sie do mnie doradca z tej firmy Euro Finanz Service  Sp. z o.o.
http://www.efs-ag.pl/philosophie.htm

wygląda ze jest jakąś częścią wiekszej całości ...
no własnie jakiej i na ile sprawdzonej ?
Liczby partnerów nie maja jakiejś imponującej.

Czy ktos ma doswiadczenia z tą firmą?

gm __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4267 (20090722) __________

Data: 2009-07-23 23:50:33
Autor: gmarek
> [...]

| wygląda ze jest jakąś częścią wiekszej całości ...
| no własnie jakiej i na ile sprawdzonej ?
| Liczby partnerów nie maja jakiejś imponującej.

sądząc po ciszy - nikt z grupy sie z nimi nie zetknął
wiec raczej sobie daruje wsółpracę

gm

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4271 (20090723) __________

Data: 2010-01-22 21:09:16
Autor: Milionaire
a coż to za doradcy Euro Finanz Service Sp. z o.o.

Tak jest to firma już 6 rok na rynku a w Europie 14 , ma swoich doradców i z tego co wiem to jest jedna z niewielu niezależnych firm doradczych, bo wiekszość sprzedała się bankom albo Towarzystwom. Oferta ich się ciągle poszerza i ja jestem zadowolony z obsługi, są kompetentni, rzetelnie pokazują oferty z rynku,pokazują za i przeciw,koszty i opłaty,napewno warto sie spotkać i posłuchać jak do tego podchodzą

Data: 2010-01-23 01:07:42
Autor: XYZ
On 2010-01-22 22:09, Milionaire wrote:

[...]

Mail rozpoczynający się od efs.marcin nie pozostawia wątpliwości, dla kogo pan pracuje p. Marcinie. Tylko dlaczego pisze pan o swojej firmie w 3. osobie? No i nieładnie odgrzewać takie kluchy mające równo pół roku.

a coż to za doradcy Euro Finanz Service Sp. z o.o.