a czy ty jestes ciekawy jak wyglada zdjecie rentgenowskie buta narciarskiego?

Data: 2009-11-26 11:45:06
Autor: jezier
a czy ty jestes ciekawy jak wyglada zdjecie rentgenowskie buta narciarskiego?
bo ja takie dzis zrobilem (potrzebne do projektu na uczelni, ale przyda sie do kampani "zimo napierdalaj" :))

pozdrawiam,
jezier.

Data: 2009-11-29 03:44:21
Autor: jezier
a czy ty jestes ciekawy jak wyglada zdjecie rentgenowskie buta narciarskiego?
[ciach]

to psikus...
teraz dopiero odkrylem, ze cos innego mi sie skopiowalo wiec nie ma linka, ale chodzi dokladniej o to:

http://www.jezier.ownlog.com/1967934,komentarze.html

pozdrawiam i sory za pomylke ;)
jezier.

Data: 2009-11-29 13:02:09
Autor: Bartosz Bogucki
a czy ty jestes ciekawy jak wyglada zdjecie rentgenowskie buta narciarskiego?
super fota

szkoda że od góry ciut ucięte

--
snowboard, nie ma lepszego powodu by czekać na zimę
SC GD 164 W

a czy ty jestes ciekawy jak wyglada zdjecie rentgenowskie buta narciarskiego?