a dlaczego nie lubimy banków spółdzielcz ych?

Data: 2013-01-03 21:20:43
Autor: Grzexs
a dlaczego nie lubimy banków spółdzielcz ych?
MajÄ… BFG. Co z nimi jest nie-tak?

Jeśli chodzi o mnie, to bank spółdzielczy przy mojej ulicy spełnia bardzo pożyteczną rolę kasy dla wpłat gotówkowych. Niestety, do niczego innego specjalnie się nie nadaje, bo oddziałów ma mało, lokaty są marnie oprocentowane, karty bankomatowe płatne. Dobrze, że konto i przelewy darmowe.

Trudno generalizować. Bank spółdzielczy bankowi spółdzielczemu nierówny.

--
Grzexs

Data: 2013-01-05 08:01:36
Autor: astro
a dlaczego nie lubimy banków spółdzielcz ych?
Grzexs wrote in <news:kc4p6r$91o$1node2.news.atman.pl>
Trudno generalizowaæ. Bank spó³dzielczy bankowi spó³dzielczemu nierówny.

A to podobno bardzo popularny bank w tej miejscowosci:
www.bsproszowice.com.pl/index.php3?menu2=107
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2013-01-05 16:45:52
Autor: Grzexs
a dlaczego nie lubimy banków spó³dzielczych?
Trudno generalizowaæ. Bank spó³dzielczy bankowi spó³dzielczemu nierówny.

A to podobno bardzo popularny bank w tej miejscowosci:
www.bsproszowice.com.pl/index.php3?menu2=107

Zastrze¿enie karty 20 PLN? Czy to nie podpada pod jaki¶ paragraf zabraniaj±cy?

Istotnie - trudno spotkaæ gorsz± ofertê. Jest jednak pewne ale. W bankach spó³dzielczych du¿o ³atwiej wynegocjowaæ specjalne warunki, znacznie lepsze od standardowych.

--
Grzexs

a dlaczego nie lubimy banków spółdzielcz ych?