a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?

Data: 2013-01-03 13:09:44
Autor: Robert Tomasik
a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?
Użytkownik "Maruda" <maruda@null.com> napisał w wiadomości news:50e56e23$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
MajÄ… BFG. Co z nimi jest nie-tak?

Duże banki mają wiele oddziałów. Jak potrzebujesz coś załatwić na urlopie, to w sensownej odległości znajdziesz zawsze swój bank. Spółdzielczego SWOJEGO raczej nie.

Data: 2013-01-03 18:54:06
Autor: Adam Płaszczyca
a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?
Dnia Thu, 3 Jan 2013 13:09:44 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Duże banki maj± wiele oddziałów. Jak potrzebujesz co¶ załatwić na urlopie, to w sensownej odległo¶ci znajdziesz zawsze swój bank. Spółdzielczego SWOJEGO raczej nie.

Pokaż mi najbliższy oddział mbanku na przykład :D

--
  ___/ /_  ___    Kęszyca Le¶na 51/9, 66-305 Kęszyca Le¶na

Data: 2013-01-08 11:27:03
Autor: Marek Chmielewski
[...]

Mam go w kieszeni - czyli całkiem blisko :P

a dlaczego nie lubimy banków spółdzielczych?