a donek wrocil na narty...

Data: 2011-01-16 05:26:52
Autor: zinek
a donek wrocil na narty...
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

Data: 2011-01-16 08:38:54
Autor: Kontroler Ruchu
a donek wrocil na narty...

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igtsec$s23$1mx1.internetia.pl...
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

Jakiego kraju?! Rozpierducha pod Smoleńskiem wydarzyła się 9 miesięcy temu i gdyby nie sraczka pisowskich oszołomów nikt by o tym nie wspomniał. Niby dlaczego premier ma przerywać naukę jazdy na nartach? Bo tego chce prezes PiS czy jego markietanki z PJN?

Data: 2011-01-16 09:07:34
Autor: zinek
a donek wrocil na narty...

Użytkownik "Kontroler Ruchu" <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał w wiadomo¶ci news:4d32a08e$0$2484$65785112news.neostrada.pl...

[...]

nie - dlatego zeby pokazac ze JENDAK nie jest agentem sluzb rosyjskich .. bo jak na razie po reakcjach i sposobie zalatwiania spraw tj - umowy gazowej oraz wlasnie katastrofy smolesnkiej -  na to wychodzi.
na szczescie wybory niedlugo.

Data: 2011-01-16 09:19:32
Autor: u2
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 05:26, zinek pisze:
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

Niemiecki cieć, który jest niedorzecznikiem nierz±du Donka twierdził
wczoraj, że poleciał zabrać rodzinkę.

Data: 2011-01-16 09:59:20
Autor: obserwator
a donek wrocil na narty...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-01-16 05:26, zinek pisze:
> to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

Niemiecki cieć, który jest niedorzecznikiem nierz±du Donka twierdził
wczoraj, że poleciał zabrać rodzinkę.

a rodzinka sama nie moze powrocic w sytuacji kiedy kraj sie wali na pysk?

No niestety, ci co glosowali na PO, to skonczeni durnie i bezmozgowcy.

Data: 2011-01-16 13:55:19
Autor: Kontroler Ruchu
a donek wrocil na narty...

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igufho$siu$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

a rodzinka sama nie moze powrocic w sytuacji kiedy kraj sie wali na pysk?

No niestety, ci co glosowali na PO, to skonczeni durnie i bezmozgowcy.

Z zestawienia wynika, że głos na PiS oddawała wioska, ludzie starsi, a więc po podstawówkach i maximum zawodówkach. Mówi±c wprost kwiat ciemnoty polskiej.

Data: 2011-01-16 16:42:18
Autor: cyc
a donek wrocil na narty...

Użytkownik "Kontroler Ruchu" <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał w wiadomo¶ci news:4d32eb1e$2$2461$65785112news.neostrada.pl...

Z zestawienia wynika, że głos na PiS oddawała wioska, ludzie starsi, a więc po podstawówkach i maximum zawodówkach. Mówi±c wprost kwiat ciemnoty polskiej.

Ludzie starsi nie konieczie sa po podstawowkach i max. zawodowkach !, choc zgadzam sie , ze to wlasnie glownie ci malo wyksztelceni i wies glosowala na PiS , prezesa i bylego prezydenta !.
Kazdy ciagnie do swojego . To naturalne . Glupi do glupiego , madry do madrego . Stad w PiS-e rowniez duza reprezentacja rydzykowych radiomaryjowcow .
Mowic krotko , "ciemny lud , ktory wszystko kupi " , jak mawia jeden z prominentnych dzialaczy PiS-u Kurski !.
cyc

Data: 2011-01-16 23:07:48
Autor: Tomy M.
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 09:19, u2 pisze:
W dniu 2011-01-16 05:26, zinek pisze:
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

Niemiecki cieć, który jest niedorzecznikiem nierządu Donka twierdził
wczoraj, że poleciał zabrać rodzinkę.

Uuuu ... kurwa Tusek sobie licencje pilota zrobił!?
.... ja pierdolÄ™, to pierwszy prezydent z licencjÄ… pitola ... pfuu pilota!

--

Tomy M.

"...trawiłem lata by poznać prostackie tryby historii monotonną
procesję i nierówną walkę zbirów na czele ogłupiałych tłumów
przeciw garstce prawych i rozumnych"   —   Zbigniew Herbert

Data: 2011-01-16 10:45:38
Autor: jadrys
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 05:26, zinek pisze:
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

I tak w ogóle - czy on nie za często na tych urlopach?

Data: 2011-01-16 10:55:54
Autor: u2
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 10:45, jadrys pisze:
W dniu 2011-01-16 05:26, zinek pisze:
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

I tak w ogóle - czy on nie za często na tych urlopach?

Lubi pozwiedzać na koszt podatników zanim go wykopi± ze stołka.

Data: 2011-01-16 11:12:34
Autor: zinek
a donek wrocil na narty...

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d32c0ab$0$2454$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dokladnie. slonce peru sie przerzucil aktualnie na sporty zimowe

Data: 2011-01-16 13:56:47
Autor: Kontroler Ruchu
a donek wrocil na narty...

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igugl3$saq$1mx1.internetia.pl...

[...]

Jarosław Kaczyński na nic się nie przerzucił. To stary kawaler, bez prawa jazdy, bez konta w banku, człowiek, który Internet uznaje za siedlisko pornografii. Ależ wybrałe¶ sobie wodza!

Data: 2011-01-16 15:54:44
Autor: zinek
a donek wrocil na narty...

Użytkownik "Kontroler Ruchu" <judwa@mazurskiezadupie.de> napisał w wiadomo¶ci news:4d32eb1e$3$2461$65785112news.neostrada.pl...

[...]

przynajmniej nie jest importowany z moskwy.

Data: 2011-01-16 16:09:19
Autor: jadrys
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 13:56, Kontroler Ruchu pisze:

[...]

Czy brak konta w banku i prawa jazdy jest przeszkod± w dobrym rz±dzeniu krajem?

Data: 2011-01-16 23:05:48
Autor: Tomy M.
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 13:56, Kontroler Ruchu pisze:

Jarosław Kaczyński na nic się nie przerzucił. To stary kawaler, bez
prawa jazdy, bez konta w banku, człowiek, który Internet uznaje za
siedlisko pornografii. Ależ wybrałeś sobie wodza!

Lepiej mieć wypchaną skarpetę niż puste konto w banku :-)

Data: 2011-01-16 16:06:49
Autor: jadrys
a donek wrocil na narty...
W dniu 2011-01-16 10:55, u2 pisze:
[...]

Na to wła¶nie wygl±da.

Data: 2011-01-16 14:26:20
Autor: robertbig
a donek wrocil na narty...
On 16 Sty, 05:26, "zinek" <unkn...@op.pl> wrote:
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

jakimi sprawami kraju ? że kot jarka ma fochy i mu nie daje ?

Data: 2011-01-16 17:08:18
Autor: Grzegorz Z.
a donek wrocil na narty...
zinek napisał:

to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

A ty co by¶ na jego miejscu zrobił? Porzucił rodzinę w obcym kraju i
spierdzielił?

Data: 2011-01-16 20:56:20
Autor: pluton
a donek wrocil na narty...
to sie nazywa przejecie sprawami kraju.

A co sie bedzie jakims ciulowym raportem zrobionym przez jakis przydupasny
mak przejmowal ?
Skwitowal, ze raport jest gowniany i wrocil do wazniejszych spraw.

Nullification

a donek wrocil na narty...