a gdyby tak u nas C.D.

Data: 2010-01-22 11:01:36
Autor: J.F.
a gdyby tak u nas C.D.
Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał
Fotki m.in. dzielnych strazakow i dzielnych "uwiezionych"
http://tinyurl.com/yfkfush
Pare wnioskow:
- znow straz z drabinami sie przydala ...ale troche smiesznie wygladaja
w tych kaskach i strojach p.poz. - oczywiscie tylko w tym kontekscie :)

Kaski wbrew pozorom wcale nie sa tam taki glupie - w koncu moze cos z gory poleciec, ciezkiego, twardego ..

Goprowcow z "technikami taternickimi" tez tam widac.
Tak sie na to patrze i zastanawiam co by bylo lepsze:
a) wyposazyc GOPR [lub wyciag] w drabiny
b) podzielic sie praca - GOPR sciaga tych wyzej nad ziemia, strazacy tych nizej ..

- ja sie zaczne cieplej ubierac ...nigdy nie wiadomo ;)

Zawsze sie moze przydac, pol godziny na wiaterku -20 wystarcza :-)

- tzn. wiadomo, ze jak sie wszedzie druty sypia to awarii musi byc wiecej

Ale dziwi mnie troche ze nie maja pomocniczego agregatu .. ani ze nie ma jakiejs mozliwosci spuszczenia ich bez pradu - w koncu pod wlasnym ciezarem powinno sie to zsuwac na dol, wystarczy tylko odhamowac ..

J.

Data: 2010-01-22 11:14:07
Autor: Grzegorz Lipnicki
a gdyby tak u nas C.D.

Ale dziwi mnie troche ze nie maja pomocniczego agregatu ..

na fotkach reflektory świecą aż miło i wyglądają
na te do oświetlania trasy, więc to nie o prund raczej idzie;

 g.

Data: 2010-01-22 12:20:57
Autor: J.F.
a gdyby tak u nas C.D.
Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl>
Ale dziwi mnie troche ze nie maja pomocniczego agregatu ..

na fotkach reflektory świecą aż miło i wyglądają
na te do oświetlania trasy, więc to nie o prund raczej idzie;

Tez na to zwrocilem uwage, aczkolwiek czasy takie ze brak pradu nie dziwi :-)

J.

Data: 2010-01-22 17:44:58
Autor: arafat
a gdyby tak u nas C.D.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hjbt1r$hgq$1news.onet.pl...

Goprowcow z "technikami taternickimi" tez tam widac.
Tak sie na to patrze i zastanawiam co by bylo lepsze:

b) podzielic sie praca - GOPR sciaga tych wyzej nad ziemia, strazacy tych nizej ..

tak sie to odbywa

pozdro
arafat

a gdyby tak u nas C.D.