Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   “homo spectator"

“homo spectator"

Data: 2018-09-02 13:13:46
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
“homo spectator"
ctrl+v
Szperając w necie taki kwiatek trafiłem nt. reklamy, marketingu itd.
Nu i patrzę jak to to ewoluuje:)

Nielseny:)
Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media w najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena. Porozmawiajmy o widzu totalnym ("homo spectator") i o tym, jak mieć go zawsze w zasięgu.


Content Marketing w założeniu jest marketingiem z najbardziej ludzką twarzą. Jego podstawą jest zaufanie i autentyczność. Co stanie się z content marketingiem, kiedy content zaczną tworzyć boty?

Content marketing aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne.

Człowiek stanowi nadal najważniejsze ogniwo, ale nie musi już wykonywać prostych, powtarzających się czynności.
Musi umieć stworzyć efektywne schematy pracy, zaprogramować automaty, które go będą wspierać, skutecznie kontrolować proces i stale go optymalizować.

 Do stworzenia pełnego, 360-stopniowego obrazu klienta, niezbędne są algorytmy sztucznej inteligencji, które zintegrują rozproszone dane i na podstawie tysięcy informacji rozpoznają zainteresowania, intencje i dane demograficzne klientów.

.... kluczem do portfela konsumenckiego jest personalizacja i kontekst, ale jakie korzyści musimy naszemu klientowi dać, aby pozwolił śledzić swoje ślady w sieci i poza nią?




Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach fanów te same co religia.


W 2017 zaszła cicha rewolucja w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania w Google. Wykorzystując mechanizm RankBrain oraz Sztuczną Inteligencję Google coraz trafniej ocenia intencje osób pytających i udziela coraz lepszych odpowiedzi.


ROPO - szukam w internecie-kupuję stacjonarnie to wyzwanie dla marketerów. Jak tworzyć reklamy w mobile, które będą miały wpływ na decyzje zakupowe w sklepach stacjonarnych

https://forumiab.pl/agenda/

“homo spectator"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona