a ja dzisiaj na luziku,

Data: 2010-09-24 06:12:58
Autor: apr...
a ja dzisiaj na luziku,
wiecie co oznacza słowo "trendsetter" ?
oto co do powiedzenia ma była 1-sza dama:
http://tiny.pl/hr8gh
..."Polscy mężczyźni mają niechlubną opinią najgorzej ubranych w Europie. Na szczęście Jolanta Kwaśniewska wie, nie tylko, dlaczego tak się dzieje, ale i jak temu zaradzić. - Mężczyznom jest znacznie trudniej. Dlatego właśnie piszę dla nich książkę, która powinna ukazać się jeszcze na jesieni - zdradziła nam była pierwsza dama. Jakich więc zamierza udzielić Polakom rad? - Będę pokazywała, jak dobrać skarpety do butów, ile powinien wystawać mankiet spod marynarki, na jakiej wysokości powinien kończyć się krawat i że nie można chodzić w spodniach garniturowych bez paska - wylicza Kwaśniewska. Prezydentowa uważa jednocześnie, że młode pokolenie coraz lepiej czuje trendy. - Wielu młodych Polaków świetnie wygląda. Mają doskonałe wyczucie kolorów - wyjaśnia. Z kogo więc mężczyźni mogą brać przykład? - Olivier Janiak jest absolutnym trendsetterem. Zawsze glamour wygląda Kuba Wesołowski - twierdzi Kwaśniewska. Nie ma jednak wątpliwości, że królem męskiej mody jest Aleksander Kwaśniewski. - Mój mąż jest największym trendsetterem w Polsce. Gdyby miał tantiemy za wylansowanie niebieskich koszul, byłby miliarderem – mówi z dumą."...
żenada !

--

a ja dzisiaj na luziku,