a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie

Data: 2010-06-09 16:52:37
Autor: news.onet.pl
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
Data: 2010-06-09 17:45:42
Autor: SERG
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
To pewnie kolina leciał tam

Data: 2010-06-09 18:12:45
Autor: teszekul
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie

To pewnie kolina leciał tam

on to chyba Berlina miał leciec....

Stach

Data: 2010-06-10 11:30:58
Autor: FD
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
W dniu 2010-06-09 ¶roda 18:12, teszekul pisze:

To pewnie kolina leciał tam

on to chyba Berlina miał leciec....

Stach

no jak kolina kiedy startujesz?
i na ktorym lotnisku berlina bedziesz ladowac?

Data: 2010-06-10 11:34:23
Autor: FD
W dniu 2010-06-10 czwartek 11:30, FD pisze:

no jak kolina kiedy startujesz?
i na ktorym lotnisku berlina bedziesz ladowac?

pardon... londowac - mialo byc

Data: 2010-06-10 11:36:39
Autor: Krzysztof Chajęcki
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
Dnia Thu, 10 Jun 2010 11:34:23 +0200, FD napisał(a):

pardon... londowac - mialo byc

londuje to się w Londynie - już to kiedy¶ tłumaczyłem... :-) W Berlinie to może berlinować, czy berlinić :-D

--
pzdr
meping

Data: 2010-06-10 12:36:39
Autor: Jarosław Sokołowski
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
Pan Krzysztof Chajęcki tłumaczy:

pardon... londowac - mialo byc

londuje to się w Londynie - już to kiedy¶ tłumaczyłem... :-)
W Berlinie to może berlinować, czy berlinić :-D

A w Modlinie?

--
Jarek

Data: 2010-06-10 14:08:16
Autor: Krzysztof Chajęcki
Dnia Thu, 10 Jun 2010 12:36:39 +0000, Jarosław Sokołowski napisał(a):

londuje to się w Londynie - już to kiedy¶ tłumaczyłem... :-) W Berlinie
to może berlinować, czy berlinić :-D

A w Modlinie?

dopowiedz sobie... ;-D

jedn± z opcji jest modlić.. z kolin± za sterami pewnie to byłaby wła¶ciwa opcja... ;-)

--
pzdr
meping

Data: 2010-06-10 14:39:58
Autor: teszekul
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
no jak kolina kiedy startujesz?
i na ktorym lotnisku berlina bedziesz ladowac?

Dostałem telefon oprzed chwil± od opsów i niestety wtedy muszę być na stand by wienc chyba nici

jk

Data: 2010-06-10 15:52:26
Autor: Michal W.
> [...]
>i na ktorym lotnisku berlina bedziesz ladowac?

Dostałem telefon oprzed chwil± od opsów i niestety wtedy muszę być na stand

Siooooooooooostro tlenu..... W moim hecometrze skończyła się skala, zaskwierczało i poszedł dym z obudowy. Gdzie ja teraz kupię nowy?

Michal W.

Data: 2010-06-10 16:04:01
Autor: Piotrp_de
a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie
>no jak kolina kiedy startujesz?
>i na ktorym lotnisku berlina bedziesz ladowac?

Dostałem telefon oprzed chwil± od opsów i niestety wtedy muszę być na stand by wienc chyba nici

U koliny "stand by", to klapa od sr.cza otwarta, by w razie draki zdażył z londowaniem ;-)

Data: 2010-06-10 22:44:50
Autor: Hibernatus
W dniu 2010-06-10 16:04, Piotrp_de pisze:
no jak kolina kiedy startujesz?
i na ktorym lotnisku berlina bedziesz ladowac?

Dostałem telefon oprzed chwilą od opsów i niestety wtedy muszę być na stand
by wienc chyba nici

U koliny "stand by", to klapa od sr.cza otwarta, by w razie draki zdażył z
londowaniem ;-)

Potwierdzam wersję koliny, dostał od opsów telefon i teraz czyta instrukcję. Ma do przeczytania z 20 stron bo to nokia 3110 mało używana. Jak przeczyta - ma być na stendbaju bo nigdy nie wiadomo komu się nagle szambo przepełni i kierowca może po niego nagle przyjechać (sam nie będzie przecież nurkował).
hbs

a ja jezdze B747 prywatnie po eurpie