a ja mu życzę szybkiego powrotu do japonii...może przestanie krakać :-))

Data: 2009-12-24 08:20:59
Autor: Mariusz Merta
a ja mu życzę szybkiego powrotu do japonii...może przestanie krakać :-))
to co mnie tam uderza to duża ilość kruków...
serio...
kruczek, jedź tam i nie kracz, że ci kasy w euro nie wypłacają tylko w
innej walucie...
wymienisz sobie i wytapetuj sobie ścianę banknotami euro
Mariusz Merta

Data: 2009-12-25 01:25:16
Autor: MH
[...]

... to i ja się podepnę pod życzenia !! Życzę rychłej habilitacji !!!

MH

--

a ja mu życzę szybkiego powrotu do japonii...może przestanie krakać :-))