a ja myslalem, ze Rychu bedzie maseczki produkowac

Data: 2009-11-21 14:13:43
Autor: bourbaki
a ja myslalem, ze Rychu bedzie maseczki produkowac
http://www.tvp.info/informacje/polska/sobiesiak-ukrywa-sie-za-granica
http://www.tvp.info/informacje/polska/jak-liderzy-po-przetarg-ustawiali

a tu taka bolesna strata ... zamiast sie zajmowac sportem na mala skale
powinien raczej wczesniej wejsc w przygotowania dla sluzby zdrowia ...

Rychu mial w sobie to cos, co niejaki Winnicki z Alternatywy 4 ...
zadzwonil tu i tam ... rzucil miesem pare razy ... i od razu wszystko
w partii dzialalo tak jak trzeba ... i Madzia prace dostala i Lechu
na posadzie zostal ... no i przede wszystkim czlowiek o  renesansowych
zainteresowaniach -  od automatow do gry po oślą łączkę dla narciarzy ...
tylko sie niestety na telefonach za bardzo nie znal ...

no wielka szkoda ... skoro pani minister wyleczy nas przez in vitro to
chociaz maseczek by bylo pod dostatkiem ... a tak to ani maseczek,
ani rycha ... comedia finita ... cives plaudate ...

a ja myslalem, ze Rychu bedzie maseczki produkowac