a ja uważam...

Data: 2012-03-11 00:09:26
Autor: K.S.
a ja uważam...
A ja uważam takie prowokowanie za niemoralne w ogóle.
A jeśłi dołączymy do tego prowokowanie tzw homfobii, to łatwo sobie wyobrazić jak będzie to wyglądało:
Uczniowie wyruszą na miasto jako pary homoseksualne j aby coś sprowokować będą musiały zachowania homoseksualne manifestować. Tak czy owak będzie to promocja homoseksualizmu.

A oto poziomie autora tego artukułu wystarczająco mówi poniższe zdanie:

Data: 2012-03-11 00:54:43
Autor: Grzegorz Z.
a ja uważam...
K.S. napisał:

> [...]

| Homofobii. No bo jak to? Homoseksualiści będą uczyć | w szkołach, czym jest  tolerancja? A co, jeśli zarażą

Ale tam nie chodziło li tylko o homofobię.

A wasi raczyli zauważyć tylko to.

Czy ich interesuje cokolwiek innego poza "zwalczaniem promocji
homoseksualizmu" jeśli wolno mi użyć ich lewackiej nowomowy?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

a ja uważam...