... a jak działają karty przedpłacone?

Data: 2011-06-18 14:21:19
Autor: gazeta.pl
... a jak działają karty przedpłacone?
http://sklepy.allegro.pl/karta-internetowa-bz-wbk-i1672968256.html

ta strona to fake. Zgłosiłem już allegro. Próbuje wgrać trojana

Data: 2011-06-18 15:04:37
Autor: Maruda
W dniu 2011-06-18 14:21, gazeta.pl pisze:
http://sklepy.allegro.pl/karta-internetowa-bz-wbk-i1672968256.html

ta strona to fake. Zgłosiłem już allegro. Próbuje wgrać trojana

Co prawda to nie ta grupa, ale powiem Ci coś w zaufaniu:

           Wypierdalaj w podskokach!

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

Data: 2011-06-18 16:57:43
Autor: gazeta.pl
... a jak działają karty przedpłacone?
Co prawda to nie ta grupa, ale powiem Ci coś w zaufaniu:

jesteś tu nowy wiecn najpeierw wypada się przywitać.....

Gosia

Data: 2011-06-19 11:52:16
Autor: Q
... a jak działają karty przedpłacone?
Co prawda to nie ta grupa, ale powiem Ci coś w zaufaniu:

jesteś tu nowy wiecn najpeierw wypada się przywitać.....

Gosia

Droga Gosiarzyno,
Tym razem mam dla Ciebie muzyczna odpowiedz:
http://www.youtube.com/watch?v=ZXAOSwZSXKI

... a jak działają karty przedpłacone?