[trasa] a jak tam Wroclaw?

Data: 2011-06-15 17:42:00
Autor: bratPit
[trasa] a jak tam Wroclaw?
potrzebuję się jutro dostać w okolice Trzebnicy - jadąc A4 od strony śląska
na DK5

objechałem zgodnie ze znakami z A4 na DK5 (wjechałem do miasta 7:30) i stwierdzam, że we Wrocku w ogóle nie ma korków w porównaniu z CKMK ;p
dzięki Wszystkim za podpowiedzi,

brat

Data: 2011-06-15 17:50:14
Autor: radekp@konto.pl
[trasa] a jak tam Wroclaw?
Wed, 15 Jun 2011 17:42:00 +0200, w <itajsi$gf3$1@inews.gazeta.pl>, "bratPit"
<krakus28no_spam@op.pl> napisał(-a):

objechałem zgodnie ze znakami z A4 na DK5 (wjechałem do miasta 7:30) i

Przez obwodnicę śródmiejską (Hallera, Klecińska, Most Milenijny) czy "starą"
DK5 (Hallera, Grabiszyńska, Podwale itd.).

We Wrocławiu w zasadzie funkcjonuje podwójny przebieg DK5.

Data: 2011-06-15 21:02:01
Autor: bratPit
[trasa] a jak tam Wroclaw?

[...]

w tamtą stronę -zdaje się? - starą trasą, z powrotem inną nową? bo jechałem na początku czymś na kształt ekspresówki, dalej kojarzę ul/al? Milenijną i jakiś ładny most :-)
w ogóle we Wrocku jest coś dużo tych mostów ;-)

brat

Data: 2011-06-15 21:45:58
Autor: J.F.
[trasa] a jak tam Wroclaw?
On Wed, 15 Jun 2011 21:02:01 +0200,  bratPit wrote:
w ogóle we Wrocku jest coś dużo tych mostów ;-)

Mostow mamy ilosc niezliczona, no dobra, kolo setki, a i tak za malo.

Te cholerne Niemce jak im bylo wygodniej to przesuwali Odre albo
budowali most, a te cholerne komuchy nie postawily zadnego nowego.
W efekcie wszystkie byly w centrum .. i jedz tu w korku tam i z
powrotem. Dopiero teraz powstaja nowe.

J.

Data: 2011-06-16 15:09:09
Autor: radekp@konto.pl
[trasa] a jak tam Wroclaw?
Wed, 15 Jun 2011 21:02:01 +0200, w <itavji$n84$1@inews.gazeta.pl>, "bratPit"
<krakus28no_spam@op.pl> napisał(-a):

w tamtą stronę -zdaje się? - starą trasą,

To współczuję :).

z powrotem inną nową? bo jechałem na początku czymś na kształt ekspresówki, dalej kojarzę ul/al? Milenijną i jakiś ładny most :-)

Tak, to nowa.

Data: 2011-06-16 15:38:07
Autor: bratPit[pr]
[trasa] a jak tam Wroclaw?
w tamtą stronę -zdaje się? - starą trasą,

To współczuję :).

spoko, jechałem Laguną II - w tym aucie nie ma złych dróg ;-)
[tylko serwis bywa bolesny o_O ]

brat

Data: 2011-06-16 18:40:16
Autor: J.F
[trasa] a jak tam Wroclaw?
Użytkownik "bratPit[pr]"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:itd100$q4p$1@inews.gazeta.pl...
w tamtą stronę -zdaje się? - starą trasą,
To współczuję :).
spoko, jechałem Laguną II - w tym aucie nie ma złych dróg ;-)
[tylko serwis bywa bolesny o_O ]

Dla sierry tez nie bylo zlych drog, tylko nie wolno byc kapeluszem :-)

Ale przy najblizszej wizycie we wroclawiu zaladuj jakas plyte do CD, a potem sie przejedz ulica Cwiczebna. Mozna zmienic zdanie o lagunie, o cytrynie, i o napisach "shock proof" tez :-)

J.

Data: 2011-06-15 22:00:24
Autor: J.F.
[trasa] a jak tam Wroclaw?
On Wed, 15 Jun 2011 17:42:00 +0200,  bratPit wrote:
[...]

Albo wakacje sie zaczely, albo nie popatrzyles na pasy w przeciwna
strone :-)

J.

[trasa] a jak tam Wroclaw?