a jednak lodówka nie do zabudowy

Data: 2009-11-15 10:02:03
Autor: Rafał
a jednak lodówka nie do zabudowy
Oglądałem wczoraj z żoną te lodówki i poprzez fakt że musi sie zmieścić w szafce to jest strasznie mała.
Ponad 30% mniejsza pojemnośc zamrażarki i dlatego odpuszczamy sobie. Podobnie zresztą jak mikrofale :)
Myslimy o jakimś modelu conajmniej A+ w kolorze srebrnym z funkcja NoFrost.
Możecie coś doradzić za rozsądną cenę?

Data: 2009-11-16 07:46:41
Autor: Kane
a jednak lodówka nie do zabudowy
Myslimy o jakimś modelu conajmniej A+ w kolorze srebrnym z funkcja NoFrost.
Możecie coś doradzić za rozsądną cenę?

Nie piszesz jakiej kubatury potrzebujesz. Ja potrzebuje duzej i kupilem sharpa z serii 'large', zadne tam side-by-side. Jest olbrzymi i ekonomiczny ;) Sa tez mniejsze - do wyboru. W srodku dobrze rozplanowane, widze duzo plusow w stosunku do starszej lodowki ktora mam w domu.  Srebrne tez są ;) (my mamy beżową).

Niestety - nie wiem jak "chodzi" bo jeszcze jest nieuruchomiony.

Pozdrawiam

Kane

Data: 2009-11-16 08:21:27
Autor: Rafał
a jednak lodówka nie do zabudowy
ale pewnie nieźle kosztowała :)

Data: 2009-11-17 08:21:54
Autor: Kane
a jednak lodówka nie do zabudowy
ale pewnie nieźle kosztowała :)

1,5-2x mniej niz side-by-side ;) Dla mnie cena vs kubatura+stylistyka+ergonomia była _bardzo_ rozsądna.

Kane

a jednak lodówka nie do zabudowy