[PRESS] a jednak najgorsi to kierujÄ…cy w BMW

Data: 2010-10-14 23:59:21
Autor: megrims
[PRESS] a jednak najgorsi to kierujÄ…cy w BMW
Data: 2010-10-14 23:50:03
Autor: G Nowak
[PRESS] a jednak najgorsi to kierujÄ…cy w BMW
"megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote in message
http://moto.onet.pl/1628259,1,tymi-autami-jezdza-najgorsi-kierowcy,artyku
l.html?node=8 <ROTFL>

Jakas dziwna ankieta. IMHO najgorsze sa niezwyciezone laski w Clio potrafiace wpierdolic sie na zjazd z czwartego pasa za to wjezdzajac na nastepna autostrade spokojnie 20mph by sie z niczym nie zderzyc (bynajmniej z niczym z przodu). Kierowcy dostawczakow - wiadomo, po pracy do firmy wolniej jak 90mph sie nie jezdzi - nic w tym dziwnego, kazdy chce zaoszczedzic te 2 minuty z 8 godz pracy ;)

Poza tym na Telegraph sa jeszcze inne odkrywcze ankiety, jak np. ta:
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1574402/Women-and-gay-men-are-worst-drivers.html

--
pozdr

Data: 2010-10-15 07:37:13
Autor: Arek M
[PRESS] a jednak najgorsi to kierujÄ…cy w BMW

Poza tym na Telegraph sa jeszcze inne odkrywcze ankiety, jak np. ta:
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1574402/Women-and-gay-men-are-worst-drivers.html

Co musi sie dziać jak gej wsiądzie do BMW? :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-10-15 07:46:58
Autor: scob
W dniu 2010-10-15 07:37, Arek M pisze:

Poza tym na Telegraph sa jeszcze inne odkrywcze ankiety, jak np. ta:
http://www.telegraph.co.uk/news/uknews/1574402/Women-and-gay-men-are-worst-drivers.html

Co musi sie dziać jak gej wsiądzie do BMW? :)

biorąc pod uwagę poprzednią ankietę - trzeba się maksymalnie pilnować, żeby nie wsiadł ci na tył :D

Data: 2010-10-15 07:49:35
Autor: Karolek
[...]

Katastrofa w ruchu ladowym :>

--
Karolek

Data: 2010-10-15 00:07:54
Autor: radxcell
*megrims* wrote in <news:i97ufo$u04$1usenet.news.interia.pl>:
http://moto.onet.pl/1628259,1,tymi-autami-jezdza-najgorsi-kierowcy,artykul.htm
l?node=8
<ROTFL>

bo to prawda. straszne buraki z tych kierowcow BMW i tyle.

pozdr, rdx
--
zapewnij sobie 3584 zł emerytury, http://bit.ly/dBevmU

Data: 2010-10-15 00:12:35
Autor: megrims
W dniu 2010-10-15 00:07, radxcell pisze:
[...]

Na szczęście moje megrimsowe 535d zabrała mi żona i nie chce oddać.
I już nie czuje się burakiem strasznym. Katuje C63.

Data: 2010-10-15 00:46:37
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-10-15 00:12, megrims pisze:

Na szczęście moje megrimsowe 535d zabrała mi żona i nie chce oddać.
I już nie czuje się burakiem strasznym. Katuje C63.

Strawestuj sobie powiedzenie "kurwa to zawód, dziwka to charakter" :P

Data: 2010-10-15 01:12:36
Autor: megrims
W dniu 2010-10-15 00:46, spammtrapp pisze:
[...]

chcesz mnie obrazić? :D

Data: 2010-10-15 14:29:55
Autor: spammtrapp
W dniu 2010-10-15 01:12, megrims pisze:
Strawestuj sobie powiedzenie "kurwa to zawód, dziwka to charakter" :P

chcesz mnie obrazić? :D

:D

Data: 2010-10-15 09:18:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[PRESS] a jednak najgorsi to kieruj±cy w BMW
W dniu 2010-10-15 00:46, spammtrapp pisze:
W dniu 2010-10-15 00:12, megrims pisze:

Na szczê¶cie moje megrimsowe 535d zabra³a mi ¿ona i nie chce oddaæ.
I ju¿ nie czuje siê burakiem strasznym. Katuje C63.

Strawestuj sobie powiedzenie "kurwa to zawód, dziwka to charakter" :P

"Prostytutka to zawód, kurwa/dziwka to charakter" :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-15 07:51:32
Autor: Karolek
W dniu 2010-10-14 23:59, megrims pisze:
http://moto.onet.pl/1628259,1,tymi-autami-jezdza-najgorsi-kierowcy,artykul.html?node=8

<ROTFL>

Swoja droga nie wiedzialem, ze istanieja takie marki jak biale samochody typu van (to pewnie jakis BSTV) i ciezarowki :>

--
Karolek

Data: 2010-10-15 08:45:25
Autor: kamil

"Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> wrote in message news:i98q8o$2cls$2news.mm.pl...
[...]

Bo to jakis studenciak tlumaczyl ze slownikiem po prostu. White van man to grupa spoleczna typowych hydrauliko-plytkarzo-roboli z tabloidem pod pacha, ktora swoim przerdzewialym 10-letnim Fordem Transitem czy innym mulem roboczym (kolor nieistotny) jezdzi od pasa do pasa notorycznie przekraczajac predkosc, rysujac inne samochody na parkingach i generalnie ma w powazaniu wszystkich innych na drodze.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-15 08:46:42
Autor: Robson
[PRESS] a jednak najgorsi to kierujÄ…cy w BMW
Swoja droga nie wiedzialem, ze istanieja takie marki jak biale samochody
typu van (to pewnie jakis BSTV) i ciezarowki :>

to taki co to przesiadl sie po 20 latach z jakiegos rzecha, kupil duzy samochod - niestety musial sie mocno zapozyczyc i na lakier metalik zabraklo, ale jako neofita, leczy kompleksy z przeszlosci na drodze.

Data: 2010-10-21 14:38:27
Autor: kamil

"Robson" <robson@z.pl> wrote in message news:i98tcj$va3$1news.onet.pl...
[...]

Z niewiadomego powodu slowo 'van' w polsce oznacza glownie samochody przystosowane do przewozu ludzi. W krajach anglosaskich skad ten wyraz pochodzi, vany to glownie transity i inne muly robocze do wozenia gratow na budowe.

Pozdrawiam
Kamil

[PRESS] a jednak najgorsi to kierujÄ…cy w BMW