a jednak to nie Kaczynski,Blasik czy polscy piloci- a winni sa ruscy! przyznali sie przed chwila!

Data: 2011-02-22 05:13:19
Autor: muto2100
a jednak to nie Kaczynski,Blasik czy polscy piloci- a winni sa ruscy! przyznali sie przed chwila!
no  i  co    lewackie    wieprze     ktore   tu  powtarzaly
sowieckie  brednie    raz   za    razem    -   co    za   psy!

http://www.pardon.pl/artykul/13698/rosjanie_przyznaja_sie_do_winy_w_smolensku_powinni

Data: 2011-02-22 14:17:26
Autor: D. J. MC Donald Musk
a jednak to nie Kaczynski,Blasik czy polscy piloci- a winni sa ruscy! przyznali sie przed chwila!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:9c674117-45d4-478b-af25-18542e2ce61cl14g2000pre.googlegroups.com...
no  i  co    lewackie    wieprze     ktore   tu  powtarzaly
sowieckie  brednie    raz   za    razem    -   co    za   psy!

http://www.pardon.pl/artykul/13698/rosjanie_przyznaja_sie_do_winy_w_smolensku_powinni

CYC powinien sobie w leb strzelic!

Data: 2011-02-22 15:47:07
Autor: bolek
[...]

Jasne, ze sa winni, bo powinni kamikadze zestrzelic wczesniej.
Kto zabroni ladowac jak pilot majacy na karku Blasika i Kaczynskiego
laduje sie na chama. Wiesz co to jest kapitan na pokladzie ?
Pierwszy po Bogu.
Kaczynski o tym nie wiedzial. Laduj dziadu.

bolek

Data: 2011-02-22 07:39:46
Autor: Hans Kloss
a jednak to nie Kaczynski,Blasik czy polscy piloci- a winni sa ruscy! przyznali sie przed chwila!
On 22 Lut, 15:47, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
. Laduj dziadu.
 Stul ryj gnoju....
J-23

Data: 2011-02-22 16:53:58
Autor: Polok Prawdziwy
Am Tue, 22 Feb 2011 07:39:46 -0800 (PST) schrieb Hans Kloss:

On 22 Lut, 15:47, "bolek" <bo...@neostrada.pl> wrote:
. Laduj dziadu.
 Stul ryj gnoju....
J-23

Co..., SCYPIE PROWDA WZAROPIAŁE GAŁY...!?

- syćkie winne, ino niejo - TO ŁONE MI KOZAŁY DOSTUDNI SKOCYć....!!!

GUPSYś JAK TWUJ SEF POKRAKO...!!!

Data: 2011-02-22 08:00:19
Autor: Hans Kloss
a jednak to nie Kaczynski,Blasik czy polscy piloci- a winni sa ruscy! przyznali sie przed chwila!
On 22 Lut, 16:53, Polok Prawdziwy <Baca_nowoce...@patryjot.pl> wrote:

GUPSY JAK TWUJ SEF POKRAKO...!!!

Jaka "prawda" zoofilu? Chyba ta w Moskwie drukowana, którą międłą w
kółko podobne tobie sowieciarskie gnoje....
J-23

Data: 2011-02-22 17:03:14
Autor: obserwator
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]
laduje sie na chama. Wiesz co to jest kapitan na pokladzie ?
Pierwszy po Bogu.
Kaczynski o tym nie wiedzial. Laduj dziadu.

nie bulgocz tyle, bulgocie.
bolek

Data: 2011-02-22 17:40:53
Autor: Hans Koss
[...]

I co teraz zrobicie robaczki? Zwolacie pospolite ruszenie i pójdziecie z kosami na Kreml? Tylko uwazajcie na mgle! Potrafi byc zdradziecka!

HansKoss

Data: 2011-02-22 17:06:24
Autor: obserwator
Hans Koss <rudy102@pancerni.ru> napisał(a):
I co teraz zrobicie robaczki? Zwolacie pospolite ruszenie i pójdziecie z kosami na Kreml? Tylko uwazajcie na mgle! Potrafi byc zdradziecka!

no, no, no to juz jawnie przyznajesz sie kim jestes, kacapie?
Ale zescie sie rozzuchwalili homosovietikusy.

--

a jednak to nie Kaczynski,Blasik czy polscy piloci- a winni sa ruscy! przyznali sie przed chwila!