a kaski na S³owacji?

Data: 2010-07-17 00:46:21
Autor: Adampio
a kaski na S³owacji?
Zainspirowa³em sie w±tkiem o kaskach w Szwecji i mam pytanko jak w praktyce wygl±da ¶ciganie bezkaskowców na Slowacji?
Bo na wiosnê ³oñskiego roku panienka w ambasadzie wyszuka³a, ¿e mandat wynosi 40 ojro i byla mocno oburzona jak sie dowiedzia³a, ¿e pytam bo chcia³bym oszacowaæ czy mi sie op³aca jechaæ do nich ¿eby poje¼dziæ sobie na rowerze ;-)

Adampio

Data: 2010-07-17 10:46:23
Autor: Micha³G
a kaski na S³owacji?
Adampio pisze:
[...]

dla wszystkich obowi±zkowy, czy dla dzieci?

jako¶ mi nie wpad³o do g³owy zwracaæ na to uwagê w czasie wa³esania sie w okolicach Istebnej Czadcy i Jab³onkowa....

Pozdrawiam
micha³

Data: 2010-07-17 17:20:04
Autor: Adampio
a kaski na S³owacji?
Micha³G pisze:
dla wszystkich obowi±zkowy, czy dla dzieci?

MSZ dla wszystkich ale poza miejscowo¶ciami. Od stycznia ub. roku je¶li siê nic nie zmieni³o

Data: 2010-07-19 17:58:51
Autor: Titus Atomicus
a kaski na S³owacji?
In article <i1shn3$k2f$1@inews.gazeta.pl>, Adampio <adampio@op.pl> wrote:

Micha³G pisze:
> dla wszystkich obowi±zkowy, czy dla dzieci?

MSZ dla wszystkich ale poza miejscowo¶ciami. Od stycznia ub. roku je¶li siê nic nie zmieni³o

Ojej, naprawde?
Bo jak na jesieni jechalem naokolo Tatr, to jakos nie rzucilo mi sie w oczy, ze wszyscy w kaskach byli.
No i nikt mi nawet uwagi nie zwrocil, ze jestem bezkaskowy.

TA

Data: 2010-07-21 01:30:33
Autor: Adampio
a kaski na S³owacji?
Ojej, naprawde?
Bo jak na jesieni jechalem naokolo Tatr, to jakos nie rzucilo mi sie w oczy, ze wszyscy w kaskach byli.
No i nikt mi nawet uwagi nie zwrocil, ze jestem bezkaskowy.

Albo teren uznano za zabudowany (pomiedzy bia³ymi tablicamii) albo przepis jest stosowany po uwa¿aniu ;-)

a kaski na S³owacji?