a la Kubica

Data: 2016-01-30 20:15:53
Autor: Czesław Wiśniak
a la Kubica
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,bmw-wbilo-sie-w-barierki-na-trasie-s8,192174.html#!prettyPhoto
Nie chodzi mi o to, że BMW, młody idiota itp. bo to wiadomo :)
tylko czy takie zabezpieczanie jest zgodne z przepisami?:
https://goo.gl/maps/qEGtHkQXmWM2
Czy jednak powinno być tak jak tu, kilka km dalej na tej samej trasie:
https://goo.gl/maps/1zCcGNVM1yq

Data: 2016-01-30 20:42:53
Autor: Tom N
a la Kubica
Czesław Wiśniak w <news:n8j259$fhj$1node1.news.atman.pl>:

[...]

Czasem brakuje 4 słupków, nie ma tygodnia, żeby nie brakowało/był uszkodzony
co najmniej jeden...

<https://goo.gl/maps/EMYhoxV3vd22>

--
'Tom N'

Data: 2016-01-30 20:44:36
Autor: Tom N
a la Kubica
Tom N w <news:160130.204253.pms.3542.16int.dyndns.org.invalid.160130.invalid>:

[...]

O tu widać uszkodzone:
<https://goo.gl/maps/Lz5raZRiR2k>

--
'Tom N'

Data: 2016-02-01 11:42:57
Autor: radekp@konto.pl
a la Kubica
Sat, 30 Jan 2016 20:15:53 +0100, w <n8j259$fhj$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
Wiśniak <kielbasa@wyborcza.pl> napisał(-a):

[...]

To chyba też prowizorka, bo bariery chyba powinny mieć taki początek:
http://czestochowskie24.pl/wp-content/uploads/2015/12/bariery-energoch%C5%82onne-720x540.jpg

Data: 2016-02-01 11:44:43
Autor: radekp@konto.pl
a la Kubica
Mon, 01 Feb 2016 11:42:57 +0100, w
<kkduabd7649pc7noshibnriifgib5fl4nk@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

> https://goo.gl/maps/1zCcGNVM1yq

To chyba też prowizorka, bo bariery chyba powinny mieć taki początek:

A tu lepiej widać:
http://www.mm-sierpc.pl/files/MM27.jpg

Data: 2016-02-01 13:08:24
Autor: P.B.
a la Kubica
Dnia Mon, 01 Feb 2016 11:44:43 +0100, radekp@konto.pl napisał(a):

[...]

Tu coś o tym piszą;
http://korki.trojmiasto.pl/Bezpieczniejsze-bariery-w-kilku-punktach-Trojmiasta-n97694.html

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-02-01 14:11:43
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
a la Kubica
Powitanko,

Tu coś o tym piszą;

Eee, mieczaki w tym 3miescie, prawdziwi twardziele robia bariery z betonu:
https://www.google.pl/maps/@52.1630638,21.0171229,3a,75y,145.82h,69.84t/data=!3m6!1e1!3m4!1s2XcO4flTRCm604yYq74ohA!2e0!7i13312!8i6656
albo jeszcze lepiej:
https://www.google.pl/maps/@52.1537673,21.0174764,3a,75y,199.27h,77.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1s36mZNWg0XwNoSSzNbn0rAA!2e0!7i13312!8i6656
Ale na Siekierkowskim zrobili rog barierki jak trzeba (wczesniej byl typowy) i pare godzin pozniej mila pani zezlomowala na niej samochod. Gdyby nie przerobili tej barierki, to mila pani bylaby w czarnym worku.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-02-01 14:38:43
Autor: Michał Jankowski
a la Kubica
Tutaj:
https://goo.gl/maps/dbpLcsf3EN42
na Boże Narodzenie w 2003 roku był śmiertelny wypadek.
http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,34889,1853818.html

Potem poprawili oznakowanie, ale barierka jest cały czas taka sama.

   MJ

Data: 2016-02-01 17:06:10
Autor: J.F.
a la Kubica
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n8nn55$4gb$1@news.agh.edu.pl...
[...]

Czyli takie skosne, jak Radekp proponuje ?

J.

Data: 2016-02-02 15:15:12
Autor: radekp@konto.pl
a la Kubica
Mon, 1 Feb 2016 17:06:10 +0100, w <56af8273$0$680$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

>Potem poprawili oznakowanie, ale barierka jest cały czas taka sama.

Czyli takie skosne, jak Radekp proponuje ?

Ja pisałem o barierkach.

Data: 2016-02-01 16:03:31
Autor: P.B.
a la Kubica
Dnia Mon, 1 Feb 2016 14:11:43 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):

Powitanko,

Tu coś o tym piszą;

Eee, mieczaki w tym 3miescie, prawdziwi twardziele robia bariery z betonu:

Tu człowiek zginął:
https://www.google.pl/maps/@54.5344625,18.490163,3a,75y,256.93h,57.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sVpSCNAucXXMaaxzpVK3DAQ!2e0!7i13312!8i6656 Nawet prędkości nie miał dużej, ale konstrukcja tej ostrogi i stary fiat
uno nie dały szans przeżycia.

--
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2016-02-01 16:22:25
Autor: elmer radi radisson
a la Kubica
On 2016-02-01 16:03, P.B. wrote:

[...]

Dodam wypadek na trasie AK ze smiercia na betonowych barierach 'dyscyplinujaca kierowcow'

http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smierc-na-trasie-ak,25641.html

a jakis czas pozniej tez byl tam jakis spektakularny wypadek chyba z udzialem jakiegos dostawczaka.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-02-01 16:23:18
Autor: elmer radi radisson
a la Kubica

... "betonowych barierach  'dyscyplinujacych kierowcow'" mialo byc.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-02-01 17:34:29
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
a la Kubica
Powitanko,

Dodam wypadek na trasie AK ze smiercia na betonowych barierach
'dyscyplinujaca kierowcow'

I prokuratura odmowila wszczecia postepowania z mojego doniesienia w tej sprawie.

a jakis czas pozniej tez byl tam jakis spektakularny wypadek chyba z
udzialem jakiegos dostawczaka.

Chyba czeski kierowca dostawczaka. Kabina pojechala dalej, podwozie zostalo na barierze. Kierowca ciezko ranny. Przezyl, bedzie mial co opowiadac w swoim kraju o naszych genialnych rozwiazaniach drogowych.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-02-01 18:46:53
Autor: J.F.
a la Kubica
Użytkownik "Pawel "O'Pajak""  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n8o1en$5h6$1$opajak@news.chmurka.net...
[...]

A u nich to jakos lepiej ?

Poza tym ... z jego winy ten wypadek, jakby nie patrzec.

J.

Data: 2016-02-02 01:52:29
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
a la Kubica

Powitanko,

Poza tym ... z jego winy ten wypadek, jakby nie patrzec.

Wypadek moze i z jego winy, skutki niekoniecznie.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2016-02-01 16:55:52
Autor: J.F.
a la Kubica
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości
[...]

Trudno powiedziec - po najechaniu na taka auto leci daleko i nabija sie na ekran dzwiekowy :-)

A znajomy na takie klnie - wylecial juz za zakretem juz prawie za bariera, przywalil jednak bokiem w te niska czesc ... i dachowanie do rowu ...

J.

Data: 2016-02-02 15:16:00
Autor: radekp@konto.pl
a la Kubica
Mon, 1 Feb 2016 16:55:52 +0100, w <56af800a$0$654$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

A znajomy na takie klnie - wylecial juz za zakretem juz prawie za bariera, przywalil jednak bokiem w te niska czesc ... i dachowanie do rowu ...

Lepiej byłoby jakby ta niska część była wysoka i weszła mu do auta?

Data: 2016-02-02 17:26:46
Autor: RoMan Mandziejewicz
a la Kubica
Hello J.F.,

[...]

Gdyby nie bariera to gdzie by wylądował? Skoro składową boczną miał na
tyle dużą, ze aż dachował, to i tak nie miał szans wyjść z tego bez
szkody.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2016-02-02 17:35:42
Autor: J.F.
a la Kubica
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9817224472$20160202172647@squadack.com...
Hello J.F.,
[...]

Jakby bariery nie bylo, to owszem, tez wyladowalby w rowie, ale raczej na kolach.
Mozliwe, ze bez strat.

Jakby bariera byla normalnej wysokosci, to by mial drzwi i blotniki do wymiany.

Ale ona akurat byla w tym miejscu niska, wiec juz wszystko mial porozbijane :-)

Choc fakt - inny znajomy w bariere nie trafil, predkosc nie byla nawet duza, 80 przed zakretem, a auto tez poszko do kasacji ... przynajmniej dla ubezpieczyciela, bo podejrzewam, ze ktos je potem wyprostowal.

J.

Data: 2016-02-01 16:59:25
Autor: J.F.
a la Kubica
UĹźytkownik "Czesław Wiśniak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n8j259$fhj$1@node1.news.atman.pl...
[...]

No coz - podejrzewam, ze pierwsze tez zgodne z przepisami, byc moze one nieprecyzyjne sa.

Drugie raczej lepsze ... ale zalezy z czego zrobione. Plastik z piaskiem ?
Czy w srodku podobna stalowa konstrukcja ?

J.

a la Kubica