a moja konsola ....

Data: 2009-05-10 19:56:36
Autor: doslaw
a moja konsola ....
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

na grupie wyglada tak, jak by wichura z kieleckiego przyszla i wywiala wszystkich ;)

Data: 2009-05-10 20:12:39
Autor: Meanthord
a moja konsola ....
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-05-10 21:00:02
Autor: Dape
a moja konsola ....
Meanthord pisze:

    Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

popieram

Data: 2009-05-10 22:23:25
Autor: doslaw
a moja konsola ....
Meanthord pisze:
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

    Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

ale przynajmniej ma gry :)

Data: 2009-05-11 07:33:25
Autor: Jan Strybyszewski
a moja konsola ....
doslaw pisze:
Meanthord pisze:
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

    Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

ale przynajmniej ma gry :)

Gry to przezytek teraz to PS Home :)

Data: 2009-05-11 19:23:06
Autor: Terror
a moja konsola ....
Dnia 11-05-2009 o 07:33:25 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

doslaw pisze:
Meanthord pisze:
doslaw pisze:
[...]

Gra sięw dom? Jak małe dziewczynki lat <3 ?
No... zajebiste to PS3, zajebiste...

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-05-12 11:01:23
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> wrote in message news:op.utrzwsymr9d3xev-rafalk03.europe.corp.microsoft.com...
Dnia 11-05-2009 o 07:33:25 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Gra sięw dom? Jak małe dziewczynki lat <3 ?
No... zajebiste to PS3, zajebiste...

Nie tylko w dom, mozna laleczke do kina i na zakupy zabrac. Pomysl ile taki zestaw barbie kosztuje, a tu wlaczas konsole i juz! :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 12:56:18
Autor: Terror
a moja konsola ....
Dnia 12-05-2009 o 12:01:23 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

"Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> wrote in message
Dnia 11-05-2009 o 07:33:25 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisaÂł(a):

Gra siĂŞw dom? Jak maÂłe dziewczynki lat <3 ?
No... zajebiste to PS3, zajebiste...

Nie tylko w dom, mozna laleczke do kina i na zakupy zabrac. Pomysl ile  taki
zestaw barbie kosztuje, a tu wlaczas konsole i juz! :)

HYhy, no, ale ja nie jestem małą dziewczynką, a laleczkę do kina i na  zakupy nie zabiorę, mam inny pomysł na miłe spędzenie z nią czasu ;)
No, ale ja brudny motocyklista jestem...

Data: 2009-05-12 11:57:09
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> wrote in message news:op.uttcn4r1r9d3xev-rafalk03.europe.corp.microsoft.com...
Dnia 12-05-2009 o 12:01:23 kamil <kamil@spamwon.com> napisal(a):

[...]

HYhy, no, ale ja nie jestem mala dziewczynka, a laleczke do kina i na zakupy nie zabiore, mam inny pomysl na mile spedzenie z nia czasu ;)
No, ale ja brudny motocyklista jestem...

Pamietaj tylko zeby zawsze miec pod reka zestaw naprawczy do opon. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 06:09:00
Autor: bald
a moja konsola ....

HYhy, no, ale ja nie jestem małą dziewczynką, a laleczkę do kina i na  zakupy nie zabiorę, mam inny pomysł na miłe spędzenie z nią czasu ;)
No, ale ja brudny motocyklista jestem...

nie masz sie czym chwalic, laleczka o imieniu zygmunt to nie powod do dumy nmsp :)

Data: 2009-05-13 17:13:53
Autor: Terror
a moja konsola ....
Dnia 13-05-2009 o 06:09:00 bald <nie@nie.nie> napisał(a):

[...]

Uprasza się o nie mieszanie swoich przeżyć z realiami

nmsp :)

:P

Data: 2009-05-10 22:15:23
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości news:gu74ge$j37$1inews.gazeta.pl...
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

na grupie wyglada tak, jak by wichura z kieleckiego przyszla i wywiala wszystkich ;)

"Na konsolach grajom dzieci i idioci "wciśnik krzyżyk i kółeczko", w końcu to konsole sie sprzedaje w zestawach komunijnych z Pismem Świętym a nie PCty."

Nie, no żart :P

Nie jest łatwo wywołać obecnie Flame'a... brakuje sensownych tematów na to w kategorii gier... przynajmniej mi.

Data: 2009-05-11 00:10:10
Autor: Marian
a moja konsola ....
kamil_pl wrote:

Nie jest łatwo wywołać obecnie Flame'a...

Niech katanka pusci jakiegos posta o ekskluziwach w HD i skrosuje z komputerowymi ;)

Data: 2009-05-11 13:06:15
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "Marian" <mariankowalski@amorki.pl> napisał w wiadomości news:gu7jcl$5d7$1news.onet.pl...
kamil_pl wrote:

Nie jest łatwo wywołać obecnie Flame'a...

Niech katanka pusci jakiegos posta o ekskluziwach w HD i skrosuje z komputerowymi ;)

Hmmm tak sie zastanawiam to można dobrze poflejmować odnośnie telewizorów. To może zacznę. Uważam że granie na tanich panelach tv lcd jak samsungi i lg za 1300-1800 zł mija się z celem bo straty kolorów, kontrastu, rozmycia i inne artefakty nie zostają zrekompensowane przez rozdzielczość 720p i nie ma sensu się przesiadać z dobrego CRT. Testowałem kilka takich telewizorów i muszę stwierdzić iż zadowalające osiągi dała bravia kdl-30v4000 zaś np lg i samsung mnie rozśmieszył. Dam przykład misji czarnobylskiej z Cod4 - na tym szitowym lcd źdźbła trawy zlewały się ze sobą i były bardzo rozmyte, zaś na crt były ostre i bardzo kontrastowe... test na kablu component. Także moje zdanie jest takie, że nie każde płaskie jest warte zamiany z crt.

Data: 2009-05-11 13:11:44
Autor: Marian
a moja konsola ....
kamil_pl wrote:

[...]

przez crt rozumiesz tv crt czy monitor crt?

Data: 2009-05-11 13:30:38
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "Marian" <mariankowalski@amorki.pl> napisał w wiadomości

przez crt rozumiesz tv crt czy monitor crt?

W tym wypadku telewizor, dopóki mamy mały pokój i blisko do ekranu, a crt ma powiedzmy max 21 cali to linie na ekranie są na tyle gęsto usiane, że nic się nie rozłazi. To tak jakby porównać 720p na tv 26 cali i te same 720p na 52 calach.... Dlatego moja flejmowa teoria głosi, albo kupić jakiś w miarę wypasiony TV, albo poczekaqć przy crt hehe.

Data: 2009-05-12 00:19:42
Autor: SimonX
a moja konsola ....
Dnia 11-05-2009 o 13:30:38 kamil_pl <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "Marian" <mariankowalski@amorki.pl> napisaÂł w wiadomoÂści

przez crt rozumiesz tv crt czy monitor crt?

W tym wypadku telewizor, dopĂłki mamy maÂły pokĂłj i blisko do ekranu, a  crt ma
powiedzmy max 21 cali to linie na ekranie sÂą na tyle gĂŞsto usiane, Âże nic
siĂŞ nie rozÂłazi. To tak jakby porĂłwnaĂŚ 720p na tv 26 cali i te same 720p  na
52 calach.... Dlatego moja flejmowa teoria gÂłosi, albo kupiĂŚ jakiÂś w  miarĂŞ
wypasiony TV, albo poczekaqĂŚ przy crt hehe.

ja wlasnie siedze na crt'ku, ale naprawde dobrym - ma bardzo ostry i  wyrazny jak na crt obraz
ma wejscia hdmi i component, wyswietla mi na swoim kineskopie sygnal 720p  - ekran mam podobnej wielkosci co lcd 26 cali
moze troche mniejszy
rozdzielczosc na pewno ma mniejsza niz 720p, bo malutkie teksty sa  nieczytelne, ale na pewno wieksza niz standardowy PAL
takich zupelnie nieczytelnych gier nie mialem, oprocz jednej - demo the  last guy,
ale w wielu grach wiele napisow po prostu meczy oczy, bo sa na granicy  czytelnosci

oczywiscie jak sie nie gra w gry, w ktorych trzeba cos czasem przeczytac,  to w ogole nie ma problemu
kolory, kontrast, czern to bajka na tym TV :)
Prince of Persia wygląda np. cudnie
napisy tez spoko, bo sa dosc duze

jednak ja chce grac np. w fallout3 i mimo ze teksty sa czytelne, to  dluzsze granie jest meczace
i kazdy, nawet slabszy lcd tutaj wygrywa, a moje oczy w koncu odpoczna jak  kupie lcd albo bardziej prawdopodobne - plazme

bo moj TV crt wyswietlajac 720p nie dziala juz w 100Hz - tylko w 50

mam philipsa 29 cali z seri cineos hd prepared

bardzo mozliwe ze gdybym nie dal ciala i kupil takiego samego philipsa,  tylko 32 cale, to nie mialbym zadnego powodu przesiadac sie na plaszczaka,  niestety wtedy kupowalem TV do ogladania zwyklej telewizji kablowej
i do tego celu lepszego tv imho nadal nie ma :)

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-12 00:40:20
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "SimonX" <sbronko@_usunmnie_gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Prywatnie zajmuję się produkcją klipów video i nagrań dla lokalnych tv, wiem jaką wielką rolę pełni kontrast, czy oddanie barw. Powiem ciekawostkę... do tej pory używa się podglądów na telewizorkach CRT finałowego materiału, nawet jeśli materiał jest wstępnie nakręcony w HD, gdyż wtedy ma się pewność że wszystko wyszło ok, i na przykład nie mamy za mało czy za dużo światła, czy twarz jest dobrze wyprofilowana cieniem, czy skóra nie ma przekłamań barwnych, czy szczegóły nie nikną w zaciemnionych partiach kadru itp. Nie jest to związane z oszczędnościami bo lcd screen to mały pikuś dla np. firmy robiącej program tv na zamówienie. Czasami używa się też plazm. Pojawiły się też dobre monitory HP do podglądu, ale to nie tv... Myślę że to się niedługo zmieni ale jeszcze nie w tym momencie.

Data: 2009-05-12 08:08:54
Autor: Marian
a moja konsola ....
kamil_pl wrote:
 Myślę że to się niedługo zmieni ale jeszcze nie w tym momencie.

zmieni zmieni, bo chocby dlatego, ze uzytkownicy bede miac lcd-ki ico z tego, ze cos na crt dobrze wyglada, jak na ich wypasionych 52" juz nie?

;)

Data: 2009-05-12 11:11:30
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Marian" <mariankowalski@amorki.pl> wrote in message news:gub3qe$eo3$1news.onet.pl...
kamil_pl wrote:
 Myślę że to się niedługo zmieni ale jeszcze nie w tym momencie.

zmieni zmieni, bo chocby dlatego, ze uzytkownicy bede miac lcd-ki ico z tego, ze cos na crt dobrze wyglada, jak na ich wypasionych 52" juz nie?

A w studiach nagraniowych poinstaluja kuchenne radia, bo co z tego ze audiofilska plyta brzmi dobrze na referencyjnych B&W, skoro na panascanicu juz nie? ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 16:45:21
Autor: Marian
a moja konsola ....
kamil_pl wrote:
[...]

I tak i nie.

Telewizorow CRT juz sie nie produkuje. Za pare lat nie bedzie ich w domach. I zostala same LCD, plazmy i Oledy.

A co do muzyki - to w domu mozesz miec wypasiony hi-endowy sprzet muzyczny jak i zwykle radyjko. To i to sie produkuje i raczej nei widac, zeby mialo sie skonczyc ktores.

Wiec o ile odsluch muzyki na dobrych glosnikach ma sens, o tyle podgladanie obrazu na czyms, czego nikt nie ma w domu - to juz troche smieszne bedzie....

Data: 2009-05-12 16:07:52
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Marian" <mariankowalski@amorki.pl> wrote in message news:guc22u$dpb$1news.onet.pl...

Wiec o ile odsluch muzyki na dobrych glosnikach ma sens, o tyle podgladanie obrazu na czyms, czego nikt nie ma w domu - to juz troche smieszne bedzie....

Rzecz w tym, ze material zrodlowy przygotowuje sie na sprzecie oferujacym najlepsze parametry w danej kategorii. Dzis LCD nie dorownuja kontrastowi LCD, za 5 lat byc moze odejda do lamusa i pojawi sie na rynku cos, co bedzie moglo konkurowac z lampa. Co wtedy zrobisz z kolekcja filmow przygotowanych 'pod LCD', ktore beda wygladaly kiepsko?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-11 15:03:42
Autor: doslaw
a moja konsola ....
kamil_pl pisze:
UÂżytkownik "Marian" <mariankowalski@amorki.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:gu7jcl$5d7$1news.onet.pl...
kamil_pl wrote:

Nie jest Âłatwo wywoÂłaĂŚ obecnie Flame'a...
Niech katanka pusci jakiegos posta o ekskluziwach w HD i skrosuje z komputerowymi ;)

Hmmm tak sie zastanawiam to mo¿na dobrze poflejmowaÌ odnoœnie telewizorów. To mo¿e zacznê. Uwa¿am ¿e granie na tanich panelach tv lcd jak samsungi i lg za 1300-1800 z³ mija siê z celem bo straty kolorów, kontrastu, rozmycia i inne artefakty nie zostaj¹ zrekompensowane przez rozdzielczoœÌ 720p i nie ma sensu siê przesiadaÌ z dobrego CRT. Testowa³em kilka takich telewizorów i muszê stwierdziÌ i¿ zadowalaj¹ce osi¹gi da³a bravia kdl-30v4000 zaœ np lg i samsung mnie rozœmieszy³. Dam przyk³ad misji czarnobylskiej z Cod4 - na tym szitowym lcd ŸdŸb³a trawy zlewa³y siê ze sob¹ i by³y bardzo rozmyte, zaœ na crt by³y ostre i bardzo kontrastowe... test na kablu component. Tak¿e moje zdanie jest takie, ¿e nie ka¿de p³askie jest warte zamiany z crt.

hm
no ja ci powiem, ze do mojego 32" lcd tv nie podlaczalem konsoli, ale na 100" z rzutnika to nie widac zadnych strat przy 720p po componencie (po hdmi w sumie tak samo wyglada)

Data: 2009-05-11 19:49:44
Autor: Meanthord
a moja konsola ....
kamil_pl wrote:

[...]

No to akurat nie flejm, tylko totalna bzdura - nawet najlepszy crt nie fiknie najgorszemu lcd. Wysoka rozdzielczosc robi swoje i chocby ten crt mial 1000 "ficzerow" to i tak np. GOW bedzie wygladal na nim chujowo (w porownaniu z lcd).

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-05-12 00:22:34
Autor: SimonX
a moja konsola ....

kamil_pl wrote:

[...]

mylisz sie, akurat gearsy beda wygladac lepiej na moim TV niz na niejednym  LCDku :)
roznica w rozdzielczosci jest - ale nie az taka straszna, za to roznica w  kontrascie jest spora :)
--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-11 21:43:19
Autor: Mithos
a moja konsola ....
kamil_pl pisze:
[...]

Po prostu idź do okulisty :D

Nawet najtańszy LCD Funai HD READY zapewnia lepszą jakość rozgrywki niż najdroższe CRT nie obsługujące takiej rozdzielczości.

--
Mithos

Data: 2009-05-12 00:00:52
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gu9v5d$67d$1news.onet.pl...

Nawet najtańszy LCD Funai HD READY zapewnia lepszą jakość rozgrywki niż najdroższe CRT nie obsługujące takiej rozdzielczości.

Sprawdzałeś? Czy tak przypuszczasz mając tv za 4k? Menusy faktycznie wyglądają pięknie na każdym lcd, ale ciężko mi nie ufać samemu sobie, gdy testowałem raz po raz cod4 na crt21 i lcd 37 za 1599 zł. Specjalnie siedziałem 60 cm od ekranu... Na pocieszenie napiszę że Ace Combat 6 wyglądał na tym samym tv fenomenalnie.

Data: 2009-05-12 18:52:13
Autor: Mithos
a moja konsola ....
kamil_pl pisze:
[...]

Mój LCD to ma już z 2,5 roku i niebawem nadejdzie kres jego żywota (za mały jest - 32 cale).

A co do pytania to sprawdzałem.

--
Mithos

Data: 2009-05-12 20:22:18
Autor: Bartłomiej Kowal
a moja konsola ....
Mithos wrote:
Mój LCD to ma już z 2,5 roku i niebawem nadejdzie kres jego żywota (za mały jest - 32 cale).

Chętnie przygarnę te 32 cale - po przeprowadzce do nowego mieszkania dotychczasowe 26 cali pewnie przestanie wystarczać, a na nowy telewizor raczej nie dostanę zgody. ;)

Bartek

Data: 2009-05-12 11:12:58
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Mithos" <fake@adres.pl> wrote in message news:gu9v5d$67d$1news.onet.pl...
kamil_pl pisze:

Nawet najtańszy LCD Funai HD READY zapewnia lepszą jakość rozgrywki niż najdroższe CRT nie obsługujące takiej rozdzielczości.

Wiadomo ze tak, tylko pamietaj zeby podlaczyc go do glosnikow Manta, bo nawet najlepsze stare kino domowe nie da ci takiej jakosci jak 100000W z Allegro!

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 18:52:54
Autor: Mithos
a moja konsola ....
kamil pisze:
Wiadomo ze tak, tylko pamietaj zeby podlaczyc go do glosnikow Manta, bo nawet najlepsze stare kino domowe nie da ci takiej jakosci jak 100000W z Allegro!

No ale lepsza Manta 5.1 niż głośniki wbudowane w tv. Tak samo lepsze dziadowskie LCD niż super CRT.

--
Mithos

Data: 2009-05-12 19:32:08
Autor: Marian
a moja konsola ....
Mithos wrote:
kamil pisze:
[...]

VETO!

Data: 2009-05-12 20:27:00
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:guc9ht$2fh$2news.onet.pl...

No ale lepsza Manta 5.1 niż głośniki wbudowane w tv. Tak samo lepsze dziadowskie LCD niż super CRT.

Już wielkim odkrywcą nie będę, jeżeli powiem że dziadowskie tanie LCD nie zawsze radzi sobie dobrze z przetwarzaniem sygnału SD o niższej jakości...

Data: 2009-05-12 20:40:58
Autor: Bartłomiej Kowal
a moja konsola ....
kamil_pl wrote:

JuÂż wielkim odkrywcÂą nie bĂŞdĂŞ, jeÂżeli powiem Âże dziadowskie tanie LCD nie zawsze radzi sobie dobrze z przetwarzaniem sygnaÂłu SD o niÂższej jakoÂści...

Dziadowskie tanie LCD wygląda OK w małych przekątnych - przy 26" z 2,5 m nie mam zastrzeżeń. Przy 1,5-2 m wygląda to ubogo - podobnie, jak przy dużych przekątnych z odpowiednio większej odległości. To tak, jak z HD Ready vs. Full HD - z pewnej odległości zdecydowana większość ludzi nie dostrzeże różnicy.
Ale zgadzam się, że generalnie
sygnał SD: CRT > LCD
sygnał HD: LCD > CRT.

Bartek

Data: 2009-05-13 11:57:19
Autor: kamil
a moja konsola ....

"kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> wrote in message news:gucf5r$ot6$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

A juz z pewnoscia nie poradzi sobie z oddaniem barw, rownomiernym podswietleniem, czerniami, kontrastem i kilkoma innymi "drobiazgami".

Mam dobra cyfrowa lustrzanke i mam tez caly czas komplet analogowy. I uwierz, ze dobry slajd bije na glowe nie tylko gowniane cyfrowki z supermarketu, ale wiekszosc dostepnych na rynku cyfrowych lustrzanek.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 04:11:38
Autor: Bartłomiej Kowal
a moja konsola ....
On 13 Maj, 12:57, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:
[...]

Pozwolę sobie zacytować z sąsiedniego wątku całkiem słuszną
argumentację:

"Wiekszosci uzytkownikow najwyrazniej odpowiada rozmiar dysku, co
udowodnili
kupujac X360 zamiast PS3."

"Mnie nie przeszkadza brak wifi, milionom
posiadaczy tez, skoro jakos graja. Wiec?"

Może i lepsze, może i biją na głowe, ale równoczesnie idą w
zapomnienie.

BTW, zna ktoś może jakieś statystyki, jakie przekątne telewizorów są w
Polsce najpopularniejsze?

Data: 2009-05-13 12:15:38
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Bartłomiej Kowal" <kowal.bartlomiej@gmail.com> wrote in message news:cf221a3d-a4b5-4e08-8f06-3879e69e9138r13g2000vbr.googlegroups.com...
On 13 Maj, 12:57, "kamil" <ka...@spamwon.com> wrote:

Może i lepsze, może i biją na głowe, ale równoczesnie idą w
zapomnienie.

Owszem, ale w warunkach studyjnych moga dobrze sluzyc jako referencyjne zrodlo obrazu, bo oddanie barw to niezaprzeczalna zaleta.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 23:49:40
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "kamil" <kamil@spamwon.com> napisał w wiadomości news:guea51
Mam dobra cyfrowa lustrzanke i mam tez caly czas komplet analogowy. I uwierz, ze dobry slajd bije na glowe nie tylko gowniane cyfrowki z supermarketu, ale wiekszosc dostepnych na rynku cyfrowych lustrzanek.

To akurat znam z autopsji bo mam wielu znajomych fotografów, tam większy respekt budzi KYEV sprzed 40 lat niż nowy jakiś Nikoś d80 którego kupi i obsłuży każdy zarówno znawca jak i głupek z kasą. Pamiętam jak na konferencji prasowej był taki koleś, robił D80 chyba na pełnym automacie na dużym zoomie i każde zdjęcie mu wychodziło rozmazane, pomarańczowe (różne źródła światła) i się dziwił dlaczego heh nie wychodzą :)

Owszem, ale w warunkach studyjnych moga dobrze sluzyc jako referencyjne zrodlo obrazu, bo oddanie barw to niezaprzeczalna zaleta.

Wiadomo że przyszłość nalezy do cyfry, ale musi zostać dopracowana. Wystarczy dać przykład najlepszej kamery cyfrowej na świecie, czyli RED One, która nagrywa w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach progresywnie. Jak wynikło z testów nawet rozdzielczość ponad dwukrotnie wyższa niż Full HD nie daje takiego skupienia szczegółów jak zwykła taśma 35 mm znana od czasów wojen... prawie ale jednak heh. Trzeba się czasem kierować zdrowym rozsądkiem a nie tylko patrzeć co nam hipnotyzerzy z reklam zafundują.

Data: 2009-05-13 23:58:47
Autor: SimonX
a moja konsola ....
Dnia 13-05-2009 o 23:49:40 kamil_pl <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał(a):

[...]

no bo ludzie zapominają, że zdjęcia robi fotograf, a nie aparat :)
ale to trochę NTG

--
pozdr. Szymon
PSN ID: sbronko

Data: 2009-05-18 09:57:53
Autor: Robin
[OT] a moja konsola ....
Witam :)

Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:guffdh$3t2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jak wynikło z testów nawet rozdzielczość ponad dwukrotnie wyższa niż Full HD nie daje takiego skupienia szczegółów jak zwykła taśma 35 mm znana od czasów wojen...

Co to jest 'skupienie szczegolow'?

Robin

Data: 2009-05-18 11:29:50
Autor: kamil_pl
[OT] a moja konsola ....

Użytkownik "Robin" <robin@mago.pl> napisał w wiadomości news:gur4e8$6u2$1inews.gazeta.pl...

Co to jest 'skupienie szczegolow'?

Fakt, dziwnie to napisalem, chodzilo mi ogolnie o szczegolowosc obrazu, jego definicje.

Data: 2009-05-11 22:23:42
Autor: Cezar
a moja konsola ....
Użytkownik "kamil_pl" <dzejnasSKASUJ_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu90vf$c5u$1atlantis.news.neostrada.pl...
za 1300-1800 zł mija się z celem bo straty kolorów, kontrastu, rozmycia i inne artefakty nie zostają zrekompensowane przez rozdzielczość 720p i nie ma sensu się przesiadać z dobrego CRT.

Taaaa... To ja już wiem czemu na na grupie tak cicho... Serio starasz się mnie przekonać że nie widać różnicy ? Herezja...

--
Pozdr.
Cezar. PSN: Caesar_PL

Data: 2009-05-12 00:04:13
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "Cezar" <blah@blah.com> napisał w wiadomości news:gua1ep$sjg$1inews.gazeta.pl...

Taaaa... To ja już wiem czemu na na grupie tak cicho... Serio starasz się mnie przekonać że nie widać różnicy ? Herezja...

Właśnie różnicę było widać, tylko że wady i zalety równoważyły się :( wadę wzroku mam tylko -0.5 więc chyba nie jest to dużo.

Data: 2009-05-12 18:26:39
Autor: Meanthord
a moja konsola ....
kamil_pl pisze:
[...]

Zatem jestes fenomenem, ktory nie musi kupowac lcd do nextgenowych konsol ani filmow hd. W sumie szczesciarz - odpada Ci solidny wydatek. Chociaz fakt, jak napisal Mithos wyzej - wizyta u okulisty mimo wszystko wskazana.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-05-12 20:23:56
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "Meanthord" <mean@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości news:4a09a33c$0$2325

Zatem jestes fenomenem, ktory nie musi kupowac lcd do nextgenowych konsol ani filmow hd. W sumie szczesciarz - odpada Ci solidny wydatek.

Okulary mam hehe. TV kupię niebawem, ale docelowo do gier i materiałów HD i to będzie nie najgorszy model, z resztą zamierzam nowy temat niebawem utworzyć odnośnie tego.

Data: 2009-05-10 22:41:04
Autor: domin
a moja konsola ....
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

na grupie wyglada tak, jak by wichura z kieleckiego przyszla i wywiala wszystkich ;)

widze, ze ladnie niektorych ryje jak nie ma w co grac, ludzie wyjdzcie na dwor, grill, moze jakies ryby, na miasto ze znajomymi sie spotkac przy piwie cokolwiek, naprawde nie macie innych zainteresowan procz konsoli?

Data: 2009-05-11 09:29:02
Autor: MrJiNks
a moja konsola ....
domin pisze:
doslaw pisze:
[...]

Ubiegłego weekenda grillowałem od piątku do niedzieli :D. Xklocek leży w kącie i czeka lepszych czasów;):F

JiNx

Data: 2009-05-11 08:38:06
Autor: szczebel
a moja konsola ....

http://elita-polski.pl/  <-- - :D

--
szczebel

Data: 2009-05-11 12:56:17
Autor: kamil_pl
a moja konsola ....

Użytkownik "szczebel" <tgrenda@gmail.spam.com> napisał w wiadomości news:gu8o5e$kop$2nemesis.news.neostrada.pl...
Dnia Sun, 10 May 2009 19:56:36 +0200, doslaw napisał(a):

jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl
dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

http://elita-polski.pl/  <-- - :D

WTF
geez.... kolejny portal społecznościowy

Data: 2009-05-11 10:58:45
Autor: kamil
a moja konsola ....

"doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> wrote in message news:gu74ge$j37$1inews.gazeta.pl...
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

na grupie wyglada tak, jak by wichura z kieleckiego przyszla i wywiala wszystkich ;)

Nie ma potrzeby, wszyscy wiedza ze Atari 2600 jest pod kazdym wzgledem najlepsze i nawet juz nie probuja dyskutowac. Zwlaszcza ci z PS3 ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-11 13:12:11
Autor: Marian
a moja konsola ....
kamil wrote:
[...]

atari robi fajne gry ;P

Data: 2009-05-11 13:18:19
Autor: Jan Strybyszewski
a moja konsola ....
Marian pisze:
kamil wrote:
[...]

No. W Arizonie czy innej Nevadzie leża pod ziemia pare milionów sztuk fajnych gier :)

Data: 2009-05-11 12:26:05
Autor: kamil
a moja konsola ....
"Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> wrote in message news:gu91jk$jd7$6inews.gazeta.pl...
Marian pisze:
kamil wrote:
[...]

Ty sie smiej, ale w odruchu masochizmu probowalem w to pograc kilka lat temu. Rzeczywiscie - nie da sie. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-11 15:04:56
Autor: doslaw
a moja konsola ....
Marian pisze:
kamil wrote:
[...]

No. W Arizonie czy innej Nevadzie leÂża pod ziemia pare milionĂłw sztuk fajnych gier :)

Ty sie smiej, ale w odruchu masochizmu probowalem w to pograc kilka lat temu. Rzeczywiscie - nie da sie. :)

a tak propo nowych gier, to na JM pojawily sie zapowiedzi nowych tytulow na X'a ;) :

http://www.joemonster.org/art/11496/Okladki_nieistniejacych_gier_na_XBOXa

a moja konsola ....