a moja konsola ....

Data: 2009-05-10 20:12:39
Autor: Meanthord
a moja konsola ....
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

Pozdr.
Meanthord

Data: 2009-05-10 21:00:02
Autor: Dape
a moja konsola ....
Meanthord pisze:

    Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

popieram

Data: 2009-05-10 22:23:25
Autor: doslaw
a moja konsola ....
Meanthord pisze:
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

    Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

ale przynajmniej ma gry :)

Data: 2009-05-11 07:33:25
Autor: Jan Strybyszewski
a moja konsola ....
doslaw pisze:
Meanthord pisze:
doslaw pisze:
jezzu, dajcie jakiego flejma, na jakis glupi temat, gdzie kazdy by mogl dorzucic swoje bezsensowne 3 grosze

    Na PS3 nie ma gier, a 360 jest glosna :P.

ale przynajmniej ma gry :)

Gry to przezytek teraz to PS Home :)

Data: 2009-05-11 19:23:06
Autor: Terror
a moja konsola ....
Dnia 11-05-2009 o 07:33:25 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

doslaw pisze:
Meanthord pisze:
doslaw pisze:
[...]

Gra sięw dom? Jak małe dziewczynki lat <3 ?
No... zajebiste to PS3, zajebiste...

--
Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
t3rror.eu

Data: 2009-05-12 11:01:23
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> wrote in message news:op.utrzwsymr9d3xev-rafalk03.europe.corp.microsoft.com...
Dnia 11-05-2009 o 07:33:25 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisał(a):

Gra sięw dom? Jak małe dziewczynki lat <3 ?
No... zajebiste to PS3, zajebiste...

Nie tylko w dom, mozna laleczke do kina i na zakupy zabrac. Pomysl ile taki zestaw barbie kosztuje, a tu wlaczas konsole i juz! :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-12 12:56:18
Autor: Terror
a moja konsola ....
Dnia 12-05-2009 o 12:01:23 kamil <kamil@spamwon.com> napisał(a):

"Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> wrote in message
Dnia 11-05-2009 o 07:33:25 Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> napisaÂł(a):

Gra siĂŞw dom? Jak maÂłe dziewczynki lat <3 ?
No... zajebiste to PS3, zajebiste...

Nie tylko w dom, mozna laleczke do kina i na zakupy zabrac. Pomysl ile  taki
zestaw barbie kosztuje, a tu wlaczas konsole i juz! :)

HYhy, no, ale ja nie jestem maĹ‚Ä… dziewczynkÄ…, a laleczkÄ™ do kina i na  zakupy nie zabiorÄ™, mam inny pomysĹ‚ na miĹ‚e spÄ™dzenie z niÄ… czasu ;)
No, ale ja brudny motocyklista jestem...

Data: 2009-05-12 11:57:09
Autor: kamil
a moja konsola ....

"Terror" <terror@spamstop.scigacz.pl> wrote in message news:op.uttcn4r1r9d3xev-rafalk03.europe.corp.microsoft.com...
Dnia 12-05-2009 o 12:01:23 kamil <kamil@spamwon.com> napisal(a):

[...]

HYhy, no, ale ja nie jestem mala dziewczynka, a laleczke do kina i na zakupy nie zabiore, mam inny pomysl na mile spedzenie z nia czasu ;)
No, ale ja brudny motocyklista jestem...

Pamietaj tylko zeby zawsze miec pod reka zestaw naprawczy do opon. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-05-13 06:09:00
Autor: bald
a moja konsola ....

HYhy, no, ale ja nie jestem mał± dziewczynk±, a laleczkę do kina i na  zakupy nie zabiorę, mam inny pomysł na miłe spędzenie z ni± czasu ;)
No, ale ja brudny motocyklista jestem...

nie masz sie czym chwalic, laleczka o imieniu zygmunt to nie powod do dumy nmsp :)

Data: 2009-05-13 17:13:53
Autor: Terror
a moja konsola ....
Dnia 13-05-2009 o 06:09:00 bald <nie@nie.nie> napisał(a):

[...]

Uprasza się o nie mieszanie swoich przeżyć z realiami

nmsp :)

:P