a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]

Data: 2009-05-04 20:13:36
Autor: Titus Atomicus
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]
Witam,
Przegladajac gazete zauwazylem, ze Kino 5D Extreme w Warszawie (ul. Polczynska 4 - co to za kino???) organizuje pokazy kultowego 'Zjazdu' (Steep)...
TA

Data: 2009-05-04 21:36:06
Autor: kefas
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]
Przegladajac gazete zauwazylem, ze Kino 5D Extreme w Warszawie (ul.
Polczynska 4 - co to za kino???) organizuje pokazy kultowego 'Zjazdu'
(Steep)...

Bylem w  piatek... nie polecam, lepiej chyba do normalnego kina
- bardzo slaba jakość obrazu
- za glosno, co przeszkadzało podczas wypowiedzi bohaterów
- wszystkich dobijały ruchome fotele, bardziej denerwowały niz dawały jakiś efekt

- na plus powiew wiatru, czasami (helikopter) było ok

film ciekawy , warty obejrzenia ale nie w 5d (czyli 2d + efekty)

kefas

Data: 2009-05-04 22:57:21
Autor: Titus Atomicus
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]
In article <gtng2q$upr$1@news.onet.pl>,
 "kefas" <pknap_____czyk@poczta.fm> wrote:

> [...]
> (Steep)...

Bylem w  piatek... nie polecam, lepiej chyba do normalnego kina

A to nie jest na normalnym ekranie?

I - z ciekawosci - ile bilety kosztuja?

TA

Data: 2009-05-04 23:32:40
Autor: kefas
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]
A to nie jest na normalnym ekranie?
nie wiem co masz na mysli normalny ekran,
to jest ekran kina5d, czy jest normalny - ciezko mi powiedziec (napewno mniejszy - kino miesci oko 20 widzów)
faktem bylo ze stwierdzilismy ze jakość kiepska

I - z ciekawosci - ile bilety kosztuja?
35zl

acha no i zapomnialem, skoro zimowa aura to i sniegu nie brak

Data: 2009-05-05 00:21:04
Autor: Titus Atomicus
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]
In article <gtnmtg$j9b$1@news.onet.pl>,
 "kefas" <pknap_____czyk@poczta.fm> wrote:

> A to nie jest na normalnym ekranie?
nie wiem co masz na mysli normalny ekran,
Normalny - kinowy.
AAaa czy w tym kinie, nie daj Boze, te filmy to z DVD puszczaja?
TA

Data: 2009-05-16 16:22:31
Autor: gajowy
[...]

Dziś jest w Krakowie o 18.00 (jeszcze można zdążyć:)), w normalnym
kinie,
a wlaściwie to w kinie Uciecha, czyli nie wiadomo jakim ;)
http://www.kinoteatruciecha.pl/

"Replika Festiwalu Filmów Ekstremalnie Sportowych - 16 maja do 3
czerwca"

Oprocz tego sa inne filmy z tematyka gorska: np. o Messnerze na
Everescie,
radziecki "Werykal" z W. Wysockim i in.

....bilety za dychę :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-05-16 21:25:31
Autor: Grzegorz Lipnicki
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep)
 pokazy kultowego 'Zjazdu'
(Steep)...

Dziś jest w Krakowie o 18.00 (jeszcze można zdążyć:)), w normalnym
kinie,

byłem, rozczarowałem się;

 g.

Data: 2009-05-19 00:20:28
Autor: gajowy
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep)
Grzegorz Lipnicki wrote:

> Dziś jest w Krakowie o 18.00 (jeszcze można zdążyć:)), w normalnym
> kinie,

byłem, rozczarowałem się;

A ja nie ...może dlatego że już go widziałem na małym ekranie :)

A poważnie: dlaczego?

gajowy ...carve diem

Data: 2009-05-19 08:51:06
Autor: Grzegorz Lipnicki
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep)

byłem, rozczarowałem się;

A ja nie ...może dlatego że już go widziałem na małym ekranie :)

A poważnie: dlaczego?

sceny z Alaski  jakoś nie zrobiły na mnie wrażenia,
może dlatego, że widziałem podobne np. na filmiku
reklamowym bodaj Philipsa, a może dlatego, że jakieś takie...
nierealne dla mnie te ichniejsze bajkowe śniegi;)
gadających głów generalnie  nie lubię,
najciekawsze jak dla mnie były fragmenty archiwalne
z pierwszych alpejskich zjazdów, gdzie było widać,
że jak jest rzeczywiście steep, to nie mowy o zjeździe,
tylko się skacze z jednego poprzecznego ustawienia
do drugiego;
a jak tam było z ostrością na małym ekranie?
bo tu obraz szedł z elektronicznego projektora
ustawionego w połowie sali i na początku przecierałem
okulary, ale okazały się czyste;
zaletą był całkowity brak reklam przed projekcją;)

na Vertikal też się wybiorę, choć
fragmenty widziałem na youtube;

 g.

Data: 2009-05-20 20:14:30
Autor: Titus Atomicus
a moze do kina - 'Zjazd' (Steep)
In article <gutksr$17d$1@news.onet.pl>,
 "Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl> wrote:

na Vertikal też się wybiorę, choć
fragmenty widziałem na youtube;

To ja mam wciaz do sprzedania DVD - skldanke filmow Warena Millera. Ale wiecej fragmentow jest freestylowych niz freeridowych...

A w ogole ciekawe, ze w UK to pokazy filmow tego rodzaju to leca przy pelnych salach, a u nas nie moga 20 chetnych znalezc...

TA

a moze do kina - 'Zjazd' (Steep) [WAW]