... a może face to face ?

Data: 2010-07-08 11:36:11
Autor: SHARMDIVER.PL
... a może face to face ?
On 2010-07-08 10:00, Wiesiek wrote:
... a może by ktoś (jakieś CN) w środku Polski zorganizował spotkanie grupowe,
ewentualnie połączone z nurkowaniami. Możnaby sobie nawtykać face to face.
A propos nurkowań to ja stawiam beczkę piwa.

Wiesiek

W środku Polski w grę wchodzi tylko basen.
Pisząc o nurkowaniach i beczce piwa miałeś na myśli "nurkowanie pod stół" ?

Dalej się "mocno" pije podczas nurkowanek w Polsce ( i nie tylko )

Podobno wprowadzono prawo w Polsce, że jak złapią pijaka w pojeździe to prawo jazdy zabrane na całe życie?
Czy to prawda?

Pozdrawia z bardzo słonecznego Sharm el Sheikh

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-08 10:39:14
Autor: Wiesiek
... a może face to face ?

Dalej się "mocno" pije podczas nurkowanek w Polsce ( i nie tylko )

To było pytanie czy stwierdzenie?

Jak pytanie to Ci odpowiadam.

"Jakie tam mocno. Tak tylko dla kurażu i rozgrzewki bo u nas takie zimne wody."

Wiesiek

Data: 2010-07-08 11:51:38
Autor: SHARMDIVER.PL
... a może face to face ?
On 2010-07-08 10:39, Wiesiek wrote:

[...]

Jasne,

pamiętasz opisywany śmiertelny wypadek  na tej liście?

2.2 promila alkoholu w krwi u dziewczyny nurkującej z grupą (godz. 10 rano).
NIKT z grupy włącznie z jej instruktorem nie zauważył, że jest pijana dosłownie "w trupa" ?
Jak sądzisz dlaczego?

Data: 2010-07-08 09:10:45
Autor: jacekplacek
... a może face to face ?
On 2010-07-08 10:39, Wiesiek wrote:

> To było pytanie czy stwierdzenie?
>
> Jak pytanie to Ci odpowiadam.
>
> "Jakie tam mocno. Tak tylko dla kurażu i rozgrzewki bo u nas takie zimne
wody
."

> [...]

NIKT z grupy włącznie z jej instruktorem nie zauważył, że jest pijana dosłownie "w trupa" ?

Pomijając ten konkretny przypadek, wysoką zawartość alkoholu we krwi bez wyraźnych objawów dość łatwo wyjaśnić. Mechanizm jest podobny, jak w rekordowych jego zawartościach we krwi, gdzie klienci wbrew medycynie przeżyli a w jednym przypadku słyszałem, że nawet jechał rowerem - to było ponad 5 promil!! Jasiu, to zjawisko to kumulacja uzyskana poprzez wielodniowe picie(nie koniecznie do stanu upojenia). Kup alkomat, popij jak czlowiek z dwa dni i pomierz się trzeciego rano. Gwarantuję ci, że alkohol z ust może być nie wyczuwalny. Bierzesz taką ewentualność, nurkując ze swoimi klientami?

Data: 2010-07-08 09:32:28
Autor: Pszemol
... a może face to face ?
" jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:i144ml$ja9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakim cudem z ust jest niewyczuwalny jeśli we krwi jest go tak dużo?

Data: 2010-07-08 15:44:43
Autor: neuro
... a może face to face ?
On 8 Lip, 16:32, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Jakim cudem z ust jest niewyczuwalny jeśli we krwi jest go tak dużo?

    Luz, nurkowie z Sharm desaturują się przez odbyt zapewne ;>

p.

Data: 2010-07-09 07:29:37
Autor: Pszemol
... a może face to face ?
"neuro" <neuro6@gmail.com> wrote in message news:3322e7a4-3f7c-47a7-b515-5054398e072ai31g2000yqm.googlegroups.com...
On 8 Lip, 16:32, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Jakim cudem z ust jest niewyczuwalny jeśli we krwi jest go tak dużo?

   Luz, nurkowie z Sharm desaturują się przez odbyt zapewne ;>

Jacekplacek jest z Sharm?

Data: 2010-07-08 11:02:29
Autor: Wiesiek
... a może face to face ?
On 2010-07-08 10:39, Wiesiek wrote:

> [...]

NIKT z grupy włącznie z jej instruktorem nie zauważył, że jest pijana dosłownie "w trupa" ?

Jasiu ... wyluzuj!

Wiesiek

Data: 2010-07-09 09:25:58
Autor: Przemek Zawadzki
... a może face to face ?
On Thu, 08 Jul 2010 11:51:38 +0200, SHARMDIVER.PL  <diveinstructor@usuntoop.pl> wrote:

[...]

Ta...

....a ja jestem pewien, że na 100% urlopowicze z Polski mieszkający
zazwyczaj w hotelach z all inclusive, którzy nurkują z naszym wspaniałym,
i nie bójmy się powiedzieć RE-WE-LA-CYJ-NYM divemasterem Jankiem
nawet nie zbiżą się w ciągu swojego pobytu w Sharm do hotelowego baru,
bo wiedzą, że przed każdym nurkowaniem baczne oko instruktora
obserwuje ich przenikliwie, jego nos czujnie kontroluje każdy zapach
pojawiający się w oddechu nurka a w swej magicznej walizce
tuż obok butli z czystm tlenem trzyma alkomat i strzykawkę wraz z zestawem
do analizy krwi.

--
Przemek Zawadzki
zap@gazeta.pl