a moze lepiej o wynikach miesiecznych w EEX

Data: 2010-04-28 15:53:16
Autor: kroovka
a moze lepiej o wynikach miesiecznych w EEX
Ci ktorzy sledza spolke Eko Export sa zagluszeni i ogluszeni warkotem niesfornych mysli i dociekan. A moze lepiej zaczac znowu zaran=biac na EEX niz byc niecierpliwym. Polecam ale tylko dla wybranych.

kroovka

wroce do moich rocznych typowan i wynikow za ostatni tez miesiac.

Pora roztrzygniec kwartalnych juz bliska

Data: 2010-04-28 15:58:19
Autor: kroovka
kolejna spolka to bioinvent z szansa za pol roku ale czy nie warto juz go sledzic
pod wzgledem potencjalu wejscia na rynek z rewelacyjnymi rozwiazaniami  nawet pewnego rodzaju nowych samoleczacych opatrunkow???

opatrunkow bez sladow na skorze???

Prosze o glosy o tej tez spolce i jesj ocenie w Waszych oczach.

kroovka

Data: 2010-04-28 20:24:41
Autor: Zbyszek
a moze lepiej o wynikach miesiecznych w EEX

bylo kupić KGHM rok temu i masz upragnione 100% a nie w smieciach grzebac.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-28 12:14:03
Autor: macieks
On 28 Kwi, 19:24, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
bylo kupić KGHM rok temu i masz upragnione 100% a nie w smieciach grzebac.

--
Pozdrawiam,
Z.

KGHM już nie zrobi w najbliższym czasie następnych 100% w 1 rok.

W czasie hossy niektóre typy kroovki będą robiły więcej niż 100%
rocznie.
Także ja polecam.

Data: 2010-04-28 22:41:01
Autor: Zbyszek
Dnia 28-04-2010 o 22:14:03 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

W czasie hossy niektóre typy kroovki będą robiły więcej niż 100%
rocznie.

odwaznie zakładasz, że hossa potrwa choć 1 rok jeszcze (?)
'Niektóre' może być trudno trafić, ale im więcej typowac tym łatwiej  trafic :)

Także ja polecam.
Ja polecam rezerwę wzgledem wszelkich nagonek. Ale zajrzeć na wykres mozna.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-28 14:36:04
Autor: macieks
On 28 Kwi, 21:41, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
Dnia 28-04-2010 o 22:14:03 macieks <mmmaciek...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

> Także ja polecam.

Ja polecam rezerwę wzgledem wszelkich nagonek. Ale zajrzeć na wykres mozna.

To jest Twoje zdanie.

Trochę już na rynkach siedzę.
Wiem z historii i swojego portfela ile dawały 'nagonki' Kroovki w
czasach wzrostów. Krotności indeksu.
Czy rynek będzie rosnący nie wiem. Już od jakiegoś czasu nie gram na
akcjach, więc kierunek dla mnie nie istotny. Ale wiem, że dopóki
rośnie, gra się w górę.

Data: 2010-04-28 20:57:03
Autor: Joachim
Zbyszek pisze:

bylo kupić KGHM rok temu i masz upragnione 100% a nie w smieciach grzebac.

Kroovka mówił ponad rok temu o tym, żeby kupować KGHM wtedy gdy kurs był 25-30zł.

Więc nie strugaj przyjacielu mądrali.

J.

Data: 2010-04-28 21:17:41
Autor: Zbyszek
Dnia 28-04-2010 o 21:57:03 Joachim <joachim1110@op.pl> napisał(a):

Kroovka mówił ponad rok temu o tym, żeby kupować KGHM wtedy gdy kurs był  25-30zł.

ale chyba wyszedł skoro szuka szczescia gdzie indziej ?
Trzeba jednak przyznac ze pokusa była wielka, trzymanie rosnacej pozycji  to też sztuka.
Nie wymadrzam sie tylko denerwuje mnie kroovkowe naganianie.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2010-04-28 21:32:22
Autor: Joachim
[...]

Mnie kroovkowe naganianie nie denerwuje. Nikt mnie przecież nie zmusza, do zajmowania jakiejkolwiek pozycji na jakimkolwiek papierze.

Fajnie, że kroovka zwraca uwagę na ciekawe (jej zdaniem) spółki. Często są to interesujące propozycje. Moim zdaniem warto poczytać.

Tanie krytykanctwo mnie natomiast nie interesuje, a często szkodzi jeśli autor ciekawych postów tego posłucha.

Naganiaj więc jak kroovka, chętnie wtedy poczytam twoje posty.

J.

Data: 2010-05-03 19:51:28
Autor: root
Zbyszek wrote:

ylo kupić KGHM rok temu i masz upragnione 100% a nie w smieciach
grzebac.

No było kupić! :-) A jak mnie tu druzgotali za naganianie KGH.
Jak widać Słońce nie zgasło i koniec świata nie nastąpił.

pozdrawiam

a moze lepiej o wynikach miesiecznych w EEX