a moze nowa grupa ???

Data: 2012-11-04 12:10:37
Autor: Jacek Maciejewski
a moze nowa grupa ???
Dnia Sat, 03 Nov 2012 18:07:13 +0100, adresss@poczta.pl napisa(a):

A moze by tak powstala nowa grupa newsowa np.

pl.com.tablet

Jestem przeciw rozdrabnianiu, zwaywszy stale malejc frekwencj. Na wielu
grupach specjalistycznych ani jednego postu, co wiadczy o tym e
tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wtpliwoci czy jak napiszesz
to kto w ogle przeczyta.
Sdz e usenet bdzie ewoluowa w kierunku zmniejszenia liczby grup i
zmniejszenia liczby uczestnikw przy jednoczesnym podniesieniu ich jakoci.
Stanie si raczej elitarnym (jak to byo na pocztku) kanaem cznoci a
tzw. masy przenios si na tablety, komry i www fora.
--
Jacek

Data: 2012-11-04 12:01:05
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
Jestem przeciw rozdrabnianiu, zważywszy stale malejącą frekwencję. Na wielu
grupach specjalistycznych ani jednego postu, co świadczy o tym że
tygodniami nikt tam nie pisze. I masz potem wątpliwości czy jak napiszesz
to ktoś w ogóle przeczyta.

Jest tak jak piszesz. Z drugiej strony jest ogromna bezwładność (beton)
wśród użytkowników. Na tej grupie odpowiedzi "NTG" pojawiają się po
pytaniach o systemy operacyjne czy jakiś konkretny soft. To odstrasza
nowe osoby i przeszkadza wielu bardziej doświadczonym.
Grupy z bardziej wyluzowanymi osobami radzą sobie dużo lepiej (myślę
o pl.rec.foto.cyfrowa, pl.rec.rowery i pl.misc.samochody).

Sądzę że usenet będzie ewoluował w kierunku zmniejszenia liczby grup i
zmniejszenia liczby uczestników przy jednoczesnym podniesieniu ich jakości.
Stanie się raczej elitarnym (jak to było na początku) kanałem łączności a
tzw. masy przeniosą się na tablety, komóry i www fora.

Wątpię. Usenet od początku istnienia obniżał poziom (w sensie wymiany
osób naprawdę znających się na temacie na mniej zaawansowanych
hobbystów). Trudno sobie wyobrazić powód do zmiany tego trendu.
Szczególnie w czasach tak ogromnych zmian w sposobie korzystania
z internetu. Usenet na pewno zostanie "sprywatyzowany" (w sensie
zastąpienia serwerów masowych takimi specjalistycznymi na kilka grup
i oderwania się od tradycyjnej hierarchii z betonowym zarządem).

Na bardziej współczesne kanały przenieśli się specjaliści. Usenet dziś
to tak naprawdę garstka osób (głównie o jakimś tle komputerowym - choćby
wyłącznie hobbystycznym). Wygląda to tak samo we wszystkich krajach.
O żadnej "elicie" nie ma mowy.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 13:42:21
Autor: Jacek Maciejewski
a moze nowa grupa ???
Dnia 04 Nov 2012 12:01:05 GMT, PK napisa(a):

Wtpi. Usenet od pocztku istnienia obnia poziom (w sensie wymiany
osb naprawd znajcych si na temacie na mniej zaawansowanych
hobbystw). Trudno sobie wyobrazi powd do zmiany tego trendu.

Czas pokae :) Wszystko si zmienia w zastraszajco szybkim tempie. Jeszcze
par lat i w ogle klawiatur bd si posugiwa wycznie literaci i moe
programici.  Masy bd gada do kompa :) o ile desktopy przetrwaj...
A usenet wymaga posugiwania si form pisemn, std promyk nadziei :)
--
Jacek

Data: 2012-11-04 12:55:20
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
Czas pokaże :) Wszystko się zmienia w zastraszająco szybkim tempie. Jeszcze
parę lat i w ogóle klawiaturą będą się posługiwać wyłącznie literaci i może
programiści.  Masy będą gadać do kompa :) o ile desktopy przetrwają...
A usenet wymaga posługiwania się formą pisemną, stąd promyk nadziei :)

Tzn. wydaje Ci się, że usenet podniósłby poziom, gdyby używali go tylko
literaci i programiści?

Bo akurat dziś usenet jest właśnie zdominowany przez komputerowców
(w literatów raczej wątpię) i efekt jest taki jak widać.
BTW: polecam spojrzeć na "aktywność" pl.rec.ksiazki.

Poza tym założenie, że usenet wymaga pisania, więc osoby sterujące
komputerami głosem się nie załapią, jest zupełnie błędne. Dzisiejsze
systemy rozpoznawnia mowy pobijają styl pisania wielu uzytkowników
polskiego usenetu (o grupach anglojęzycznych nie wspominając - tam
dopiero jest rzeźnia!).

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 14:10:10
Autor: Jacek Maciejewski
a moze nowa grupa ???
Dnia 04 Nov 2012 12:55:20 GMT, PK napisa(a):

Tzn. wydaje Ci si, e usenet podnisby poziom, gdyby uywali go tylko
literaci i programici?
Oczywicie, jeszcze userzy usenetu :) A poza tym mwiem nie o uywaniu
usenetu tylko klawiatury :)

Bo akurat dzi usenet jest wanie zdominowany przez komputerowcw
(w literatw raczej wtpi) i efekt jest taki jak wida.
BTW: polecam spojrze na "aktywno" pl.rec.ksiazki.
Dowiadzenie (moje) pokazuje e grupy, nazwabym je hobbystyczne, maj si
dobrze. Przykady - p.r.rowery, paralotnie, eglarstwo, tramping czy choby
pecet. Warunek jest taki eby hobbystw byo wystarczajco wielu a wymiana
dowiadcze niezbdna i owocna.

Poza tym zaoenie, e usenet wymaga pisania, wic osoby sterujce
komputerami gosem si nie zaapi, jest zupenie bdne. Dzisiejsze
systemy rozpoznawnia mowy pobijaj styl pisania wielu uzytkownikw
polskiego usenetu (o grupach anglojzycznych nie wspominajc - tam
dopiero jest rzenia!).
Za kilkanacie lat umiejtno pisania bdzie elitarna :) Hmmm... jako
dziwnie nie widz usera usenetu gadajcego do sitka by zredagowa posta :)
Nie bdzie po prostu wiedzia o takiej niszowej opcji jak usenet. A jak sie
dowie to skutecznie go odstrasz kopoty z instalowaniem  i konfiguracj
czytnika. A hobbyci s przyzwyczajeni pokonywa przeszkody na drodze do
uprawiania swojego hobby. --
Jacek

Data: 2012-11-04 13:38:16
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
Doświadzenie (moje) pokazuje że grupy, nazwałbym je hobbystyczne, mają się
dobrze. Przykłady - p.r.rowery, paralotnie, żeglarstwo, tramping czy choćby
pecet. Warunek jest taki żeby hobbystów było wystarczająco wielu a wymiana
doświadczeń niezbędna i owocna.

Akurat z grup, które wymieniłeś, zaglądam tylko na dwie: rowery i pecet.
Tu piszę od niedawna, więc nie mam porównania. Na p.r.r jestem od
prawie dekady i zmiana jest ogromna.

Generalnie pporuszane są inne tematy. Kiedyś grupa rowerowa była o
rowerach. Teraz jest głównie o "złych przepisach" i "złych
kierowcach". Kiedyś można było powiedzieć, że nie lubi się ścieżek
albo że wygodniej jest pojechać do pracy autem. Dziś po takim
tekście zaczynają się ataki i wysyłanie na *.samochody...

No i w ogóle na większości grup jest coraz więcej polityki, głupich
sporów i buractwa. I nie dlatego, że liczba takich osób rośnie
(na grupach czy w ogóle w społeczeństwie). Po prostu ubywa takich
"zwrównoważonych".

W moich oczach jedyną grupą, na której zmienia się niewiele, jest
pl.rec.foto.cyfrowa (choć tam też coraz więcej jest gadek o różnych
SOPA czy ACTA, a coraz mniej "czy zrobiłem dobre zdjęcie?").
Tyle że w międzyczasie właściwie upadła pl.rec.foto (nastawiona
bardziej na fotografię, a nie sprzęt) i jej użytkownicy nie
przenieśli się na "sąsiada", tylko odpłynęli na www (widuję
ich np. na forum.nikoniarze.pl).

dowie to skutecznie go odstraszą kłopoty z instalowaniem  i konfiguracją
czytnika. A hobbyści są przyzwyczajeni pokonywać przeszkody na drodze do
uprawiania swojego hobby.

Pomijając kwestię instalacji (która nie jest trudna - nie przesadzajmy),
to napisałeś coś bardzo słusznego (nie wiem czy zupełnie świadomie :)).
Kiedyś na .foto byli hobbyści fotografii, na .rowery byli hobbyści
kolarstwa itp. Dziś na wszystkich grupach są głównie hobbyści Usenetu...

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 14:57:28
Autor: $heikh el $hah
a moze nowa grupa ???
W dniu 2012-11-04 14:38, PK pisze:
Po prostu ubywa takich "zwrównoważonych".

Zrównoważone osoby są zazwyczaj – choć z całkiem licznymi wyjątkami w pewnych kręgach – po prostu nudne, toteż poziom merytoryczny przy nich może być wysoki, ale poziom przyjemności z pisania i czytania – bardzo niski...

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-04 14:11:04
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Jeśli chcesz przez to powiedzieć, że wolałbyś (jako przyszły
dziennikarz) pracować w Fakcie, a nie w The Times, to generalnie
dla mnie nie jest to żaden problem.

Ale przypuśćmy, że masz jakiś problem. Np. masz starego kompa i nie
wiesz, jakiego ukraść do niego Windowsa. Zadajesz takie pytanie
na Usenecie i czy wolałbyś odpowiedzi:
a) merytoryczne ale potencjalnie nudne,
b) takie które przyjemnie się czyta (ew. komentuje), ale mało pomocne?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 15:23:12
Autor: $heikh el $hah
a moze nowa grupa ???
W dniu 2012-11-04 15:11, PK pisze:
Ale przypuśćmy, że masz jakiś problem. Np. masz starego kompa i nie
wiesz, jakiego spiracić do niego Windowsa. Zadajesz takie pytanie
na Usenecie i czy wolałbyś odpowiedzi:
a) merytoryczne ale potencjalnie nudne,
b) takie które przyjemnie się czyta (ew. komentuje), ale mało pomocne?

Jedno nie wyklucza drugiego. Przy odrobinie elokwencji można odpowiedzieć zarówno merytorycznie, jak i humorystycznie. Na zajęciach z komunikacji interpersonalnej przeważnie co kilka minut cała sala się śmieje (np. z zabawnych przykładów), a jednak jest merytorycznie.
Branża komputerowa nie jest jedyna w tym Kraju. Naprawdę.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-04 14:31:33
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
na Usenecie i czy wolałbyś odpowiedzi:
a) merytoryczne ale potencjalnie nudne,
b) takie które przyjemnie się czyta (ew. komentuje), ale mało pomocne?

Jedno nie wyklucza drugiego. Przy odrobinie elokwencji można

Nie pytam czy się wykluczają, tylko którą byś wolał.

Jakbym Cię spytał, czy wolisz jabłka czy gruszki, to też byś napisał,
że "przecież można kupić oba"? Tego Cię uczą na studiach? :/

odpowiedzieć zarówno merytorycznie, jak i humorystycznie. Na zajęciach z komunikacji interpersonalnej przeważnie co kilka minut cała sala się śmieje (np. z zabawnych przykładów), a jednak jest merytorycznie.

My się śmialiśmy na Mechanice Kwantowej, ale jaki to ma związek
z poruszanym tu problemem?

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 16:48:54
Autor: $heikh el $hah
a moze nowa grupa ???
W dniu 2012-11-04 15:31, PK pisze:
Jakbym Cię spytał, czy wolisz jabłka czy gruszki, to też byś napisał,
że "przecież można kupić oba"?

Napisałbym, że wolę sok jabłkowo-gruszkowy z odrobiną dobrej wódki.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-06 16:19:44
Autor: 1634Racine
a moze nowa grupa ???
$heikh el $hah in news:k75toe$d14$1usenet.news.interia.pl
[...]

z godnie z jakze modnym trendem pisania w usenecie troche nie a propos:
mam takie skojarzenie: i pomyslec, ze dziennikarstwo skonczyl np. (bo kilka
jest takich kwiatkow) Lis... Czego oni ich tam ucza? Ano wlasnie...
Tajemnica taka, ze z "tym" sie rodzi,"tego" sie nie wyedukuje. Nie jest
potrzebna zadna szkola dziennikarstwa. Mam mocno stalinowski poglad: żadna
nie jest potrzebna. Pol roku stazu w dziennikarstwie - i jestes gosc. Jesli
jestes. Te wszystkie "interpersonalne", te wszystkie "komunikacje"...
Koncza, a potem i tak wychodza "Olejniki". Siano w glowie, chaos,
prowincjonalny celebrytyzm dziennikarski . Nie ma co epatowac szkola
dziennikarstwa, kursami,wykladami, mistrzami - albo juz sie jest, albo nigdy
sie nie bedzie.

Data: 2012-11-04 15:47:11
Autor: Jacek Maciejewski
a moze nowa grupa ???
Dnia 04 Nov 2012 13:38:16 GMT, PK napisa(a):

Kiedy na .foto byli hobbyci fotografii, na .rowery byli hobbyci
kolarstwa itp. Dzi na wszystkich grupach s gwnie hobbyci Usenetu...

No, co w tym jest :) Ale wol by optymist.
--
Jacek

Data: 2012-11-05 00:30:21
Autor: Animka
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:
[...]

Ach, to chyba Ty pojechałeś do Islandii na rowerze?
Zdjęcia to chyba wszyscy wtedy obejrzeli :-)

--
animka

Data: 2012-11-05 00:17:19
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, Animka <animka.to.nie> wrote:
Ach, to chyba Ty pojechałeś do Islandii na rowerze?
Zdjęcia to chyba wszyscy wtedy obejrzeli :-)

Nie ja.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-06 21:58:38
Autor: Przemysaw Ryk
a moze nowa grupa ???
Dnia 04 Nov 2012 13:38:16 GMT, PK napisał(a):

(ciach…)
Pomijając kwestię instalacji (która nie jest trudna - nie przesadzajmy),
to napisałeś coś bardzo słusznego (nie wiem czy zupełnie świadomie :)).
(ciach…)

Czepnę się - instalacja akurat jest banalna. „Dalej, dalej, dalej, OK”.
Konfiguracja i netykieta…

[ Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone         ]
[ możliwości regeneracyjne.                           (znalezione w necie) ]

Data: 2012-11-11 13:56:37
Autor: Radosław Sokół
a moze nowa grupa ???
W dniu 04.11.2012 14:38, PK pisze:
[...]
[...]

Problem, wydaje mi się, ma dwa wspólne podłoża dla wszystkich
grup dyskusyjnych i dla Usenetu jako całości.

Powód pierwszy wynika z szybko postępującej likwidacji moż-
liwości bycia fascynatem jakiejś dziedziny techniki. Sprzęt
staje się tak skomplikowany, a wiedza tak zazdrośnie chro-
niona przez koncerny, że trudno się rozeznawać dobrze w te-
macie, a ludziom też po prostu przestaje się *chcieć* tym
zajmować (zresztą patrz powód drugi). Chcesz grzebać w sa-
mochodzie? Super, ale nic nie zmienisz w silniku na własną
rękę, a dokumentacja jest okryta NDA i wysokimi opłatami.
Chcesz robić dobre zdjęcia? Automatyka aparatu ustrzeże Cię
przed podstawowymi błędami i nie zrobisz niczego gorszego
niż poprawna przeciętność, więc po co się męczyć. Chcesz
zautomatyzować jakąś funkcję na komputerze? Za $2.95 jest
dostępny w "app-store-jakiejś-firmy" program który to zro-
bi bez konieczności uczenia się programowania.

Powód drugi wynika z rosnącej komercjalizacji życia. Wszyscy
przeliczają wszystko - a szczególnie *czas* - na pieniądze i
jeżeli dysponują wiedzą, nie chcą marnować jej za darmo.
Lepiej popracować po godzinach za kasę, albo poleniuchować
za darmo, zamiast pracować za darmo...

Wszystko to jest jak najbardziej na rękę rynkowi, ale musi
skutkować odpływaniem ludzi z pół-profesjonalnych forów
takich jak Usenet i zmianą charakteru z dyskusji fascynatów
na dyskusję użytkowników chcących tylko jak najszybciej
rozwiązać problem lub ponarzekać na błędy innych.

W każdym razie nie wiem, czy ma sens w ogóle dyskutować tu
takie tematy, bo całość jest od początku do końca NTG ;)

|                 |                                        |

Data: 2012-11-06 12:11:22
Autor: Corran
a moze nowa grupa ???
W dniu niedziela, 4 listopada 2012 13:01:44 UTC+1 uytkownik PK napisa:

Jest tak jak piszesz. Z drugiej strony jest ogromna bezwadno (beton)

wrd uytkownikw. Na tej grupie odpowiedzi "NTG" pojawiaj si po

pytaniach o systemy operacyjne czy jaki konkretny soft. To odstrasza

nowe osoby i przeszkadza wielu bardziej dowiadczonym.

Grupy z bardziej wyluzowanymi osobami radz sobie duo lepiej (myl

o pl.rec.foto.cyfrowa, pl.rec.rowery i pl.misc.samochody).

Jeli masz z tym problem to co czuje, e musisz zmieni zasilacz. ;D

Data: 2012-11-04 12:27:44
Autor: RadoslawF
a moze nowa grupa ???
Dnia 2012-11-04 12:10, Uytkownik Jacek Maciejewski napisa:

[...]

Elitarne stan si niektre dobrze moderowane fora. Usenet zostanie
mieciowiskiem nkanym przez frustratw chccych koniecznie zaistnie
udajc kogo lepszego i ciekawszego ni s w rzeczywistoci.
Masz wtpliwoci to poczytaj co w tym wtku wypisuje "szejk",
niestety ale w usenecie zostan gwnie tacy bo tylko tutaj nie
bdzie skutecznych mechanizmw obronnych.

Pozdrawiam

Data: 2012-11-04 13:22:25
Autor: $heikh el $hah
a moze nowa grupa ???
W dniu 2012-11-04 12:27, RadoslawF pisze:
Dnia 2012-11-04 12:10, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

[...]

Elitarne staną się niektóre dobrze moderowane fora. Usenet zostanie
śmieciowiskiem nękanym przez frustratów chcących koniecznie zaistnieć
udając kogoś lepszego i ciekawszego niż są w rzeczywistości.
Masz wątpliwości to poczytaj co w tym wątku wypisuje "szejk",
niestety ale w usenecie zostaną głównie tacy bo tylko tutaj nie
będzie skutecznych mechanizmów obronnych.

Haha, ja jestem frustratem? Mnie bardziej cieszy to, że 'zaistniałem' i istnieję nadal w realu, na uczelni i poza nią w gronie 'akademickim'.
A że reaguję, jak reaguję, na posty takich zakompleksionych cieci jak Ty, to tylko dlatego, że nie jestem oazą spokoju; pierdolonym, kurwa, zajebiście wyciszonym kwiatem lotosu na spokojnej jak sam skurwysyn tafli jebanego stawu.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-04 12:31:25
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Haha, ja jestem frustratem? Mnie bardziej cieszy to, że 'zaistniałem' i istnieję nadal w realu, na uczelni i poza nią w gronie 'akademickim'.

Co Ty tak szpanujesz tymi studiami? Pierwszy w rodzinie dostałeś
indeks czy co? :o Zainstaniałeś w gronie akademickim? Tzn. dostałeś
tytuł od prezydenta czy co?
Myślisz, że na grupie wszyscy kiblowali w podstawówce?

Normalnie żal dupę ściska. Na którym jesteś roku? Robiłeś już jakiś
wywiad? Ktoś chciał z Tobą gadać? :]

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 13:48:59
Autor: $heikh el $hah
a moze nowa grupa ???
W dniu 2012-11-04 13:31, PK pisze:
On 2012-11-04, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Nie. Po prostu są kierunki i 'kierunki'. Są uczelnie i 'uczelnie'. Są grona akademickie i 'studenci'.

Myślisz, że na grupie wszyscy kiblowali w podstawówce?

Nie, ale nasz instytut nazywają "instytutem gier i zabaw", co jednak jest właściwe tylko dla pierwszego roku. Na drugim też jest fajnie, ale zaczynają się już schody.

Normalnie żal dupę ściska. Na którym jesteś roku? Robiłeś już jakiś
wywiad? Ktoś chciał z Tobą gadać? :]

Krótko: Dziennik Polski, oddział regionalny.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-04 13:18:44
Autor: PK
a moze nowa grupa ???
On 2012-11-04, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
Nie. Po prostu są kierunki i 'kierunki'. Są uczelnie i 'uczelnie'. Są grona akademickie i 'studenci'.

No ale przecież studiujesz dziennikarstwo - kierunek uznawany za
najgorzej przygotowujący do pracy zawodowej (i AFAIR mający jeden
z największych odsetków bezrobotnych absolwentów). Na pewno jest się
czym chwalić?

Krótko: Dziennik Polski, oddział regionalny.

Oczywiście że regionalny. Przecież to jest regionalna gazeta.

pozdrawiam,
PK

Data: 2012-11-04 14:49:55
Autor: $heikh el $hah
a moze nowa grupa ???
W dniu 2012-11-04 14:18, PK pisze:
On 2012-11-04, $heikh el $hah <sheikh.el.shah@geehad.com> wrote:
[...]

Dziennikarstwo i komunikację społeczną w systemie dwustopniowym na UJ (sama pracownia telewizyjna kosztowała kilka milionów zł, a zajęcia z prac. radiowej mamy w Radiu Kraków). Nie jest to dziennikarstwo na Papieskiej Akademii Teologicznej, czy w ogóle jakieś małej, niepaństwowej szkole.
Public relations, reklama, fotografika, wszelkiego rodzaju montaże – do tego przygotowują nas bardzo dobrze. A że różnie bywa i mogę skończyć na stanowisku przewijacza paska informnacyjnego w TVN24 – cóż, ja wole wierzyć, że jak się chce i uwierzy, to można wszystko.

--
╯(ಠ.ಠ)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ǝן ɥʞıǝɥ$

Data: 2012-11-06 23:18:39
Autor: Przemysaw Ryk
a moze nowa grupa ???
Dnia Sun, 04 Nov 2012 14:49:55 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

Dziennikarstwo i komunikację społeczną w systemie dwustopniowym na UJ (sama pracownia telewizyjna kosztowała kilka milionów zł, a zajęcia z prac. radiowej mamy w Radiu Kraków).

Wzruszyć się tylko wypada. Tak wypasione narzędzia dają.

(ciach…)
Public relations, reklama, fotografika, wszelkiego rodzaju montaże – do tego przygotowują nas bardzo dobrze.

A kto to ocenia? Ty? O ROTFLu…

A że różnie bywa i mogę skończyć na stanowisku przewijacza paska
informnacyjnego w TVN24 – cóż, ja wole wierzyć, że jak się chce i
uwierzy, to można wszystko.

Z podejściem „jestem student i nie mam jak pracować” - do paska możesz nie
dotrzeć…

[ Chase: How would you feel if I interfered in your personal life?         ]
[ House: I'd hate it - that's why I cleverly have no personal life.        ]
[                                               ("House M.D. 1x13 Cursed") ]

Data: 2012-11-06 21:08:38
Autor: Przemysaw Ryk
a moze nowa grupa ???
Dnia Sun, 04 Nov 2012 13:48:59 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

[...]

To pochwalisz się ową uczelnią i kierunkiem? Ciekaw jestem niezmiernie…

(ciach…)
Normalnie żal dupę ściska. Na którym jesteś roku? Robiłeś już jakiś
wywiad? Ktoś chciał z Tobą gadać? :]

Krótko: Dziennik Polski, oddział regionalny.

I żadnego sznurka do publikacji? Ojoj…

[ Twa opowieść mnie znudziła, albowiem nie była o mnie… kumasz zależność?  ]
[                                                Król Julian, „Madagaskar” ]

a moze nowa grupa ???