a może windows 7 RC ?

Data: 2009-07-15 19:43:49
Autor: Marek
a może windows 7 RC ?
Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$ go
za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba  mnie by uśmierciła. A może. Może
windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn
aile to byłbyt dobry pomysł. Obawiam się jedynie dziur w tym młodym
systemie( bezpieczeństwo komputera)...

Data: 2009-07-15 15:01:33
Autor: Szymon von Ulezalka
a może windows 7 RC ?
On 15 Lip, 18:43, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

jak ja kocham gdy ktos pisze "zle M$" /koniecznie to $, a najlepiej
kilka $$$/, narzeka na jego produkty... a jednoczesnie ich uzywa i nie
rozglada sie za alternatywami

Obawiam się jedynie dziur w tym młodym systemie( bezpieczeństwo komputera)...

wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies
ubuntu 5.04 badz mandrake) - owszem, dziury sa, ale generalnie o wiele
bardziej bezpieczny system jest (chociaz i tak to w duzej czesci od
uzera zalezy), i latwiejszy (generalnie) w utrzymaniu.

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-07-16 07:40:48
Autor: grafi@poczta.onet.pl
a może windows 7 RC ?
Szymon von Ulezalka wrote:

[...]

o wiele bardziej bezpieczny w porownaniu z...? Rowerem z poprzedniej odpowiedzi?

zamiast skierowac go na odpowiednia grupe, robicie zaczatek kolejnej "dyskusji".

r.

Data: 2009-07-16 08:40:07
Autor: Dominik & Co
a może windows 7 RC ?
Szymon von Ulezalka napisał(a):

wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies

Daj spokój, jeszcze będzie się musiał czegoś nowego nauczyć... to boli przecież...

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-07-15 18:00:59
Autor: Smok Eustachy
a może windows 7 RC ?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 19:43:49 +0200, Marek napisał(a):

Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$
go za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba  mnie by uśmierciła. A moĹźe.
Może windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ?
Zastanawiam sięn aile to byłbyt dobry pomysł. Obawiam się jedynie dziur
w tym młodym systemie( bezpieczeństwo komputera)...

UBUNTU

Data: 2009-07-15 22:13:10
Autor: PSYLO
a moĹźe windows 7 RC ?
Smok Eustachy pisze:
UBUNTU

Rower

--
PSYLO

Data: 2009-07-15 19:51:52
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Użytkownik "Marek" <marek.grupy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:15f0uyojo91hc.1e7vetn5u5oih.dlg40tude.net...
[...]

sprawdź czy RC będzie w pełni funckjonalny przez ten rok, ja bym poczekał października i kupił wersję finalną

Data: 2009-07-15 20:09:03
Autor: zly
a może windows 7 RC ?
Dnia Wed, 15 Jul 2009 19:51:52 +0200, Kot Prezydenta napisał(a):

sprawdź czy RC będzie w pełni funckjonalny przez ten rok, ja bym poczekał października i kupił wersję finalną

mam, uzywam, dziala. od marca ma sie co dwie godziny samoczynnie wylaczac
--
marcin

Data: 2009-07-16 11:40:13
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
[...]

Zainstalowalem sobie win 7 i jestem wiecej niz zadowolony.
Obawialem sie podobnie jak ty, ze beda jakies problemy z tym niekomercyjnym jeszcze wydaniem.
Jednak zrobil mi niespodzianke i smiga bez najmniejszego zajakniecia od 2 miesiecy bodaj.

Pozdr.

Data: 2009-07-16 12:35:22
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
Quent pisze:
[...]

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

--
animka

Data: 2009-07-16 12:36:22
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

Nie spieszy mi sie... do marca 2010 jest za free
Pozdr.

Data: 2009-07-16 13:10:18
Autor: CeBeR
a może windows 7 RC ?
Animka pisze:

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

Wot, "promocja". W normalnych krajach UE wersja Home Premium w przedsprzedaży kosztuje 50 ojro...

Data: 2009-07-16 11:14:56
Autor: januszek
a może windows 7 RC ?
CeBeR napisał(a):

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

Wot, "promocja". W normalnych krajach UE wersja Home Premium w przedsprzedaży kosztuje 50 ojro...

No 50 EUR to nie widzialem ale 45 funtow jak najbardziej ;)

http://www.zath.co.uk/windows-7-pre-order-deals-now-available-uk-europe/

jakby nie liczyc to 499 zl nie daje 45 funciakow ;P

j.

Data: 2009-07-16 13:11:57
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

Wot, "promocja". W normalnych krajach UE wersja Home Premium w przedsprzedaży kosztuje 50 ojro...

Za to ine rzeczy w "normalnych" krajach sa drozsze.
Nawet nie wybiegajac zbytnio od tematu komputerow...

Pozdr.

Data: 2009-07-16 13:17:43
Autor: CeBeR
a może windows 7 RC ?
Quent pisze:

Za to ine rzeczy w "normalnych" krajach sa drozsze.
Nawet nie wybiegajac zbytnio od tematu komputerow...

Aha. Parę wątków niżej/wyżej jest dyskusja na temat SSD. Droższego w polskim sklepie detalicznym o 32% niż w detalicznym sklepie angielskim...

Data: 2009-07-16 13:22:29
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
Aha. Parę wątków niżej/wyżej jest dyskusja na temat SSD. Droższego w polskim sklepie detalicznym o 32% niż w detalicznym sklepie angielskim...

A ja niedawno chcialem zlozyc PCta w irlandii i wyszlo mi ze w PL sporo taniej bedzie.
A ile tam alkohol kosztuje to juz nie wspomne ;-)

Data: 2009-07-16 16:42:19
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4a5f0db4$1news.home.net.pl...
A ja niedawno chcialem zlozyc PCta w irlandii i wyszlo mi ze w PL sporo taniej bedzie.

raczysz zartowac, pierdolki - kabelki, duperelki - owszem, reszta jest w tych samych cenach (moze byc o pojedyncze procenty drozsze, ale wez
pod uwage koszt sily roboczej tu i w polsce, oraz ze jak ci sie cos
sypnie to bedziesz musial to do naprawy gwarancyjnej slac pol europy
dalej)

mowimy oczywiscie o normalnych sklepach internetowych (komplett, dabs,
elara, laptopdirect, pixmania vs komputronik, esc, morele itd) a nie pojedynczych prawie nieuzywanych sztukach wystawionych na allegro

A ile tam alkohol kosztuje to juz nie wspomne ;-)

fakt, ale ponownie, zobacz ile w tym to podatki

Data: 2009-07-16 21:24:36
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"tg" <aa@bb.cpl> wrote in message news:96027$4a5f4a7a$59641b7f$21198news.upc.ie...
mowimy oczywiscie o normalnych sklepach internetowych (komplett, dabs,
elara, laptopdirect, pixmania vs komputronik, esc, morele itd) a nie pojedynczych prawie nieuzywanych sztukach wystawionych na allegro

przykladowy konfig:

q9400, p5q deluxe, 4gb corsair dominator, asus gtx260

w komplett.ie te czesci kosztuja 577 euro - dzisiaj w slaskim dostalbys
za to 2395 pln, ten sam sprzet w komputroniku - 2722 pln

jakis zupelny lowend w polsce prawdopodobnie bedzie tanszy, ale
tez chyba nieznacznie

a tak na marginesie, poza roznica cen dziwi mnie najbardziej to ze w
polsce zbieralbym na taki zestaw ze dwa miesiace a tu mam to za
niewiele wiecej niz tygodniowke, przy czym w pl na caly etat serwisowalem
siec z okolo 1k kompow a tutaj pracuje o polowe krocej jako handyman...

- Słyszałem, ze chcesz wyjechać z Polski na stałe.
- Tak, z dwóch powodów.
- Jakich?
- Pierwszy jest taki, że ostatnio w wyborach wygrała prawica.
- Nie martw się. Teraz prawica porządzi, ale za cztery lata znów do
władzy dojdzie lewica.
- I to jest właśnie ten drugi powód.

Data: 2009-07-17 07:52:57
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
raczysz zartowac, pierdolki - kabelki, duperelki - owszem, reszta jest w tych samych cenach

Skladalem swoj zestaw a ceny porownywalem miedzy ceneo.pl a ichnim odpowiednikiem. 20% taniej wyszlo mi u nas.
Ogolnie kiepsko u nich z dostepnoscia wielu rzeczy.
Mozna dostac owszem ale wybor u nas jest o niebo wiekszy.

Pozdr.

Data: 2009-07-17 06:06:17
Autor: januszek
a może windows 7 RC ?
Quent napisał(a):

[...]

Po prawdzie to opisaną wyżej metodą zweryfikowałeś porównywarki cen (które jak mam wrażnie stały się tubą marketingową i podawane przez nie informacje trzeba traktować jak reklamę a nie ofertę) a nie rynek podzespołów komputerowych ;) który najwyraźniej w UK ma inną specyfike niż u nas bo tam jest najwyraźniej dużo mniej "majsterkowiczków" i co za tym idzie tam zwykle kupuje się gotowe komputery a nie montuje z cześci.

W każdym razie, zrobiłem krótki tour i tak:

E8400 - UK ok 120 funtów w PL ok 670 zł
ASUS P5Q Deluxe - UK ok 130 funtow w PL ok 650 zł j.

Data: 2009-07-17 08:09:39
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
W każdym razie, zrobiłem krótki tour i tak:

E8400 - UK ok 120 funtów w PL ok 670 zł
ASUS P5Q Deluxe - UK ok 130 funtow w PL ok 650 zł

Ale ja pisalem o Irlandii a to zupelnie inna inszosc...

Data: 2009-07-17 06:37:16
Autor: januszek
a może windows 7 RC ?
Quent napisał(a):

Ale ja pisalem o Irlandii a to zupelnie inna inszosc...

Taaa, koszta wysyłki z UK są niższe niż do PL ;P

j.

Data: 2009-07-17 08:53:17
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Quent" <xx@xx.com> wrote in message news:4a6011f7news.home.net.pl...
raczysz zartowac, pierdolki - kabelki, duperelki - owszem, reszta jest w tych samych cenach

Skladalem swoj zestaw a ceny porownywalem miedzy ceneo.pl a ichnim odpowiednikiem. 20% taniej wyszlo mi u nas.

a jaki to sprzet jezeli mozna?

Ogolnie kiepsko u nich z dostepnoscia wielu rzeczy.

e, wiekszosc normalnych rzeczy jest gdzies dostepna, a wynalazki
(bardziej wypasione radiatory na cpu, chlodzenie wodne, nietypowe
peryferia) zawsze mozna sprowadzic z ebaya czy jakiegos sklepu w uk

Mozna dostac owszem ale wybor u nas jest o niebo wiekszy.

tak jak pisalem, moim zdaniem rynek najtanszych komponentow jest wiekszy
i bardziej konkurencyjny w polsce - jak by nie patrzec zarabia sie tam
o wiele mniej i klientow jest wiecej

natomiast czesci od kilkudziesieciu euro w gore sa conanjmniej porownywalne
a nierzadko tansze

Data: 2009-07-16 13:53:58
Autor: zly
a może windows 7 RC ?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 13:11:57 +0200, Quent napisał(a):

Za to ine rzeczy w "normalnych" krajach sa drozsze.
Nawet nie wybiegajac zbytnio od tematu komputerow...

i do kompletu pensje nieporownywalnie wieksze

--
marcin

Data: 2009-07-16 14:01:07
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
i do kompletu pensje nieporownywalnie wieksze

I np w takiej anglii mieszkania jak psie budki drogie jak cholera ze scianami zza ktorych dochodzi Cie pierdzenie sasiada ;-)
Jest kilka stron tego "medalu"

Pozdr.

Data: 2009-07-16 14:10:34
Autor: zly
a może windows 7 RC ?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 14:01:07 +0200, Quent napisał(a):

I np w takiej anglii mieszkania jak psie budki drogie jak cholera ze scianami zza ktorych dochodzi Cie pierdzenie sasiada ;-)
Jest kilka stron tego "medalu"

a to ja tak mialem w kamienicy na mokotowie, ktora stoi jakos 10tys z metra
:)

--
marcin

Data: 2009-07-16 14:12:58
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
a to ja tak mialem w kamienicy na mokotowie, ktora stoi jakos 10tys z metra
:)

Wspolczuje szczerze :-)

Data: 2009-07-16 15:00:04
Autor: Mark
a może windows 7 RC ?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 12:35:22 +0200, Animka napisał(a):

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

czyzby? Sciagac, czy tez raczej - zamowic?
ot, taka subtelna roznica..

--
Mark

Data: 2009-07-16 19:33:26
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
Mark pisze:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 12:35:22 +0200, Animka napisał(a):

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

czyzby? Sciagac, czy tez raczej - zamowic?
ot, taka subtelna roznica..

No, ściągać za pieniądze oznacza: kupić.
W Polsce Win7 jest o 50% droższy niż w Japonii czy Stanach. Ciekawa jestem dlaczego uważają nas za takich bogaczy, z których można zdzierać.

--
animka

Data: 2009-07-16 20:24:33
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
  Mark pisze:
Dnia Thu, 16 Jul 2009 12:35:22 +0200, Animka napisał(a):

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.
czyzby? Sciagac, czy tez raczej - zamowic?
ot, taka subtelna roznica..

No to teraz przeczytaj sobie:
http://www.pcworld.pl/news/347724/Windows.7.za.499.zl.swiatowym.hitem.w.przedsprzedazy.html

Wklejam kawałeczek tekstu:

Windows 7 za 499 zł. światowym hitem w przedsprzedaży

Nocne udostępnienie Windows 7 w przedsprzedaży na terenie Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady i Chin okazało się strzałem w dziesiątkę. Najnowszy system operacyjny Microsoftu przez osiem godzin sprzedał się lepiej niż Vista w ciągu 17 tygodni od własnej prapremiery. Okazuje się, że również polski sklep Vobis udostępnił w ofercie najnowszy OPS Microsoftu. Jego cena w Polsce wynosi 499 złotych.

--
animka

Data: 2009-07-16 22:40:22
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3nr4e$gkh$1node2.news.atman.pl...
  Mark pisze:
[...]

ja ci też wklejam

http://www.amazon.com/Microsoft-Windows-Home-Premium-Upgrade/dp/B002DHLUWK

jeśli cokolwiek zakumasz to zerknij od kiedy bedzie w sprzedaży, premiera jest 22.10 a teraz możesz tylko sobie zamówić po ekstra cenie ale softu i tak nie dostaniuesz

Data: 2009-07-16 23:09:13
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
Kot Prezydenta pisze:

[...]

To trzeba było to od razu napisać, a nie wyzywać mnie i popisywać się.

--
animka

Data: 2009-07-17 09:17:26
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3nqt6$kbg$1node1.news.atman.pl...
Kot Prezydenta pisze:

[...]

To trzeba było przeczytać info na stronie Vobisu na  którą się powoływałaś a nie pisać głupot

Data: 2009-07-16 15:20:21
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3mvjt$cfh$1node2.news.atman.pl...
Quent pisze:

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

Puknij się w główke po raz kolejny, chyba że potrafisz zciagnąć z Vobisu produkt którego jeszcze nie ma (podpowiem 22 października)

Data: 2009-07-16 15:53:35
Autor: Gil
a może windows 7 RC ?
Nie wiem czy to ma byc laptop czy piec.
Ale warto sprawdzic u sprzedawców czy u nas jest opcja jak w innych krajach.
Na komputery sprzedawane od lipca z oem Vista daje sie bezpłatny upgrade do Win7.
Dotyczy to napewno notebooków a kto wie może stacjonarnych.
To jest świetne rozwiązanie bo można miec 2 systemy w cenie jednego. Nie wiem
tylko czy można np. zamówić Wiste premium 32 do gier a później Win7 64 albo
odwrotnie?
Ale warto popytac.
Co do oferty Vobis. Jeśli to jest wersja box to to jest niezła oferta - na
lata, bez obawy o zmiane sprzętu i bez zbytniego kombinowania.

Data: 2009-07-16 17:07:11
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Gil" <gil0@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:h3nidv$q4n$1inews.gazeta.pl...
Co do oferty Vobis. Jeśli to jest wersja box to to jest niezła oferta - na
lata, bez obawy o zmiane sprzętu i bez zbytniego kombinowania.

oem, wersja bez ie, wymaga instalacji od zera

Data: 2009-07-16 17:28:58
Autor: Gil
a może windows 7 RC ?
tg <aa@bb.cpl> napisał(a):
oem, wersja bez ie, wymaga instalacji od zera

Zajrzełem. Piszą dość wyraźnie - Program: Windows 7 Home Premium E PL BOX  --

Data: 2009-07-16 18:59:49
Autor: tg
a może windows 7 RC ?

"Gil" <gil0@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:h3no0q$gvq$1inews.gazeta.pl...
Zajrzełem. Piszą dość wyraźnie -
Program: Windows 7 Home Premium E PL BOX

faktycznie, box, mea culpa

Data: 2009-07-16 19:38:37
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
tg pisze:
[...]

Podobno kompatybilna z XP, a co za tym idzie sterownikami pod XP.

--
animka

Data: 2009-07-16 21:59:35
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> wrote in message news:h3neib$ibj$1node1.news.atman.pl...
oem, wersja bez ie, wymaga instalacji od zera
Podobno kompatybilna z XP, a co za tym idzie sterownikami pod XP.

ja tam jestem zdania ze kazdemu moze sie zdarzyc wpadka, vide me -
linijke wyzej, ale juz nie przesadzajmy ;)

kompatybilna w znaczeniu - jest to kolejny system w linii NT,
programy w znakomitej wiekszosci beda dzialaly poprawnie,
sterowniki (przynajmniej niektore) da sie wrzucic z visty,
ale sterowniki z xp to juz nie ta bajka

zwlaszcza ze w przypadku przesiadania sie na w7 warto juz
(ze wzgledu na ram) pomyslec o 64 bitach, a sterowniki do xp x64
dla znacznej czesci sprzetu nigdy nie powstaly

zreszta, tak jak zwykle - nowy sprzet stery do w7 ma lub bedzie
mial, a instalacja tego systemu na zabytkach sensu i tak nie ma

Data: 2009-07-16 14:25:27
Autor: Szymon von Ulezalka
a może windows 7 RC ?
zreszta, tak jak zwykle - nowy sprzet stery do w7 ma lub bedzie
mial, a instalacja tego systemu na zabytkach sensu i tak nie ma

to w7 nie dorobil sie jeszcze obslugi podstawowego sprzetu out-of-the-
box?
czy znowu trzeba bedzie sobie wymieniac sprzet np 2-3 letni "bo to
zabytek" (tak jak to bylo czesto z vista)?

Data: 2009-07-17 05:19:30
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 14:25:27 -0700 (PDT), Szymon von Ulezalka napisał(a):

[...]

Jak nie ma sterowników pod vistę to za bardzo nie licz, że znajdą się pod
w7.

Data: 2009-07-17 07:25:32
Autor: PSYLO
[NTG] a moĹźe windows 7 RC ?
Szymon von Ulezalka pisze:
czy znowu trzeba bedzie sobie wymieniac sprzet np 2-3 letni "bo to
zabytek" (tak jak to bylo czesto z vista)?

Po pierwsze - Vista to nie był system przeznaczony dla 2-3 letnich komputerów, tylko dla *nowych*, warto o tym pamiętać również w przypadku 7. Windows 7 RC1 zainstalowałem jakiś czas temu na blisko 3 letnim laptopie HP i wykrył sobie podczas instalacji automagicznie wszystko (jednym z kroków instalacji jest konfiguracja WLAN, oczywiście już w pełni działającego).

--
PSYLO

Data: 2009-07-17 08:45:54
Autor: tg
a moĹźe windows 7 RC ?
"Szymon von Ulezalka" <sz.gruszczynski@googlemail.com> wrote in message news:e54d4c58-7be6-4cdf-8949-7715a1df18e0c29g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

podstawowe rzeczy ma, chodzi mi bardziej o co egzotyczniejsze peryferia,
zwlaszcza starsze i zwrocenie uwagi na fakt ze jak komus brakowalo do
czegos sterownikow w viscie i dlatego zostal przy xp (oraz jezeli
ktos narzekal na viste ze wzgledu na wydajnosc) to tutaj w7 zupelnie
nic nie zmieni

Data: 2009-07-16 23:19:28
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
tg pisze:

zreszta, tak jak zwykle - nowy sprzet stery do w7 ma lub bedzie
mial, a instalacja tego systemu na zabytkach sensu i tak nie ma

U mnie był tylko jeden problem. Drukarka nie działała, bo nie było do niej sterowników pod 7.
Może gdybym poszukała sterownika pod Vistę drukarka by ruszyła, ale nic to :-) Odinstalowałam narazie 7, bo bez drukarki to jak "bez ręki".

--
animka

Data: 2009-07-16 22:35:52
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:h3neib$ibj$1node1.news.atman.pl...
tg pisze:
[...]

bosze ty wiesz co piszesz ?

Data: 2009-07-16 19:36:55
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
Quent pisze:

Już można ściągać z Vobisu- za 499 zł.

Puknij się w główke po raz kolejny, chyba że potrafisz zciagnąć z Vobisu produkt którego jeszcze nie ma (podpowiem 22 października)

Dostaję  codziennie nowe wiadomości z idg.pl i z internet standard. Nie zachowałam tej wiadomości, ale możesz sobie wejść na ich strony i  tę informację przeczytać.

--
animka

Data: 2009-07-16 22:35:28
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Quent pisze:

[...]

drogie dziecię neostrady, wejdź i przeczytaj, nie pisz głupot nonstop

Data: 2009-07-16 23:06:23
Autor: Animka
a może windows 7 RC ?
Quent pisze:

[...]

Dziecię neostrady to raczej jestes ty. Od niedawna popisujesz się na grupach. Ja mam od lat całkiem innego dostawcę internetowego.

--
animka

Data: 2009-07-16 14:23:30
Autor: Szymon von Ulezalka
a może windows 7 RC ?
> drogie dziecię neostrady, wejdź i przeczytaj, nie pisz głupot nonstop

Dziecię neostrady to raczej jestes ty. Od niedawna popisujesz się na
grupach. Ja mam od lat całkiem innego dostawcę internetowego.

lol.
ty tak sobie na serio pisujesz tutaj czy sobie tylko zarty robisz?

szymon

Data: 2009-07-17 09:20:43
Autor: Kot Prezydenta
a może windows 7 RC ?

Quent pisze:

[...]

pomijając już twojego dostawcę internetu postaraj się pisać myśląc i czytac informacje na które się powolujesz, odpuszczę już fakt że jako znawca powinnaś wiedzieć że Win7 ma premierę w październiku, w końcu jesteś "od lat" w necie

Data: 2009-07-17 09:34:45
Autor: Quent
a może windows 7 RC ?
[...]

Dajcie już sobie z tym siana plizzz...

Data: 2009-07-16 23:24:43
Autor: .Peeter
a może windows 7 RC ?
"Marek" wrote:
Może windows 7 RC

Też jakiś tydzień temu miałem taki dylemat. Win7RC na rok,
czy XP SP3 na tyle, ile będzie wsparcie techniczne.

Zainstalowałem Win7RC, nie spodobał mi się interfejs,
w pełni sprawnego Windowblinds jeszcze do 7 nie ma,
więc po 2 godzinach zabawy wróciłem do XP SP3. :-)

Ale ogólnie system niczego sobie, tylko te wodotryski...

:-)

P.s. Tak, wiem, można włączyć wygląd win98 - nie, dziękuję.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-17 05:21:24
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:24:43 +0200, .Peeter napisał(a):

:-)

P.s. Tak, wiem, można włączyć wygląd win98 - nie, dziękuję.

Jak? Szukałem i nie znalazłem.

Data: 2009-07-17 08:54:44
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> wrote in message news:h3oqnv$dbi$1inews.gazeta.pl...
P.s. Tak, wiem, można włączyć wygląd win98 - nie, dziękuję.
Jak? Szukałem i nie znalazłem.

themes - windows classic?

Data: 2009-07-17 10:27:53
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Fri, 17 Jul 2009 08:54:44 +0100, tg napisał(a):

[...]

Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

Data: 2009-07-17 14:02:06
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:h3pcm6$o1s$1inews.gazeta.pl...
Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

prawym i wlasciwosci?

Data: 2009-07-17 15:49:45
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:02:06 +0100, tg napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:h3pcm6$o1s$1inews.gazeta.pl...
Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

prawym i wlasciwosci?

Też tak podejrzewałem. Ale nie odniosłem sukcesu.

Data: 2009-07-18 14:42:35
Autor: .Peeter
a może windows 7 RC ?
"Leszek K." wrote:
Też tak podejrzewałem. Ale nie odniosłem sukcesu.

Jeśli chodzi o układ menu start - również nie znalazłem
klasycznego. Ale ja krótko ten system miałem. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-20 19:01:06
Autor: Radosław Sokół
a może windows 7 RC ?
W dniu 15.07.2009 19:43, Marek pisze:
Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$ go
za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba  mnie by uśmierciła. A może. Może

A niby dlaczego?

A tak w ogóle to NTG, przekierowuję dyskusję (FUT) na:
pl.comp.os.ms-windows.winnt

a może windows 7 RC ?