a może windows 7 RC ?

Data: 2009-07-15 15:01:33
Autor: Szymon von Ulezalka
a może windows 7 RC ?
On 15 Lip, 18:43, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
Tak się zastanawiam nad wyborem OS do nowego komputera. Windows XP .. M$ go
za ajkiś czas uśmierci. Vista: chyba  mnie by uśmierciła. A może. Może
windows 7 RC, na rok, a za rok kupić wersję komercyjną ? Zastanawiam sięn
aile to byłbyt dobry pomysł.

jak ja kocham gdy ktos pisze "zle M$" /koniecznie to $, a najlepiej
kilka $$$/, narzeka na jego produkty... a jednoczesnie ich uzywa i nie
rozglada sie za alternatywami

Obawiam się jedynie dziur w tym młodym systemie( bezpieczeństwo komputera)...

wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies
ubuntu 5.04 badz mandrake) - owszem, dziury sa, ale generalnie o wiele
bardziej bezpieczny system jest (chociaz i tak to w duzej czesci od
uzera zalezy), i latwiejszy (generalnie) w utrzymaniu.

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-07-16 07:40:48
Autor: grafi@poczta.onet.pl
a może windows 7 RC ?
Szymon von Ulezalka wrote:

[...]

o wiele bardziej bezpieczny w porownaniu z...? Rowerem z poprzedniej odpowiedzi?

zamiast skierowac go na odpowiednia grupe, robicie zaczatek kolejnej "dyskusji".

r.

Data: 2009-07-16 08:40:07
Autor: Dominik & Co
a może windows 7 RC ?
Szymon von Ulezalka napisał(a):

wiec zainstaluj linuksa jakiegos (ale wspolczesnego, a nie jakies

Daj spokój, jeszcze będzie się musiał czegoś nowego nauczyć... to boli przecież...

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP

a może windows 7 RC ?