a może windows 7 RC ?

Data: 2009-07-16 23:24:43
Autor: .Peeter
a może windows 7 RC ?
"Marek" wrote:
Może windows 7 RC

Też jakiś tydzień temu miałem taki dylemat. Win7RC na rok,
czy XP SP3 na tyle, ile będzie wsparcie techniczne.

Zainstalowałem Win7RC, nie spodobał mi się interfejs,
w pełni sprawnego Windowblinds jeszcze do 7 nie ma,
więc po 2 godzinach zabawy wróciłem do XP SP3. :-)

Ale ogólnie system niczego sobie, tylko te wodotryski...

:-)

P.s. Tak, wiem, można włączyć wygląd win98 - nie, dziękuję.

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2009-07-17 05:21:24
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Thu, 16 Jul 2009 23:24:43 +0200, .Peeter napisał(a):

:-)

P.s. Tak, wiem, można włączyć wygląd win98 - nie, dziękuję.

Jak? Szukałem i nie znalazłem.

Data: 2009-07-17 08:54:44
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> wrote in message news:h3oqnv$dbi$1inews.gazeta.pl...
P.s. Tak, wiem, można włączyć wygląd win98 - nie, dziękuję.
Jak? Szukałem i nie znalazłem.

themes - windows classic?

Data: 2009-07-17 10:27:53
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Fri, 17 Jul 2009 08:54:44 +0100, tg napisał(a):

[...]

Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

Data: 2009-07-17 14:02:06
Autor: tg
a może windows 7 RC ?
"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:h3pcm6$o1s$1inews.gazeta.pl...
Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

prawym i wlasciwosci?

Data: 2009-07-17 15:49:45
Autor: Leszek K.
a może windows 7 RC ?
Dnia Fri, 17 Jul 2009 14:02:06 +0100, tg napisał(a):

"Leszek K." <leszek60.wytnij.@neostrada.pl> wrote in message news:h3pcm6$o1s$1inews.gazeta.pl...
Nie do końca. Nie mogę zmienić menu start.

prawym i wlasciwosci?

Też tak podejrzewałem. Ale nie odniosłem sukcesu.

Data: 2009-07-18 14:42:35
Autor: .Peeter
a może windows 7 RC ?
"Leszek K." wrote:
Też tak podejrzewałem. Ale nie odniosłem sukcesu.

Jeśli chodzi o układ menu start - również nie znalazłem
klasycznego. Ale ja krótko ten system miałem. :-)

Pozdrawiam
..Peeter

a może windows 7 RC ?