a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara

Data: 2012-02-25 11:05:26
Autor: Maciek
a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
W dniu 2012-02-25 10:23, gregor pisze:
Ostatnio jak pisałem było po 2,30 teraz niespodzianka kurs dolara spadł i paliwko jest po 2,13, a u nas jak zwykle kurs dolara w dół ceny paliw w górę
pozdrawiam myślących
Ale nad czym tu myśleć? Trzeba się jak najszybciej przeprowadzać! :->

Maciek

Data: 2012-02-25 11:22:22
Autor: Krzysztof 45
Maciek napisał(a):
pozdrawiam myślących
Ale nad czym tu myśleć? Trzeba się jak najszybciej przeprowadzać! :->
No... To jest dowód na myślenie LOL
Jak Ci pies nasra w mieszkaniu, zmieniasz mieszkanie?
--
Krzysiek

Data: 2012-02-25 12:30:21
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-25 11:22, Krzysztof 45 pisze:
Ale nad czym tu myśleć? Trzeba się jak najszybciej przeprowadzać! :->
No... To jest dowód na myślenie LOL
Jak Ci pies nasra w mieszkaniu, zmieniasz mieszkanie?
Racja! Trzeba zamienić Tuska na Łukaszenkę! :->

Maciek

Data: 2012-02-26 21:02:33
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
Powitanko,

Racja! Trzeba zamienić Tuska na Łukaszenkę! :->

Gorzej by nie bylo.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-02-26 22:08:46
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-26 21:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
Racja! Trzeba zamienić Tuska na Łukaszenkę! :->
Gorzej by nie bylo.
No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.

Maciek

Data: 2012-02-26 22:25:57
Autor: Krzysztof 45
Maciek napisał(a):
Racja! Trzeba zamienić Tuska na Łukaszenkę! :->
Gorzej by nie bylo.
No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.

Ty z tego większego procenta zbaraniałego narodu urodzonego po 80ątym roku?
--
Krzysiek

Data: 2012-02-26 23:34:10
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-26 22:25, Krzysztof 45 pisze:
Ty z tego większego procenta zbaraniałego narodu urodzonego po 80ątym roku?
A Ty z tego procenta narodu przebywającego w Tworkach i innych tego typu
przybytkach??
Maciek

Data: 2012-02-26 23:24:36
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara

Powitanko,

No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.

Normalny, zdrowy narod raczej zwykl kazac sp* okupantom, niz sam sp*. Choc akurat do Bialorusinow nic nie mam i Tuska im tam nie zycze.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-02-26 23:39:13
Autor: Maciek
W dniu 2012-02-26 23:24, Pawel "O'Pajak" pisze:
No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.
Normalny, zdrowy narod raczej zwykl kazac sp* okupantom, niz sam sp*.
Ja nie każę sp* narodowi, tylko niektórym jego przedstawicielom, którym
jak widać, coś się pod czapką pokręciło i na poprawę raczej bym nie liczył.

Maciek

Data: 2012-02-27 00:03:28
Autor: RoMan Mandziejewicz
a na Biaorusi paliwo po 2,13 a u nas droeje mimo spadku dolara
Hello Pawel,

Sunday, February 26, 2012, 11:24:36 PM, you wrote:

No to sp* na Biaoru! Tam nie do, e gorzej nie jest, to paliwo tasze.
Normalny, zdrowy narod raczej zwykl kazac sp* okupantom,

Znaczy niby kto jest okupantem? Tusk? ukaszenka? bo ju si pogubiem
w tej... "arhumentacji".

[...]

--
Best regards,

Data: 2012-03-06 12:08:49
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
Maciek, Sun, 26 Feb 2012 22:08:46 +0100, pl.misc.samochody:
W dniu 2012-02-26 21:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
Racja! Trzeba zamieni Tuska na ukaszenk! :->
Gorzej by nie bylo.
No to sp* na Biaoru! Tam nie do, e gorzej nie jest, to paliwo tasze.

I drogi dobre.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz.

Data: 2012-03-06 12:29:29
Autor: Myjk
a na Biaorusi paliwo po 2,13 a u nas droeje mimo spadku dolara
On 6 Mar, 12:08, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

I drogi dobre.

yhy! heheheh http://www.youtube.com/watch?v=1dlxeFlBZVY

a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara