a nartki Justysi na medal

Data: 2010-02-19 23:36:43
Autor: zziko
a nartki Justysi na medal
no takiej kadencji nie było w dziejach nie tylko ministerstwa polskiego sportu , ale wogole całej polityki polityki...

Data: 2010-02-19 15:45:30
Autor: Marek
a nartki Justysi na medal
On 20 Lut, 00:36, "zziko" <zz...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
no takiej kadencji nie było w dziejach nie tylko ministerstwa polskiego
sportu , ale wogole całej polityki polityki...

Ta propaganda zlota juz mnie mierzila...!!!

Data: 2010-02-20 08:50:58
Autor: u2
a nartki Justysi na medal
W dniu 2010-02-20 00:45, Marek pisze:

Ta propaganda zlota juz mnie mierzila...!!!

Wytwarza niepotrzebne ciśnienie na zawodników.

Ale na 30 km w klasyku Justyna ma naprawdę duże szanse, byleby narty
były dobrze posmarowane :)

a nartki Justysi na medal