a niby z jakiej racji...

Data: 2010-10-14 08:53:16
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a niby z jakiej racji...
Toruńska policja wystąpiła wczoraj do sądu o ukaranie grzywną m.in. o. Tadeusza Rydzyka za prowadzenie nielegalnej zbiórki publicznej pieniędzy na TV Trwam, uczelnię i geotermię
[...]

A niby z jakiej racji nie wolno w Polsce zbierać pieniędzy ba takie cele?
Jest to jaskrawe naruszenie wolności.
I czy aby ten zakaz jest zgodny z konstytucją?

Nie tylko o.Rydzyk powinien mieć możność zbierania pieniędzy na swój "biznes", lecz i każdy przedsiębiorca. Kto chce - daje, jego wola. Co państwu do tego.

Jasne że muszą być pewne wyjątki. Np zbiórka na zorganizowanie rewolucji komunistycznej.

Data: 2010-10-14 09:04:44
Autor: Jarek nie obronił kżyża
a niby z jakiej racji...
Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

[...]

Na publczną zbiórkę musi byc zezwolenie. Tak stanowią przepisy. Jednym z warunków uzyskania takiego zezwolenia jest rozliczenie się z poprzedniej zbiórki, czego Rydzyk oczywiście nie zrobił. Zamiast bełkotac o naruszeniu wolności i niekonstytucyjności zapoznaj się z przepisami, które regulują te sprawy.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-14 09:19:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a niby z jakiej racji...
> [...]

Na publczną zbiórkę musi byc zezwolenie. Tak stanowią przepisy. Jednym z warunków uzyskania takiego zezwolenia jest rozliczenie się z poprzedniej zbiórki, czego Rydzyk oczywiście nie zrobił. Zamiast bełkotac o naruszeniu wolności i niekonstytucyjności zapoznaj się z przepisami, które regulują te sprawy.

No to czego od razu o tym nie napisałeś!?
Konieczność rozliczenia wydaje się słuszna, ale nadmierne reglamentowanie zezwoleń JEST bez wątpienia naruszeniem wolności.

Ciekawy jestem, czy od zebranych pieniędzy płaci się podatek?
Zapewne tak, a przecież jest to zdzierstwem, bowiem darowane kwoty zostały już wcześniej opodatkowane.
Ilustracja:
A darowuje B 10 tysięcy złotych - podatek.
B darowuje C to co mu z tego pozostało - i znowu podatek.
itd
Ile zostanie z tego po 10-tej darowiźnie?

Data: 2010-10-14 09:36:09
Autor: Jarek nie obronił kżyża
a niby z jakiej racji...

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał

No to czego od razu o tym nie napisałeś!?

Myślałem, że zabierając głos w tej sprawie masz elementarne pojęcie.

Przeczytaj:

http://www.gazetapodatnika.pl/artykuly/jak_zorganizowac_zbiorke_publiczna-a_980.htm

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-14 09:46:40
Autor: kochamspamWYTNIJTO
idiotyzm!

> [...]

> B darowuje C to co mu z tego pozostało - i znowu podatek.
> itd
> Ile zostanie z tego po 10-tej darowiźnie?

Zajrzałem. Kompletny idiotyzm. I faktycznie naruszenie wolności.

Nic dziwnego, że po spłodzeniu takich zarządzeń, potrzeba w Polsce 550 tysięcy urzędników.
NB zapomniano o żebrakach. Też powinni podlegać szczegółowemu detalicznemu zarządzeniu - na 20 stron.

Data: 2010-10-14 10:06:41
Autor: cyc
a niby z jakiej racji...

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6a48.000000f2.4cb6a8dcnewsgate.onet.pl...

[...]

Moze masz racje , moze kazden powinien miec prawo dozierania pieniedzy na dowolny cel bez  zezwolenia urzednikow .
Poki co jednak , w Polsce prawo nie przewiduje takiej dowolnosci i nikt nie moze je lamac nawet jesli cel szczytny .
Dotyczy to w takim samym stopniu mnie , Ciebie i Rydzyka !.
Wystarczajaco duzo w Polsce jest anarchii w poczynaniach tych , co to wszystko i lepiej wiedza a ktorzy bronia np. "krzyza" w tym rydzykowa armia..
Czas polozyc kres szerzacemu sie bezprawiu w wykonaniu tych , ktorzy stawiaja sie ponad prawem . Rydzyk jest jednym z nich !.
Kara grzywny dla Rydzyka jest kpina  bo zasluguje na lata wiezienia .

cyc

a niby z jakiej racji...