a podatek od glupoty ?

Data: 2009-06-28 09:30:11
Autor: mirror
a podatek od glupoty ?
Data: 2009-06-28 10:40:26
Autor: googlarz
a podatek od glupoty ?

"mirror" <lipif@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h2765o$jm5$1achot.icm.edu.pl...
http://finanse.wp.pl/kat,25193,title,Podatek-od-deszczowki,wid,11261797,wiadomosc.html

   mialaby sie ta praktyka takze gdzieindziej etablowac,

   bylaby to nienajlepsza okolicznosc dla naszego

   sympatycznego buddysty grupowego. :-\

   rm

   ps. jak ja was, dzieci wy moje kochane, wszystkie

   po rowno i rownie gleboko w sercu nosze!... :)))

Data: 2009-06-28 02:37:57
Autor: Tzva Adonai
a podatek od glupoty ?
   ps. jak ja was, dzieci wy moje kochane, wszystkie
   po rowno i rownie gleboko w sercu nosze!... :)))

Bo ty przychodzisz tu z lepszego świata, odmieniony, masz prawo
pouczać i naprowadzać na właściwą drogę.. A naszym obowiązkiem jest
chłonąć twe mądrości...

a podatek od glupoty ?