a propos dziury...

Data: 2009-06-25 17:15:01
Autor: aprecjator/BP/
a propos dziury...
deszcz pada za oknem i wogle tak jakoś smutno na tym padole, ale znalazłem sobie rozrywkę, policzyłem ile można by zaoszczędzić nie wysyłając kurskich, czarneckich, buzków, 2 hibner, iwińskich itp. do ojrokoryta.
lekko licząc ojrokoryciaż na miesiąc dostanie ok. 40 tyś ojro / 7600 - UPOsażenie, 17000 - biura zagraniczne i pensje, 4000 - prowdzenie biura w POlsce plus diety ok. 300 ojro, zwrot za dojazdy, w miesiącu ma ok. 16 POsiedzeń razy te 300 plus dojazdy /.
liczydło do ręki i tak 50 gęb razy 40000 daje 2 000 000 na miesiąc razy 12 miesięcy daje nam 24 miliony ojro razy 4 lata daje nam 96 mln euro.
licząc po kursuie 4,50 zł wychodzi nam do zapłaty z naszych POdatków 432 miliony złotych.
przestało padać idę na rower.

Data: 2009-06-25 19:34:00
Autor: matador
a propos dziury...
  aprecjator/BP/ pisze:
> [...]
licząc po kursuie 4,50 zł wychodzi nam do zapłaty z naszych POdatków 432 miliony złotych.

Na połowę radiokomitetu by wystarczyło.

matador.

a propos dziury...