a propos naturalizacji

Data: 2010-06-13 10:47:20
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
a propos naturalizacji

Użytkownik "CGC" <cez@ry.org> napisał w wiadomości news:505sosqhp9of$.xfe9ioef79ic$.dlg40tude.net...
Hej,

I co wy na to:
http://www.sportowefakty.pl/mundial2010/2010/06/12/ms-tylko-12-rdzennych-niemcow/

Może tą drogą powinien iść Smuda?

Ich rodzice byli emigrantami, a do nowej ojczyzny trafili nawet z Afryki czy Azji.

Mamy takie "drogi" u siebie?
Nie widzę.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-06-13 11:05:09
Autor: CGC
a propos naturalizacji
Dnia Sun, 13 Jun 2010 10:47:20 +0200, Henryk "Plumski" Plumowski
napisał(a):

[...]

Podolski, Klose i Trochowski urodzili się w PL, tak gwoli ścisłości, reszty
nie chce mi się sprawdzać. Mamy też znaturalizowanych obywateli z Azjii i
Afryki, choć z pewnością nie tak wielu. Wiadomo, że ani gospodarczo ani cywilizacyjnie, ani sportowo tak nie
przyciągamy, ale też Roger i Olisadebe to raczej przypadki udane, choćby
doraźnie. Nie wiem, czy PZPN, w duchu naiwnie pojmowanego nacjonalizmu nie odcina się
aby od prostej i szybkiej metody importu piłkarzy. --
CGC

Data: 2010-06-13 11:36:13
Autor: Fidelio
a propos naturalizacji
napisał(a):

[...]

Ale piłkarsko urodzili się w Niemczech.

Data: 2010-06-13 11:57:14
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
a propos naturalizacji

napisał(a):

[...]

Urodzili się, ale nie mieszkają.
Znaturalizowanych, grających na poziome pozwalającym powołać ich do kadry?
W dalszym ciągu twierdzę, że pomyliłeś drogi ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-06-13 12:24:21
Autor: UGI
a propos naturalizacji

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@kihltd.eu> napisał w wiadomości

Mamy takie "drogi" u siebie?
Nie widzę.

Wprawdzie jeszcze nie na EURO 2012 ale jestem przekonany że Anglicy wyszkola nam co najmniej kilku reprezentantów kraju.

Data: 2010-06-13 12:29:53
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
a propos naturalizacji

Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv2bkn$d9i$1inews.gazeta.pl...

[...]

Co do wyszkolenia, to możesz mieć rację.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-06-13 12:55:09
Autor: Fidelio
a propos naturalizacji
[...]

Niemcy już nam kilku wyszkolili i co z tego?

Data: 2010-06-13 13:20:19
Autor: UGI
a propos naturalizacji

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości

Niemcy już nam kilku wyszkolili i co z tego?

Dzięki zmianie poejscia PZPN nareszcie na tym korzystamy.

Data: 2010-06-13 13:50:20
Autor: Fidelio
a propos naturalizacji
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv2etm$o14$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości

Niemcy już nam kilku wyszkolili i co z tego?

Dzięki zmianie poejscia PZPN nareszcie na tym korzystamy.

Masz na myśli Matuszczyka?

Data: 2010-06-13 14:10:24
Autor: UGI
a propos naturalizacji

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:hv2glt$ufr$1news.onet.pl...
[...]

Mam na mysli zmiane podejścia. Sądzę, że Matuszczyk czy nawet Obraniak są na to mocnymi dowodami i dobrym prognostykiem na przyszlosc.

Data: 2010-06-13 14:17:22
Autor: Fidelio
a propos naturalizacji
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv2hrj$432$1inews.gazeta.pl...

[...]

Obraniak nie wyszkolił się w Niemczech.

Poza tym liczenie na to, że ktoś nam kogoś wyszkoli to właśnie doskonale pokazuje gdzie jesteśmy piłkarsko.

Data: 2010-06-13 14:27:31
Autor: UGI
a propos naturalizacji

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości

Obraniak nie wyszkolił się w Niemczech.

Nie w tym rzecz, zmianę podejścia widzę w tym, że gdy jakis sensowny grajek deklaruje chęć gry dla Polski, PZPN nie ma tego w dupie jak kiedyś. Zreszta oni chyba powolali jakies komórki, które maja wyłapywac młodych piłkarzy z polskimi korzeniami. I o ile dobrze pamietam to kilku juz namawiali. Dlatego liczę że w kontekście Wysp Brytyjskich, błędów już nie powtórzą.

Poza tym liczenie na to, że ktoś nam kogoś wyszkoli to właśnie doskonale pokazuje gdzie jesteśmy piłkarsko.

Tymbardziej powinnismy korzystac. Przeszkadzalo Ci ze Smolarek strzelal dla nas gole?

Data: 2010-06-13 14:38:10
Autor: Fidelio
a propos naturalizacji
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hv2irl$7ee$1inews.gazeta.pl...

[...]

No tak, dzięki temu mogliśmy się skompromitować na Euro.

To, że raz na jakiś czas uda się wyrwać kogoś z lepszej ligi nie zrobi przełomu.

Dopóki będziemy mieć syf u siebie to zaciąg zagraniczny diametralnie niczego nie zmieni.

Data: 2010-06-14 13:57:54
Autor: ..Aldi..Romek..
a propos naturalizacji

[...]

wszystko racja, ale skoro to się nie zmienia, to co? mamy białe flagi wywiesić i dać sobie spokój? bardzo dobrze, że mamy w reprezentacji Matuszczyków, Smolarków i Obraniaków... a z fali emigracji na wyspy będziemy mieć tego więcej.. i oby!

Data: 2010-06-14 17:34:22
Autor: Fidelio
a propos naturalizacji
Użytkownik "..Aldi..Romek.." <romek1@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hv55gb$k5d$1usenet.news.interia.pl...

[...]