a sceptykom?

Data: 2010-11-18 15:51:17
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a sceptykom?
http://wiadomosci.onet.pl/cnn/druzgocacy-raport-ws-zmian-
klimatu,1,3789298,wiadomosc.html
Pozdrowienia  dla tych glupcow , ktorzy wierza w to , ze ziemia jest w stanie uporac sie sama ze wszystkimi problemami bedacymi efektem nieodpowiedzialnego dzialania czlowieka , najczesciej wynikajacego z dazenia do bogacenia sie !.

cyc

Niezbyt wierzę w Globalne Oziębienie, a jeśli nawet jakieś tam okresowe oziębienie nadciąga - to nie wierzę by ludzkość była w stanie znacząco temu zapobiec.
Widzę natomiast, że Walka z Globalnym Oziębieniem to złoty interes!
(np już teraz płacę za prąd więcej)

Dzięki za pozdrowienia

Data: 2010-11-18 16:20:27
Autor: kochamspamWYTNIJTO
errata?
> [...]
> Pozdrowienia  dla tych glupcow , ktorzy wierza w to , ze ziemia jest w > stanie uporac sie sama ze wszystkimi problemami bedacymi efektem > nieodpowiedzialnego dzialania czlowieka , najczesciej wynikajacego z
Widzê natomiast, ¿e Walka z Globalnym Oziêbieniem to z³oty interes!
(np ju¿ teraz p³acê za pr±d wiêcej)

Dziêki za pozdrowienia

No i pomyliłem się!
Napisałem "oziębienie" zamiast "ocieplenie".
Ale chyba to bez różnicy - tak czy owak "trzeba walczyć", więc prąd podrożeje.

Data: 2010-11-18 21:09:34
Autor: jadrys
errata?
W dniu 2010-11-18 16:20, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

No i pomyliłem się!
Napisałem "oziębienie" zamiast "ocieplenie".
Ale chyba to bez różnicy - tak czy owak "trzeba walczyć", więc prąd podrożeje.

Podrożeje tak czy owak - jaśnie pan prezes i rady nadzorcze spółek energatycznych to przedstawiciele i elita dzisiejszych wiecznie nienażartych świńskich ryjów kapitalistycznych - takich jak oni nie zadowala milionowa pensja, chcą więcej.

a sceptykom?