a się podepnę: 1DIN z wysuwanym ekranem - ma kt oś?

Data: 2018-08-07 16:00:41
Autor: sirapacz
a się podepnę: 1DIN z wysuwanym ekranem - ma kt oś?
Intryguje mnie bajer w postaci radia z ekranem 1din (wysuwanym). Koncept jest taki, by móc na postoju obejrzeć jakiś filmik niekoniecznie męcząc telefon do tego celu.

Korzystał ktoś z tego? jak wygląda trwałość i czy jest sens?
Najchętniej chciałbym 2din ale do doblasa nie mogę zdobyć obudowy do deski rodzielczej:( są tylko do nowszego modelu:(

a się podepnę: 1DIN z wysuwanym ekranem - ma kt oś?