a takie tam pierdoły... o zdrowiu trochę...

Data: 2010-08-06 11:54:47
Autor: qlphon
a takie tam pierdoły... o zdrowiu trochę...
może to i nawet NTG
ale może kogoś rozbawi albo zainteresuje...

ostatnio odkryłem, że keczap poprawia zdrowie nurka

spytacie jak to możliwe i jak działa? już wyjaśniam...

otóż, jak wiadomo, każdy czynny nurek
czyta sektę i czasami nawet coś pisze (jak ja np.)

na temat - nie na temat,
mądrze - mądrze inaczej,
pomaga - szkodzi,
chwali - szkaluje,
motywy nie istotne - ważne żeby pisać (jak ja np.)

i teraz, niestety zdarza się że musimy sie oderwać od klawiatury
(np. żeby zrobić siku, albo upierdliwy kursant chce żeby instruktor wszedł z nim do wody...)
tak czy owak, wracamy z takiej przerwy do lektury sekty i widzimy że jest nowych postów 674
nie uda mi sie tego przeczytać nigdy, wiec sie denerwuję - wiadomo to zdrowiu nie służy

i tu z pomocą przychodzi keczap!

wystarczy w outlook expressie kliknąć prawym przyciskiem myszki nazwę grupy dyskusyjnej (tu: pl.rec.nurkowanie ale na innych tez działa!) w okienku na dole po lewej i wybrać opcję "Catch up" (czytamy "keczap")
i viola !
gotowe!
stres mija!
można dalej nurkować w sekcie bez niepotrzebnych nerwów....

moje spostrzeżenie dotyczy nurków w konfiguracji outlook express w wersji angielskiej
ale jestem pewien, że użytkownicy innych czytników też dysponują miksturą będącą bezpośrednim odpowiednikiem
omawianego keczapu

a tak na poważnie:
     na tej grupie coraz częściej TRZEBA używać keczapu....

pozdrawiam
qlphon

a takie tam pierdoły... o zdrowiu trochę...