„tchórzliwa, homolewacka dzicz” kontrat akuje.

Data: 2014-07-25 04:21:39
Autor: stevep
„tchórzliwa, homolewacka dzicz” kontrat akuje.
# Poseł Bartosz Kownacki (PiS) poinformował na Facebooku, że „tchórzliwa,  homolewacka dzicz” ponownie zaatakowała jego biuro poselskie. Wandale  zniszczyli tablicę informacyjną biura oraz wybili szybę w oknie. –  Ciekawe, co będzie następnym razem – napisał poseł.

  Inny poseł PiS, prof. Mariusz Orion Jędrysek, poinformował na Twitterze,  że biuro Kownackiego „zostało zaatakowane przez nieznanych, antypolskich  sprawców”.

  Bydgoskie biuro Kownackiego było już atakowane w zeszłym roku. Wówczas,  po Narodowym Święcie Niepodległości, również nadpalono tablicę  informacyjną.

  – W mojej ocenie są środowiska, którym nie podoba się to, co ja głoszę.  To, iż w sposób jednoznaczny wypowiadam się zarówno co do środowisk  homoseksualnych czy środowisk skrajnie lewicowych, jak również to, że  bronię tradycyjnych konserwatywnych wartości – powiedział Kownacki  Polskiemu Radiu, dodając, że o ataku powiadomiono policję.. #
Ze strony:
http://tnij.org/t648vgr

--
stevep
-- -- -

„tchórzliwa, homolewacka dzicz” kontrat akuje.