a teraz PO³o¿ê se

Data: 2010-03-20 22:58:27
Autor: apr...
a teraz PO³o¿ê se
na talerz odtwarzacza p³ytê Big Bandu Marii Schneider z 92 i zakoñczê ten nierówny POjedynek.
I ostatnia wiadomo¶æ z tusk vision: Z sejmowego kiosku zniknie alkohol.
Licz facet licz, na siebie, a reszta to pryszcz.

Data: 2010-03-21 00:09:15
Autor: raff
a teraz PO³o¿ê se
apr... pisze:
na talerz odtwarzacza p³ytê Big Bandu Marii Schneider z 92 i zakoñczê ten nierówny POjedynek.
I ostatnia wiadomo¶æ z tusk vision: Z sejmowego kiosku zniknie alkohol.
Licz facet licz, na siebie, a reszta to pryszcz.

Tak naprawde to ci oddalem ten puchar, bo mi sie ciebie zal zrobilo.

Na tych lekach astmatykach nie dobieglbys do mety.

R.

Data: 2010-03-20 23:26:29
Autor: apr...
a teraz PO³o¿ê se
raff <trytytyty13@autograf.pl> napisa³(a):
apr... pisze:
> [...]
> Tak naprawde to ci oddalem ten puchar, bo mi sie ciebie zal zrobilo.

Na tych lekach astmatykach nie dobieglbys do mety.

 tusen takk, to po norwesku dziêkuje bardzo, ;)
nie ¿a³uj, ja s±dzi³em, ¿e ty na do¿ylnych wypunktujesz mnie bardziej, jednak astma jest bardziej ekologiczna, nara.

Data: 2010-03-21 00:29:09
Autor: raff
a teraz PO³o¿ê se
[...]

Takie tam, od¿ywki...

R.

Data: 2010-03-20 23:40:46
Autor: apr...
a teraz PO³o¿ê se
> [...]
>  tusen takk, to po norwesku dziêkuje bardzo, ;)
> nie ¿a³uj, ja s±dzi³em, ¿e ty na do¿ylnych wypunktujesz mnie bardziej,

R.
o qwa czy to som nowe wontki, bo ten palant wyliczy nam tak± ¶redni± jak ma³yszowi wczoraj ?
a propos od¿ywek to znowu ¿ona mnie zrobi³a w ciula, bo po 1-szej butelce powiedzia³a, kup jeszcze jedn±, no dobra polecia³em i sam musia³em j± wypiæ, takie te kobiety som.
mi³ych snów.

Data: 2010-03-21 00:41:44
Autor: Grzegorz Z.
a teraz PO³o¿ê se
Dnia Sat, 20 Mar 2010 23:40:46 +0000 (UTC), apr... napisa³(a):

o qwa czy to som nowe wontki, bo ten palant wyliczy nam tak± ¶redni± jak ma³yszowi wczoraj ?

hehehe! dobre! --
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-03-21 00:10:18
Autor: apr...
a teraz PO³o¿ê se
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisa³(a):
Dnia Sat, 20 Mar 2010 23:40:46 +0000 (UTC), apr... napisa³(a):

> o qwa czy to som nowe wontki, bo ten palant wyliczy nam tak± ¶redni± jak > ma³yszowi wczoraj ?

hehehe! dobre!
widzê, ¿e poczucie humoru w¶ród ziomali jest podobne, wiem sk±d pochodzisz, ja równie¿ ze staro¿ytnego miasta s.

--

a teraz PO³o¿ê se