a to było

Data: 2016-01-20 11:30:08
Autor: megrims
a to było
http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w-latarnie-na-wildzie-10400

I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

Data: 2016-01-20 12:17:33
Autor: Biggie
a to było
megrims <megrimsHieHie@interia.pl> Wrote in message:
http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w-latarnie-na-wildzie-10400

I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

Mogli mieć łyse opony na tyle ;-)
--
Biggie

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2016-01-20 12:18:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
a to było

"megrims" n7nnja$mr6$1@usenet.news.interia.pl

http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w-latarnie-na-wildzie-10400

    Policyjny radiowóz ,,wkomponował się'' w latarnię na ulicy Dolna Wilda na wysokości Aquanetu.

I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

Przyczyną wypadku była obecność Aquanetu. ;)

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-01-20 20:41:20
Autor: Tomasz Pyra
a to było
Dnia Wed, 20 Jan 2016 11:30:08 +0100, megrims napisał(a):

http://e-lubon.pl/news/2016-01-20/radiowoz-uderzyl-w-latarnie-na-wildzie-10400

I jestem ciekaw, czy to będzie niedostosowanie prędkości
do warunków jazdy, czy tym razem dziury w drodze, albo coś.

Pewnie tak skrajnie trudne warunki atmosferyczne, że nie dało się ich
przewidzieć i przeciwdziałać, czyli tzw. siła wyższa.

Swoją drogą to nie ma się co dziwić że policjanci mają wypadki nie ze
swojej winy, bo chyba do tej pory nic nie zrobiono w tej kwestii że
normalnie są obciążani zgodnie z kodeksem pracy za straty w sprzęcie do
wysokości 3 pensji.

Kiedyś mieli AC na radiowozy, ale (słusznie) ktoś zauważył że mając tak
wiele radiowozów jak policja, kolizje i wypadki to po prostu statystyka i
kupując tak wiele polis kosztuje to więcej niż naprawy.
No więc z AC zrezygnowano no i wtedy okazało się że jak jest wina
funkcjonariusza to nieobciążenie go kosztami to byłaby niegospodarność
państwowymi funduszami.

No i stąd takie ciśnienie w policji żeby wszelkie dzwony były wynikami siły
wyższej, czy wszystkich wokół poza samym funkcjonariuszem - bo jak takiemu
kierowcy polecą 3 pensje to on pewnie już może upadłość konsumencką
ogłaszać.

Data: 2016-01-21 13:57:04
Autor: Tadeusz
a to było

[...]

nadgoni... alternatywnymi sposobami ;-)
wszak nie od dziś wiadomo, że pieniądze leżą na ulicy ;-) zwłaszcza drogówka świetnie o tym wie ;-)

Data: 2016-01-23 19:32:51
Autor: m4rkiz
a to było
"Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> wrote in message news:1vs8lzximsl16$.z61nkq97vj8i.dlg40tude.net...
[...]

bron sluzbowa ma to jakos sobie przeciez poradzi :)

--
http://db.org.pl/

a to było