a ty byc w czarna afryka bwana ?

Data: 2009-03-20 16:17:24
Autor: Mariusz Merta
a ty byc w czarna afryka bwana ?
j.w.
i widziec to na wlasne oczy ;-)
czy tylko slyszec to...bo ja moc kupic bilet do afryka i twoja
zobaczyc co i jak...ale zobaczyc to jedno a opisac jak bylo to
drugie...
Mariusz Merta

Data: 2009-03-21 15:55:23
Autor: cyc
bwana byc Merta bo Merta nie czytac prasy !

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:47e5b98a-b46e-4959-a826-0f8a456af54dj35g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

To nie ja mosci Merta opisalem zdazenie ,tylko media , ktore , choc nie doslownie , cytuje ! .

cyc

a ty byc w czarna afryka bwana ?