a tymczasem w Londynie...

Data: 2013-06-08 23:14:36
Autor: Titus Atomicus
a tymczasem w Londynie...
<http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/londons-cyclists-bare-all
-for-world-naked-bike-ride-event-8650637.html>
<http://tinyurl.com/n8c2gmd>
Gola Masa Krytyczna
Ciekawe tylko, jaki odsetek uczestnikow stanowia, wykorzystujacy okazje, zwykli ekschibicjonisci...
--
TA

Data: 2013-06-08 23:18:08
Autor: Janek Wlodak
a tymczasem w Londynie...

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> schrieb im Newsbeitrag news:Titus_Atomicus-375EAE.23143608062013news.atman.pl...
[...]

No kurwa, Titus, KTO?

Data: 2013-06-08 23:23:54
Autor: Titus Atomicus
a tymczasem w Londynie...
In article <b1hlcgFk44sU1@mid.individual.net>,
 "Janek Wlodak" <wlodakjanek@netia.pl> wrote:

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> schrieb im Newsbeitrag

> Ciekawe tylko, jaki odsetek uczestnikow stanowia, wykorzystujacy okazje, > zwykli ekschibicjonisci...

No kurwa, Titus, KTO?

Ooops/
_ekshibicjonisci_
Bardzo serdecznie Panstwa przepraszam, bardzo serdecznie.
--
TA

Data: 2013-06-08 14:50:13
Autor: Ignac
a tymczasem w Londynie...
 Titus_A...@somewhere.in.the.world No takie czasy TA,że nawet się zdziwić nie można,a
zadać pytanie,choćby było i retoryczne,to od razu kij   włożony w szprychy nietolerancji,no i jak tu żyć :)

Data: 2013-06-09 00:15:07
Autor: Titus Atomicus
a tymczasem w Londynie...
In article <b7ffca10-4455-4165-b3ca-d83fd11ac539@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

 Titus_A...@somewhere.in.the.world No takie czasy TA,że nawet się zdziwić nie można,a
zadać pytanie,choćby było i retoryczne,to od razu kij   włożony w szprychy nietolerancji,no i jak tu żyć :)

E, chyba sie nie zrozumielismy. :-(
Mi tam nie przeszkadza ze ludzie sie bawia.
--
TA

Data: 2013-06-08 16:06:50
Autor: Ignac
a tymczasem w Londynie...
W dniu niedziela, 9 czerwca 2013 00:15:07 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

E, chyba sie nie zrozumielismy. :-( Mi tam nie przeszkadza ze ludzie sie bawia.

Mnie również nie.

Data: 2013-06-12 01:57:00
Autor: Titus Atomicus
a tymczasem w Londynie...
In article <31fe5348-9dba-42d9-9df5-2d37ef873eba@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

A, to ok.
--
TA

Data: 2013-06-09 09:30:30
Autor: J.F.
a tymczasem w Londynie...
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
[...]

Zatrzymac, wylegitymowac (troche trudne w UK), wpisac na liste
pedofilow, i masy krytyczne sie skoncza ;-P

J.

Data: 2013-06-09 10:27:08
Autor: borsuk
a tymczasem w Londynie...
W dniu 2013-06-08 23:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Gola Masa Krytyczna
Ciekawe tylko, jaki odsetek uczestnikow stanowia, wykorzystujacy okazje,
zwykli ekschibicjonisci...
  masochiści stanowią chyba większy odsetek :)

Data: 2013-06-09 18:11:23
Autor: ToMasz
a tymczasem w Londynie...
W dniu 08.06.2013 23:14, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
sami eskhibi...
bo wiadomo że prawdziwy kolarz/rowerzysta ma majty z pampersem :)

Ja właśnie wróciłem ze śląskej masy krytycznej, 90% pampersy, 2 osoby w tym ja, w długich spodniach....

ToMasz

a tymczasem w Londynie...