a w Tczewie rowerzyści będą mieli najlepiej

Data: 2009-10-30 14:29:05
Autor: Radziecki
a w Tczewie rowerzyści będą mieli najlepiej
Być może są miejsca, gdzie będzie jednak lepiej, ale:
"Wszystko wskazuje na to, że rowerowe plany rozwoju miasta istnieją
już nie tylko na papierze. W ub. środę prezydent Tczewa podpisał
rozporządzenie, dzięki któremu rowerzyści będą mogli wjeżdżać tam,
gdzie wszyscy inni nie mogą. Najprawdopodobniej będziemy pierwszym
polskim miastem stosującym podobne pro-rowerowe rozwiązania. "
http://www.tcz.pl/index.php?p=1,47,0,wiadomosci&item=0e009547aeae8f47a8d8c8896500bc82
(lub odnośnik w krótszej wersji: http://tnij.org/eqpz )

pozdrawiam
Radek

Data: 2009-10-31 08:48:28
Autor: Niewe
Radziecki pisze:
[...]

" Zastanawiamy się też nad wydzieleniem na niektórych jezdniach pasów dla rowerów - wyjaśnia prezydent Tczewa, Zenon Odya. "

Chyba będą też pierwszym polskim miastem z pasami dla rowerów. Nieźle.

Data: 2009-10-31 10:04:30
Autor: mt
Niewe pisze:
Radziecki pisze:
[...]

W Gdańsku jest, przynajmniej jeden o którym wiem;)

--
marcin

Data: 2009-10-31 02:29:16
Autor: lookas
On 31 Paź, 10:04, mt <telep...@interia.pl> wrote:
> Chyba będą też pierwszym polskim miastem z pasami dla rowerów. Nieźle.

W Gdańsku jest, przynajmniej jeden o którym wiem;)

Jeden to nawet w Warszawie jest. Krótki, ale jest;)

Łukasz

Data: 2009-11-01 20:37:12
Autor: Ryszard Mikke
lookas <lookasbox@gmail.com> napisał(a):
On 31 Pa=BC, 10:04, mt <telep...@interia.pl> wrote:
> [...]
Nie=BCle.

> W Gda=F1sku jest, przynajmniej jeden o kt=F3rym wiem;)

Jeden to nawet w Warszawie jest. Kr=F3tki, ale jest;)

Kontrapas na Oboźnej?

rmikke

Data: 2009-11-02 10:55:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 31.10.2009 08:48 użytkownik Niewe napisał :
Radziecki pisze:
[...]

W Krakowie jest ich przynajmniej kilka od bardzo dawna.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-11-02 13:53:34
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Sat, 31 Oct 2009 08:48:28 +0100, Niewe napisał(a):

" Zastanawiamy się też nad wydzieleniem na niektórych jezdniach pasów dla rowerów - wyjaśnia prezydent Tczewa, Zenon Odya. "

Chyba będą też pierwszym polskim miastem z pasami dla rowerów. Nieźle.

No co ty... Przeciez ci napisali że będą się zastanawiać... A nie że będą
robić :)
--
Jacek

Data: 2009-11-02 19:33:17
Autor: Niewe
Jacek Maciejewski pisze:
No co ty... Przeciez ci napisali że będą się zastanawiać... A nie że będą
robić :)

No fakt, podjarałem się jak Hyła mastyksem.

Data: 2009-11-02 09:58:25
Autor: kenubi
Radziecki wrote:

[...]

Szkoda, że jak zwykle pianie następuje przed faktem dokonanym.
W Lublinie też już już miała być ścieżka po tysiąclecia, już opracowywano projekt i .. czekaj tatka latka :( Kategoria co prawda inna ale zaczekajmy na coś konkretnego zanim pochwalimy.

Data: 2009-11-02 10:28:06
Autor: Wojtek Paszkowski

"kenubi" <devnull@none.pl> wrote in message news:hcm73j$9ef$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

hehe, słuszna uwaga. Po Tczewie to ładnych parę razy zdarzało mi się jeździć i - przyznam, całkiem fajne miasto do pokręcenia. Tylko z jednym zastrzeżeniem - wszelkie udogodnienia dla rowerzystów należy omijać szerokim łukiem, bo tylko się zdenerwować można (nawet śliczny bulwar nadwiślański w aspekcie rowerowym tak po prostu spartolono).

Nnno ale jak drugiej kociewskiej metropolii, Starogardzie, dało się fajne drogi dla rowerów zrobić, to może i w Tczewie dasię... Byle nie na siłę, poza kilkoma głównymi ulicami i dojazdami do kombinatów, to tam mało gdzie jakaś większa infrastruktura rowerowa jest przydatna.

pozdr

Data: 2009-11-02 14:54:37
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 30 Oct 2009, Radziecki wrote:

rozporządzenie, dzięki któremu rowerzyści będą mogli wjeżdżać tam,
gdzie wszyscy inni nie mogą. Najprawdopodobniej będziemy pierwszym
polskim miastem stosującym podobne pro-rowerowe rozwiązania. "

  No, bez przesady poproszę.

  W Zabrzu jakby nie patrzeć tak *jest* (całe ścisłe centrum).
  W sumie dziwne (dla mnie), że nie jest to powszechne.

  O ile na śmieszki (w Zabrzu) narzekam ile wlezie, to muszę przyznać,
że wjazdy do Bytomia i Tarnowskich Gór powodowały moją konsternację:
zakaz i "nie dotyczy dostawy towarów".
  Dla rowerów szlaban, przynajmniej formalnie, i moja reakcja:
"no jak to??"; acz "straż" psami nie szczuła, i z pewną taką
nieśmiałością w kilku miejscach przejechałem ;), nie ja jeden.

pzdr, Gotfryd

a w Tczewie rowerzyści będą mieli najlepiej