[daty] a w cieniu

Data: 2017-08-06 18:33:02
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[daty] a w cieniu
2017.08.06 - w cieniu afery taśmowej macierewicz poinformował, że niewyobrażalne pensje i jeszcze wyższe premie dla pracowników wojska ("policji napisz"), są totalnie i całkowicie zasłużone... chodzi o maszynę do srania...

Data: 2017-08-06 19:07:34
Autor: Lord Donate
[daty] a w cieniu
Użytkownik "w systemie siła 'POPIS/EU" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w
wiadomości news:om7gbu$6tf$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wyższe pensje w służbach mundurowych (siłowych) to przygotowania do puczu.

CL

Data: 2017-08-06 19:50:41
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
[daty] a w cieniu
;o) tak se też pomyślałem...
jak widać Ty wiesz, ja wiem, a macierewicz nie wie...
to będzie dopiero ciekawe...

[daty] a w cieniu