a wam co przyniósł pogański zając na chrześcijańską Wielkanoc?

Data: 2011-04-24 10:45:43
Autor: DP
a wam co przyniósł pogański zając na chrześcijańską Wielkanoc?
bo mnie 8 lat temu w wielki piątek bilet do wojska

dali mnie tam kałacha

przez 12 miesięcy czułem się jak Rambo

DP

Data: 2011-04-24 16:23:14
Autor: maderos
W dniu 2011-04-24 10:45, DP pisze:
bo mnie 8 lat temu w wielki piątek bilet do wojska

dali mnie tam kałacha

przez 12 miesięcy czułem się jak Rambo

DP

Szkoda, ze ci rozumu nie przyniósł...

Data: 2011-04-24 17:23:48
Autor: DP
DP pisze:
bo mnie 8 lat temu w wielki piątek bilet do wojska

dali mnie tam kałacha

przez 12 miesięcy czułem się jak Rambo

Użytkownik "maderos"
Szkoda, ze ci rozumu nie przyniósł...

widzę, że we wojsku nie byłeś

bo byś wiedział, że gdzie zaczyna się wojsko tam kończy się logika [czyli
rozum]

[a może żyjesz w niewiedzy, że zając to pogański symbol płodności a cała ta
Wielkanoc to taki mashup różnych wcześniejszych kultów związanych z
powitaniem wiosny, a jako że Kościół katolicki nie mógł wyplenić co niekórych pogańskich zwyczajów, to w końcu przestał "walczyć" z np. jajkiem i po prostu wykonał woltę robiąc z nich pseudostricte chrześcijańskie symbole i "tradycje"?]

jak mnie powołali na szkolenie rezerwy to tam były rozrywki różne dostępne, np. świetlica

a w niej telewizor z video z aż dwiema kasetami

tego drugiego tytułu to nie pamiętam

ale ten lepszy to wiadomo jaki- ale od razu część 3

jak tak sobie myślę z perspektywy czasu, to podejrzewam, że 1 i 2 to dowódca
pewnie zaniósł do klubu oficerów [czy jak tam się ta ich kanciapa nazywała];
i oni tam pewnie w kółko je oglądali, bo się często spóźniali na zajęcia

DP

Data: 2011-04-27 08:34:59
Autor: Ghost

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip1fs8$4ch$1inews.gazeta.pl...

[...]

Znaczy pijesz do tego, ze KK modli sie pod ukrzyzowanym zajacem i czci zmartwywstanie jajka? Zmien ziolo, albo kolegow...

Data: 2011-04-24 19:00:06
Autor: Camel Leon

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip0o8p$dla$1inews.gazeta.pl...
bo mnie 8 lat temu w wielki piątek bilet do wojska

dali mnie tam kałacha

przez 12 miesięcy czułem się jak Rambo

DP

A ja do swieconki pomiedzy jajka, kielbase i chleb
wrzucilem 3 plyty DVD. Sami wiecie jakie :)

Teraz Rambo jest poswiecony.
( chyba na kolanach bede go od dzisiaj ogladal )

a wam co przyniósł pogański zając na chrześcijańską Wielkanoc?