a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)

Data: 2009-07-12 22:20:31
Autor: zinek
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
Data: 2009-07-12 22:33:06
Autor: kml
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:h3dh7p$46j$1mx1.internetia.pl...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

A ta strona działa jeszcze? Jaki jest aktualny link?

kml

Data: 2009-07-12 22:36:30
Autor: Marcin Luty

https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaPaAnnatFordon.aspx

Data: 2009-07-12 23:45:59
Autor: J.F.
On Sun, 12 Jul 2009 22:36:30 +0200,  Marcin Luty wrote:
[...]

A jaki jest VIN tego pojazdu ?

J.

Data: 2009-07-12 23:55:29
Autor: Tomasz Pyra
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
J.F. pisze:

A jaki jest VIN tego pojazdu ?

Tam się podaje numer rejestracyjny.

Data: 2009-07-13 08:08:07
Autor: J.F.
On Sun, 12 Jul 2009 23:55:29 +0200,  Tomasz Pyra wrote:
J.F. pisze:
A jaki jest VIN tego pojazdu ?

Tam się podaje numer rejestracyjny.

A pisza tam z taksowka ? Nie mogl sie Szwed pomylic i wpisac 412 zamiast 142 ? Bo tych 412 .. troche duzo, szczegolnie ze to Szwecja ..

J.

Data: 2009-07-13 09:38:12
Autor: marthen
J.F. pisze:
[...]

IMO właśnie możliwe, dlatego że to Szwecja. Na północy przejechanie z jednej większej miejscowości do drugiej, wiąże się z przejechaniem dystansu rzędu stu kilometrów.
--
marthen
A3 & MX-5

Data: 2009-07-13 14:10:24
Autor: J.F.
Użytkownik "marthen" <marthen@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3eoe2$9ci$1inews.gazeta.pl...
J.F. wrote:
[...]

Ale 100km u nich to pewnie z 1.5h. Wrocic trzeba wiec 3h. A to auto jezdzilo 400km dziennie.
Taksowka ?

J.

Data: 2009-07-13 14:48:27
Autor: marthen
J.F. wrote:
[...]

Raczej 100km to u nich godzina jazdy przez pustkowie/as. A w międzyczasie ze dwa obszary zabudowane długości 500m każdy. IMO dojeżdzanie 100km do pracy to nie jest tam tam odosobnione - to w końcu "dwie wsie dalej" ;-) Dodając jakieś wyjazdy służbowe te 400km dziennie wydaje mi się całkiem prawdopodobne.
--
marthen
A3 & MX-5

Data: 2009-07-13 19:23:23
Autor: J.F.
On Mon, 13 Jul 2009 14:48:27 +0200,  marthen wrote:
J.F. wrote:
Ale 100km u nich to pewnie z 1.5h. Wrocic trzeba wiec 3h. A to auto
jezdzilo 400km dziennie.

Raczej 100km to u nich godzina jazdy przez pustkowie/as.

Tylko 10% kierowcow przekracza dozwolone predkosci, a tylko 5% ponad
10km/h wiecej.

No chyba ze statystyka sobie, a tablice stoja kilometr przed
obiektywem :-)

[...]

Pytanie ile wtedy naprawde robisz, bo juz niewiele zostalo.

J.

Data: 2009-07-14 00:01:34
Autor: K
J.F. wrote:
[...]

ale ktos ci powiedzial czy tam byles? bo wyobraz sobie ze mam tam rodzine i bywam tam samochodem co ok. 1,5 roku (z karlskrony w jedna strone 269km) i z tego co ja tam widzialem to gdy jest 80 to sie jezdzi 90 gdy jest 90 to 100, gdy 110 to i 130. na trasie karskrona helsingborg sa dwa fotoradary i to jakis wioskach, na autostradzie nie widziałem

Data: 2009-07-14 11:00:51
Autor: J.F.
Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:h3gbgn$83d$1mx1.internetia.pl...
J.F. pisze:
[...]

To sa statystyki z oficjalnych stron :-)

[...]

A predkosciomierz zawyza i naprawde jest 85.

helsingborg sa dwa fotoradary i to jakis wioskach, na autostradzie nie widziałem

No i byc moze stad takie wyniki statystyk.

J.

Data: 2009-07-12 22:45:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
zinek wydusił z siebie te słowy:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

tylko co to za konkurs na pms ... żeby po prostu podawać ogłoszenie i przebieg.
Chwalisz sie, zalisz .. czy jak?

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-12 23:17:15
Autor: zinek

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3di1d$caa$1inews.gazeta.pl...
zinek wydusił z siebie te słowy:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

tylko co to za konkurs na pms ... żeby po prostu podawać ogłoszenie i przebieg.
Chwalisz sie, zalisz .. czy jak?

uswiadamiam niektorych ;)
juz uswiadomieni niech laskawie wybacza ;)

Data: 2009-07-12 23:17:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

Dlaczego takich stron nie ma w Polsce?
Bo jest przyzwolenie państwa na oszustwa, krętactwa itd.

zyga

Data: 2009-07-13 12:07:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

Dlaczego takich stron nie ma w Polsce?
Bo jest przyzwolenie państwa na oszustwa, krętactwa itd.

zyga

Państwa?
A co ma  do tego państwo?
Jak ASO będzie zalezało na tym, zeby upublicznić takie dane .. to upublicznią, ale to ich prywatne bazy i państwo nie ma tu nic do rzeczy.

Data: 2009-07-13 20:11:25
Autor: Arek M
[...]

To nie jest baza ASO

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2009-07-12 23:26:57
Autor: LEPEK
zinek pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

Że niby 286 km dziennie.
Dzień w dzień, licząc cztery lata (2006-2009).
W tę stronę to realne???

Odliczając jeden dzień w tygodniu i 3/4 roku (połowę obecnego i 1/4 2006 dla uśrednienia) daje 340 km/dzień. Jakoś trudno mi uwierzyć...

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2009-07-12 23:29:44
Autor: DoQ
LEPEK pisze:

Odliczając jeden dzień w tygodniu i 3/4 roku (połowę obecnego i 1/4 2006 dla uśrednienia) daje 340 km/dzień. Jakoś trudno mi uwierzyć...

Serwisuje roczne BOXERy ktore maja juz ponad 160.000km, eksploatowane tylko w PL - nic w tym nadzwyczajnego:)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-12 23:44:41
Autor: =Marcos=
[...]

Od 7 do 15 jeździ jeden kierowca w firmie, od 15 do 23 drugi. Już się z tego robi 170 na dzień, nie aż tak dużo.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

Data: 2009-07-13 06:46:32
Autor: Katanka
LEPEK wrote:
zinek pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

Że niby 286 km dziennie.
Dzień w dzień, licząc cztery lata (2006-2009).
W tę stronę to realne???

Kolega z 2-go końca Krakowa jeździł codziennie do pracy do Bielska. W sumie robił około 100km w jedną stronę, a przeciez nie tylko do pracy jeździł :P

--
Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
katanka24@interia.pl | PSN: Katanka_PL

Data: 2009-07-13 09:17:22
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
Kolega z 2-go końca Krakowa jeździł codziennie do pracy do Bielska. W sumie robił około 100km w jedną stronę, a przeciez nie tylko do pracy jeździł :P

250km dziennie czy nawet 300km to żaden wyczyn. Moja żona lek wet czasami machnie dziennie 300km.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-13 11:53:57
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2009-07-13, krzysiek82 <krzysiek_82@02.pl> wrote:
Katanka pisze:
[...]

Kluczowe jest "czasem" i "dzień w dzień".

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-07-13 12:00:18
Autor: Marx
Krzysiek Kielczewski pisze:
Kluczowe jest "czasem" i "dzień w dzień".

Krzysiek Kiełczewski

Mam znajomego taksowkarza ktory codziennie robi ok. 300km
Marx

Data: 2009-07-13 12:52:37
Autor: Rafal T.
Marx pisze:
Krzysiek Kielczewski pisze:
Kluczowe jest "czasem" i "dzień w dzień".

Krzysiek Kiełczewski

Mam znajomego taksowkarza ktory codziennie robi ok. 300km
Marx

Bo to Volvo to szwedzka taksówka. W Szwecji liczba taksówek jest stosunkowo mała w stosunku do Polski - ale są w zasadzie non stop w ruchu. W takich turystycznych miastach jak Stockholm to taka ilość km wcale nie jest duża - zwłaszcza, że auto nmoglo przykladowo wozić ludzi na lotnisko i z powrotem.

rt

Data: 2009-07-13 21:09:14
Autor: Alex81
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
In article <h3f3lm$ard$1@news.onet.pl>, rafal_grupy@vp.pl says...
[...]
Szczerze mówiąc to model i kolor bardzo pasuje do jednej z większych korporacji w Sztokholmie - generalnie bardzo rzadko widuje się tam czarne auto jako prywatne.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-07-14 00:50:45
Autor: Rafal T.
Alex81 pisze:

Szczerze mówiąc to model i kolor bardzo pasuje do jednej z większych korporacji w Sztokholmie

TAXI STOCKHOLM 15 00 00 :)

rt

Data: 2009-07-14 06:53:38
Autor: Alex81
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
In article <h3gdo5$rhb$1@news.onet.pl>, rafal_grupy@vp.pl says...
> Szczerze mówiąc to model i kolor bardzo pasuje do jednej z większych > korporacji w Sztokholmie TAXI STOCKHOLM 15 00 00 :)

O, to to :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-07-14 11:03:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:h3f161$495$1nemesis.news.neostrada.pl...
Krzysiek Kielczewski pisze:
Kluczowe jest "czasem" i "dzień w dzień".

Mam znajomego taksowkarza ktory codziennie robi ok. 300km

W Szwecji, w Polsce, na prowincji czy w wiekszym miescie ?

Bo w miescie osiagnac srednia 30 moze byc dosc trudno .. czyli 10h za kolkiem i jeszcze troche na postojach.

J.

Data: 2009-07-14 13:32:46
Autor: Marx
J.F. pisze:
[...]

w miescie, w nocy, nie stoi na postojach (radio taxi)
Marx

Data: 2009-07-14 15:34:03
Autor: J.F.
Użytkownik "Marx" <Marx@nospam.com> napisał w wiadomości news:h3hqh0$83d$1atlantis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]
w miescie, w nocy,

Nawet w nocy nie zawsze da sie jechac bez zatrzymania.

nie stoi na postojach (radio taxi)

Ale radio zapewnia mu klientow na okraglo, bez chwili przerwy  ?

J.

Data: 2009-07-14 15:37:22
Autor: Marx
J.F. pisze:
[...]

a co - chcesz zostac taksowkarzem, ze sie tak wypytujesz?
Marx

Data: 2009-07-14 19:17:05
Autor: J.F.
On Tue, 14 Jul 2009 15:37:22 +0200,  Marx wrote:
J.F. pisze:
nie stoi na postojach (radio taxi)
Ale radio zapewnia mu klientow na okraglo, bez chwili przerwy  ?

a co - chcesz zostac taksowkarzem, ze sie tak wypytujesz?

Ciagle nie wiem komu wierzyc - czy ze Polak cofnal licznik [wielce
prawdopodobne] czy ze Szwed wpisal 412 zamiast 142 .. co powiedzmy
malo prawdopodobne, a ale znow nie tak malo.
A z trzeciej strony tych 412kkm to naprawde trzeba ciagle jezdzic.

J.

Data: 2009-07-14 22:19:14
Autor: Alex81
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
In article <q8fp55l4ti6gqpqkngp79e2v73n2ntrqg8@4ax.com>, jfox_xnospamx@poczta.onet.pl says...
Ciagle nie wiem komu wierzyc - czy ze Polak cofnal licznik [wielce
prawdopodobne] czy ze Szwed wpisal 412 zamiast 142 .. co powiedzmy
malo prawdopodobne, a ale znow nie tak malo.
Biorąc pod uwagę że przebieg pewnie zaciągnięty przez OBD na przeglądzie?

A z trzeciej strony tych 412kkm to naprawde trzeba ciagle jezdzic.
Wiele taksówek dokładnie tej korporacji (15 00 00, zresztą innych także) widywałem jeżdżących na trzy zmiany niemal jak autobusy spod Kista Galeria w Sztokholmie na lotnisko w Arlandzie - praktycznie cała trasa na autostradzie, nie widzę problemu w takim przebiegu.

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-07-15 15:15:19
Autor: hovat

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3hhl7$2om$1news.onet.pl...
[...]

byc moze w szwecji sa takie same firmy ja w angli,
nie ma to koguta z taxi , nie zatrzymasz i nie wsiadziesz do tego na ulicy ale zamówisz tel. i te firmy obsługuja zazwyczaj własnie klientów typu, na lotnisko i z lotniska i tym podobne wiec kilometrów kreca troszke wiecej od taksówek co po miescie brykaja

Data: 2009-07-14 19:19:54
Autor: J.F.
On Wed, 15 Jul 2009 15:15:19 +0100,  hovat wrote:
[...]

Na jedno wychodzi - albo pojazd czeka na klienta, albo klient czeka na
pojazd, denerwuje sie, dzwoni i trzeba mu odmowic, itp. Nawet autobus ma chwile przerwy na petli.

No i srednia spada.

J.

Data: 2009-07-14 19:51:31
Autor: Robert Rędziak
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
On Tue, 14 Jul 2009 19:19:54 +0200, J.F
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Na jedno wychodzi - albo pojazd czeka na klienta, albo klient czeka na
pojazd, denerwuje sie, dzwoni i trzeba mu odmowic, itp. Nawet autobus ma chwile przerwy na petli.

No i srednia spada.

 To trzeba wydłużyć czas pracy: dwie zmiany to jakiś problem?

 r.
robert rędziak                     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2009-07-13 21:08:24
Autor: Alex81
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
In article <h3en8d$mqm$3@atlantis.news.neostrada.pl>, krzysiek_82@02.pl says...
250km dziennie czy nawet 300km to żaden wyczyn. Moja żona lek wet czasami machnie dziennie 300km.
Na tym skuterze o którym mówiłeś? Szacuneczek :)

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-07-13 19:26:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Znam kolesia co robi dziennie 280km, w Polsce.
Do dobrej pracy dojeżdża.

zyga

Data: 2009-07-13 19:45:15
Autor: 'Tom N'
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
..
--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-07-13 20:18:08
Autor: Borys Pogoreło
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
Dnia Mon, 13 Jul 2009 19:45:15 +0200, 'Tom N' napisał(a):

.

 A nie lepiej cancel? Choć supersedes też na Google zostaje ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-14 02:48:12
Autor: hovat

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi> napisał w wiadomości news:4a5a550a$1news.home.net.pl...
zinek pisze:
[...]

jako PH w plsce robiłem dziennie słuzbowym samochodem 250-350 km dziennie

pomysl ze byc moze to była szwecka taxi która miała 2 kierowców i pracowała non stop

dzis ogladałem mercedesa z 2005r. ( pazdziernik)  C220 CDI , disel, automat, miał na liczniku 221k mill !!!

Data: 2009-07-13 13:46:05
Autor: Darek
zinek pisze:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

Ciekaw jestem, czy te przebiegi na szwedzkiej stronie nie są podawane w milach szwedzkich (1 mila - 10000 m)

Data: 2009-07-13 14:11:24
Autor: J.F.
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:h3dh7p$46j$1mx1.internetia.pl...
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9071308

Zinku, a tak z innej beczki - ile ogloszen przejrzales i ile ma dobry przebieg ?

J.

Data: 2009-07-13 20:42:20
Autor: zinek
a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h3f894$n4n$1news.onet.pl...
[...]

troche przejrzalem - stosunek jest jakos 1/20 :D

a wg slynnej szwedzkiej strony ma 412 tys ;)