a więc wojna !

Data: 2009-12-18 15:45:41
Autor: apr...
a więc wojna !
http://wiadomosci.onet.pl/2098284,12,
akt_ten_stanowi_rzeczywiste_wypowiedzenie_wojny,item.html

nie mamy szans, nasze doborowe jednostki ochraniają izrael od strony afganistanu, 4 śmigłowce to za mało na desant, jaszczembie nie doleco,
okręt nie dopłynie bo kra, czołgi nie dojadą bo autostrad nie ma, ślepe katiusze jeszcze nie doleciały, jeden hercules to za mało, kaplica.
rozjebali wojsko doszczętnie, białoruś to by nas czapkami nakryła !
aha, to ilu tych żydów w końcu zginęło skoro tylu wrzeszczy o wojnie ?

Data: 2009-12-18 18:11:48
Autor: sofu
a więc wojna !

Użytkownik " apr..." <aprecjator@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

A moze by tak wojskowych kapelanów uzbroic w kałachy i wysłac do walki?
Jest ich tylu, ze ich czapkami  Żydów  nakryja.

sofu

Data: 2009-12-18 17:35:03
Autor:
a więc wojna !
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
A moze by tak wojskowych kapelanów uzbroic w kałachy i wysłac do walki?
Jest ich tylu, ze ich czapkami  Żydów  nakryja.

sofu

 No co ty, swoich na swoich będziesz nasyłał ?

Data: 2009-12-18 18:57:03
Autor: sofu
a więc wojna !

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Jest ich tylu, ze ich czapkami  Żydów  nakryja.

> sofu

No co ty, swoich na swoich będziesz nasyłał ?

Fakt!

sofu

Data: 2009-12-18 19:15:54
Autor: awe
a więc wojna !

[...]

wartosc bojowa wojska polskiego pod komuszymi dowodcami jest zadna. moze co najwyzej tlumic niezadowolenie spoleczne. na wojne sie nie nadaje
awe

Data: 2009-12-18 21:49:49
Autor: abc
a więc wojna !
Nagłówek wątku jest super!  Moje gratulacje :-)

a więc wojna !