a zatem twierdzisz że socjalizm jest dobry

Data: 2009-08-23 10:32:22
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a zatem twierdzisz że socjalizm jest dobry
Ostatnie 20 lat cechowało odwrócenie ról. Teraz to Żydzi stali się
zwolennikami kapitalizmu i wolnego rynku, a my zostaliśmy zmuszeni do walki o
godne życie. Siły narodowe muszą uświadomić sobie, że socjalizm stał się
obecnie jedyną ideologią oporu wobec wszechwładztwa żydowskiego kapitału. Gdy
ktoś pyta mnie kim jestem, odpowiadam: "narodowym socjalistą i polskim
patriotą".

http://www.forum.michalkiewicz.pl/viewforum.php?f=4

A zatem twierdzisz że socjalizm jest dobry!
Ale który socjalizm?
Czerwony sowiecki, Trockiego, brunatny, Pol Pota?
A może wspólczesny kubański czy koreański?
Który z nich wg ciebie stawiał najsilniejszy opór wszechwładztwu żydowskiego kapitału?
A może masz pomysł na nowy socjalizm? --

a zatem twierdzisz że socjalizm jest dobry